烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   167


大宅

積分: 4320


141#
發表於 12-10-11 19:42 |只看該作者

回覆:Rita 的帖子

沖水廚房紙嗦乾再放筲箕吹乾。




伯爵府

積分: 17307


142#
發表於 12-10-11 21:08 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

好想整呀!大肚唔飲得,唔制呀!最少半年後先可以試整



   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 4320


143#
發表於 12-10-11 21:20 |只看該作者

回覆:Sugarpink 的帖子

乖乖地,生完b先釀啦。




大宅

積分: 1162


144#
發表於 12-10-11 21:46 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

好正呀!等我又揾日試下整先!





複式洋房

積分: 285


145#
發表於 12-10-11 22:37 |只看該作者

回覆:doggiemama01 的帖子






大宅

積分: 2124


146#
發表於 12-10-11 23:46 |只看該作者

引用:回覆+凱琳+的帖子 其實你見jm+上傳d相都係

原帖由 doggiemama01 於 12-10-10 發表
回覆 凱琳 的帖子

其實你見jm 上傳d相都係一層生果,一層檸檬, 一層糖(任何類型糖); 最後一層一定係糖.
Thank you!


大宅

積分: 4320


147#
發表於 12-10-11 23:49 |只看該作者

回覆:Rita 的帖子






公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


148#
發表於 12-10-12 11:54 |只看該作者
回覆 doggiemama01 的帖子



整唔大張相
士多啤梨得半樽,要等到23/10好心急
奇異果發左毛,可能因為我手多多,轉樽出事
順順利利 大吉大利       


大宅

積分: 4320


149#
發表於 12-10-12 12:01 |只看該作者
回覆 charmaine_1 的帖子

好地地做咩要換樽?
除非有特別原因, 否則我都係"質"落灶底等收成...
今晚先有時間收應該琴日已OK 0既"菠蘿奇異檸", 會順手整樽細"士多藍妹檸"(貴呀!),
唔好再多手啦....


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


150#
發表於 12-10-12 12:05 |只看該作者
doggiemama01 發表於 12-10-12 12:01
回覆 charmaine_1 的帖子

好地地做咩要換樽?

我見佢咁滿咪轉個大D
今晚等D樽干晒,再整過,木瓜雪梨今次一定唔會再手多

點評

doggiemama01  聽聞木瓜陣味好....大喎..  發表於 12-10-12 12:07
順順利利 大吉大利       


大宅

積分: 3590


151#
發表於 12-10-12 13:18 |只看該作者


水晶宮

積分: 73036

2024年龍年勳章


152#
發表於 12-10-12 14:51 |只看該作者
doggiemama01,

請問, 檸檬在每個組合的水果入面, 所佔的比例有冇規定 ?? 太少檸檬的話, 會唔會起唔到發酵的作用 ?

仲有, 我仔問 , 香蕉可唔可以做酵素喎 , 我代佢問你

點評

littlezeta  我今日都試左香蕉,大半日已經出左唔小水,同埋開始發酵,希望成功吧  發表於 12-10-16 00:53
doggiemama01  通常係3份水果用兩個檸檬, 香蕉都係剝皮...食0左佢罷啦~  發表於 12-10-12 15:01
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


水晶宮

積分: 73036

2024年龍年勳章


153#
發表於 12-10-12 15:12 |只看該作者
回覆 Rita 的帖子

doggiemama01,

Thanks !!
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


154#
發表於 12-10-12 16:31 |只看該作者
Rita 發表於 12-10-12 14:51
doggiemama01,

請問, 檸檬在每個組合的水果入面, 所佔的比例有冇規定 ?? 太少檸檬的話, 會唔會起唔到發酵 ...
香蕉無汁喎
順順利利 大吉大利       


伯爵府

積分: 17159


155#
發表於 12-10-12 20:03 |只看該作者

回覆:charmaine_1 的帖子

我星期三晚整左樽奇異果檸檬橙,到今晚我只係見到好多汁但無泡,係未要再等下,我驚失敗,我全部生果都無洗,只係亁手去晒d皮,個樽都一定係亁淨但就無用熱水6,請問我點先知唔成功呢?
1350042998518.jpg


大宅

積分: 4320


156#
發表於 12-10-12 20:39 |只看該作者

回覆:fatping 的帖子

唔好太擔心泡泡的問題,冇黑毛就ok~




伯爵府

積分: 17159


157#
發表於 12-10-12 21:47 |只看該作者

回覆:doggiemama01 的帖子

黑毛係點嫁


大宅

積分: 4320


158#
發表於 12-10-12 22:42 |只看該作者

回覆:fatping 的帖子

總之好似麵包D黑毛咁


大宅

積分: 4320


159#
發表於 12-10-12 22:46 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

搞咗成個鐘又釀又收成。mouth:

呢造又係奇異菠蘿檸,飲開有感情。
1350052876572.jpg


大宅

積分: 4320


160#
發表於 12-10-12 22:50 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

跟手又釀樽心儀已久的“是多檸”!
1350053321314.jpg


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo