烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   48


禁止訪問

積分: 10253


141#
發表於 12-9-4 14:31 |只看該作者

引用:我想問升級版有咩分別?+新手啱用嗎?+可以整

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8380


142#
發表於 12-9-4 14:39 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

芝士包
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8380


143#
發表於 12-9-4 14:42 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

我都放棄咗整吐司,依家整係用嚟搓粉團




洋房

積分: 46


144#
發表於 12-9-4 14:46 |只看該作者
尋日買返黎諗住試下機, mode 10等佢搓粉&發酵之後再拎出黎造型啦,
點知可能係水多過頭, 加極粉都係好濕 .. 痴手到不得了 !
加完最近1次粉已經接近放棄狀態就諗住是鬼但睇下發酵完會變成點啦~
點知發酵完之後居然1 d都唔痴手 ~ 但已經到左我o既睡眠時間
唯有請垃圾筒食生麵團, 今晚返去再挑戰啦


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


145#
發表於 12-9-4 16:47 |只看該作者

引用:我想問升級版有咩分別?+新手啱用嗎?+可以整

原帖由 fawah 於 12-09-04 發表
我想問升級版有咩分別? 新手啱用嗎? 可以整yogurt???
唔好意思, 咁多問題



...
升絕板可以整磅半,有多幾種功能,可整果醬




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


146#
發表於 12-9-4 16:50 |只看該作者

引用:尋日買返黎諗住試下機,+mode+10等佢搓粉&發

原帖由 yandy0613 於 12-09-04 發表
尋日買返黎諗住試下機, mode 10等佢搓粉&發酵之後再拎出黎造型啦,
點知可能係水多過頭, 加極粉都係好濕 .. ...
我帶膠手套再灑d粉上去冇咁痴,你都試下




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


147#
發表於 12-9-4 16:51 |只看該作者

引用:芝士包+ +

原帖由 GR8 於 12-09-04 發表
芝士包
可以提供食譜嗎?




洋房

積分: 46


148#
發表於 12-9-4 17:11 |只看該作者
回覆 janis836 的帖子

之前未買麵包機, 我手搓都未試過有咁痴
同埋我想問下呢, 憶仔麵包機係咪搓唔到起薄膜架 ?


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


149#
發表於 12-9-4 17:28 |只看該作者

引用:回覆+janis836+的帖子 之前未買麵包機,+我

原帖由 yandy0613 於 12-09-04 發表
回覆 janis836 的帖子

之前未買麵包機, 我手搓都未試過有咁痴
係唔係搓到皮咁?




禁止訪問

積分: 10253


150#
發表於 12-9-4 19:09 |只看該作者

引用:尋日買返黎諗住試下機,+mode+10等佢搓粉&發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


151#
發表於 12-9-4 19:11 |只看該作者

引用:芝士包+ +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2975


152#
發表於 12-9-4 23:25 |只看該作者
hiu_yi 發表於 12-9-3 15:37
回覆 Babysiu 的帖子

你試下跟4號甜麵包果個液種朱古力包, 發得又高, 又軟身, 又好食. 我而家整包都全部轉 ...
唔該我想問用4號甜包制 噤可唔可以做咸包呀?


禁止訪問

積分: 10253


153#
發表於 12-9-5 07:13 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 279


154#
發表於 12-9-5 08:35 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

BM15, 跟說明書食譜,program 4, 甜麵包mode, 1.5lb, 中色,液種朱古力包
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 279


155#
發表於 12-9-5 08:39 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

BM15, 跟說明書食譜,program 4, 甜麵包mode, 1.5lb, 中色,液種朱古力包l
myphoto.jpg




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


156#
發表於 12-9-5 10:37 |只看該作者

引用:食早餐喇+ +

原帖由 ilj 於 12-09-05 發表
食早餐喇





公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


157#
發表於 12-9-5 10:38 |只看該作者

引用:BM15,+跟說明書食譜,program+4,+甜麵包mod

原帖由 hiu_yi 於 12-09-05 發表
BM15, 跟說明書食譜,program 4, 甜麵包mode, 1.5lb, 中色,液種朱古力包
我都想整呢個?甜唔甜?




禁止訪問

積分: 10253


158#
發表於 12-9-5 11:20 |只看該作者

引用:BM15,+跟說明書食譜,program+4,+甜麵包mod

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


159#
發表於 12-9-5 11:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-09-05+發表食早餐

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10073


160#
發表於 12-9-5 11:28 |只看該作者
ilj 發表於 12-9-5 07:13
食早餐喇

你呢 d 麵包,係咪要另外放入焗爐焗架?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo