自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 12175


141#
發表於 12-10-26 04:30 |只看該作者

回覆:miriamfans 的帖子

覺得係你自己媽咪錯!要面子!

你自己應付媽咪,唔好拖c6落水。
咁只會令佢地關係更差!




男爵府

積分: 7499


142#
發表於 12-10-26 09:35 |只看該作者
本帖最後由 daishidoi 於 12-10-26 09:37 編輯

睇完d post, 有幾個感覺
1) 女生外向
雖然你媽媽可能唔夠體諒你, 但中國人傳統觀念強, 堂細佬其實都係半個細佬喇, 佢請飲, 你媽媽希望你一齊去好正常, 但成件事似乎你只幫你c6, 並未有企喺你媽媽嗰邊諗下, 成日話媽媽只顧面子, 其實都唔係全部係面子問題, 都係禮貌問題, 即使你人唔到, 禮都應該要到囉

2) 樓主表達能力同處理事件能力有問題
成件事好簡單, 如果你係一早諗住唔去, 點解唔一早講比媽媽知, 如果你係考慮去, 點解你唔一早同你c6單聲? 要等到last minute 先講就係人都嬲啦!

3) 樓主c6係最大問題, 幼稚, eq 低, 不知所謂, 唔知點做人老豆/老公
至於你c6, 老實講佢係最差嘅一個, 外母叫佢寫個名, 佢都唔肯, 佢對你父母尊重極有限, 對你父母咁差, 亦唔方愛你囉, 咁少事就講到咩離婚呀咁, 脾氣好極有限, eq 低, 仲有, 佢點做人老豆, 點解一對一唔得, 咩叫做老婆去睇醫生就話啫? 咁即係唔係能力問題, 係佢想唔想你嘅問題囉!

成世人流流長, 咁少事都攪到嘈交又話離婚爭撫養權, 幾時先得白頭到老呀?

仲有, 居然有jm 覺得個c6無問題, 我唔明大家點做女人囉! 係...阿媽係有唔著, 無體諒個女要湊bb, 但係個女有無同阿媽講過? 阿媽根本可能唔知, 喺阿媽年代1個睇10個都得, 喺佢心中唔會覺得1個睇1個唔得囉!


禁止訪問

積分: 81803


143#
發表於 12-10-26 12:08 |只看該作者

引用:+本帖最後由+daishidoi+於+12-10-26+09:37+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo