烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   63


禁止訪問

積分: 11709


141#
發表於 12-10-21 12:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-21+發表同18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19009

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 大廚勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


142#
發表於 12-10-21 12:36 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷






禁止訪問

積分: 11709


143#
發表於 12-10-21 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-20+發表我用

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19320

熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


144#
發表於 12-10-21 13:42 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷





珍珠宮

積分: 37714


145#
發表於 12-10-21 13:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-21+發表你好

原帖由 花蝴蝶 於 12-10-21 發表
蛋白:係唔係打到咁已ok?
蛋白打得好好吖


珍珠宮

積分: 37714


146#
發表於 12-10-21 13:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-21+發表加埋

原帖由 花蝴蝶 於 12-10-21 發表
同180度,焗
完面好似唔係好得!
妳睇食譜係170度,不過新爐可試吓火力下次改返細啲就無問題,蛋糕面有小小爆無問題做裝飾蛋糕切咗就得


珍珠宮

積分: 37714


147#
發表於 12-10-21 13:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+selko809+於+12-10-20+發表唔

原帖由 花蝴蝶 於 12-10-21 發表
成品!算唔算成功呀?有冇要改進地方呀?thx
唔錯啦!仲有啲沉底但氣泡明顯細緻似蛋糕,鬆軟嗎?


禁止訪問

積分: 11709


148#
發表於 12-10-21 14:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-21+發表成品

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11709


149#
發表於 12-10-21 14:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-21+發表成品

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6940


150#
發表於 12-10-21 14:24 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷

呢個係藝術品呀?




珍珠宮

積分: 37714


151#
發表於 12-10-21 14:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+selko809+於+12-10-21+發表唔

原帖由 花蝴蝶 於 12-10-21 發表
可以點做至唔會沉底呀?如果用低少少度數,時間係唔係應該用長少少呢?



...
是否6寸模?28至30分鐘足夠了,這樣倒扣對不用太早脱模太早脱模蛋糕會縮得犀利啲


禁止訪問

積分: 11709


152#
發表於 12-10-21 15:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+花蝴蝶+於+12-10-21+發表可以

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37714


153#
發表於 12-10-21 18:11 |只看該作者
無飯主婦3 發表於 12-10-21 14:24
呢個係藝術品呀?

係食得架不過睇睇吓似塑膠做


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


154#
發表於 12-10-21 22:55 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷

你煮飯同整cake實在太勁了!所以我決定 收藏你d recipes




珍珠宮

積分: 37714


155#
發表於 12-10-21 23:17 |只看該作者

引用:你煮飯同整cake實在太勁了!所以我決定+收

原帖由 carmenyan206 於 12-10-21 發表
你煮飯同整cake實在太勁了!所以我決定 收藏你d recipes



...
喔!真係有啲受寵若驚嘅感覺

嗱嗱嗱!我最怕個勁字mouth:我重申
我只係有牌煮飯婆不過呢個牌就幾拾年囉喺呢個大家庭都係大家分享心得
我喺呢度都學識好多野架


子爵府

積分: 13810

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


156#
發表於 12-10-21 23:51 |只看該作者
selko809 發表於 12-10-19 23:14
唔好意思!我在這裡post出來的所有成品都是我親手所做
而我大部份都有打出食譜和制作過程如圖片.........
...

唔好理人講咩啦~ D人無知姐....

我覺得好靚呀~我試下跟你食譜整先~ 如果成功 , POST上嚟話你知~~


大宅

積分: 2568


157#
發表於 12-10-21 23:54 |只看該作者

回覆:三色瑞士卷




禁止訪問

積分: 11709


158#
發表於 12-10-22 01:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37714


159#
發表於 12-10-22 06:59 |只看該作者

引用:Quote:selko809+發表於+12-10-19+23:14+唔

原帖由 allmylove 於 12-10-21 發表
唔好理人講咩啦~ D人無知姐....

我覺得好靚呀~我試下跟你食譜整先~ 如果成功 , POST上嚟話你知 ...
Thank you very much


不過可能我今次只有post成品如有制作過程就沒有唔會了


珍珠宮

積分: 37714


160#
發表於 12-10-22 07:04 |只看該作者

引用:Quote:selko809+發表於+12-10-21+18:11+係

原帖由 花蝴蝶 於 12-10-22 發表
我頭先再做多次海棉蛋糕, 點知焗左30分鐘, 面都未熟, 我再用上火150度焗多10分鐘, 但還有5-6分鐘 ...
點解呀!!30分鐘個面唔熟妳係咪較錯時間還是較錯只用下火呢?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo