自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


141#
發表於 12-10-28 09:54 |只看該作者

引用:每次親子賣旗,我都同仔仔講:你請問人地買

原帖由 beryl88318 於 12-10-27 發表
每次親子賣旗,我都同仔仔講:你請問人地買旗,人地唔係一定同你買,好正常,而且唔係隻隻旗都會吸引人買, ...





子爵府

積分: 12237


142#
發表於 12-10-28 09:55 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

俾佢遇下呢D人,其實都係一種學習




珍珠宮

積分: 33274

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


143#
發表於 12-10-28 09:56 |只看該作者
點解你行出黎賣旗就一定要人買?


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


144#
發表於 12-10-28 09:57 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

趁機學習被拒時自處,這是現實世界。而且八逹通普及後真是沒有散銀隨身





男爵府

積分: 5251


145#
發表於 12-10-28 09:57 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

其實樓主的小朋友天真問樓主點解D人會咁我明白,但樓主要開post問點解就有啲R頭。




大宅

積分: 3304


146#
發表於 12-10-28 09:58 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

坦白講,一星期買得幾多次?
有些機構連名都未聽過,我都只會買自己識的!




大宅

積分: 3129


147#
發表於 12-10-28 09:58 |只看該作者

回覆:tracy668899 的帖子

上次同女女賣旗卻覺得很多有心人 : 有人剛好無零錢,說會番轉頭買, 果然10分鐘後番轉頭買. 有成群c9 地鐵站等人, 她們紛紛慷慨解囊, 還有一對母子剛賣完旗 "讓出" 靚位給我們賣旗, 還擔心我們新手唔識, 走咗都番轉頭教我們.




珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


148#
發表於 12-10-28 10:04 |只看該作者
好老實...我都好少賣旗....因為真係太多唔知乜機構乜會....我都唔識既.我係唔會買...因為早幾年有好多報導..賣旗呃人,機構要搵錢..義工有人工...
所以如果我要捐錢..會直接捐去我識又真係做善事既機構...

重有..賣旗係上午...好多人瞓醒趕出門..真係未必得閒回應你..


我中學都賣過旗...真係10幾年前D人會樂意D...當年成日未到中午個袋已FULL晒


瑪瑙宮

積分: 145975

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


149#
發表於 12-10-28 10:06 |只看該作者
我d仔女由細到大都義務賣過無數次旗,明白每次總有人會拒絶﹗




而且被人拒絶、冷漠對待,甚至惡言相向,都可以被佢地當成一種人生既歷練﹗係好事﹗﹗
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


珍珠宮

積分: 47292

熱血勳章 玩具勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章 遊學勳章


150#
發表於 12-10-28 10:48 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

分佈得好密,街頭一個街尾一個,轉彎又一個




男爵府

積分: 8804


151#
發表於 12-10-28 10:53 |只看該作者
我賣過幾次,,發覺大陸人好多都好好,見到係小朋友賣都好熱心幫買。不過最好都係40,50歲D,見到小朋友一般都好好。


大宅

積分: 1709

畀面勳章 BK Milk勳章


152#
發表於 12-10-28 10:55 |只看該作者
其實宜家D人系咁咖啦,問10個,9個都唔理你


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


153#
發表於 12-10-28 10:58 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

我唔買架唁依家太多奇形怪狀既機構都賣,唔想唔知佢係乜都幫,雖則只係幾蚊


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


154#
發表於 12-10-28 11:02 |只看該作者

引用:點解你行出黎賣旗就一定要人買?+

原帖由 bkteapot 於 12-10-28 發表
點解你行出黎賣旗就一定要人買?
我都想咁講




水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


155#
發表於 12-10-28 11:06 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

不過講開又講,如果係小朋友叫我買旗,我一定會幫,因為我唔想佢地失望同被拒絕呀!

我只會係金錢上調節,有D捐多D,有D少D!

如果我買了,我會笑笑口同小朋友講,我買左喇!

都唔係只係小朋友,咩人向我賣旗,我都係禁反應!




伯爵府

積分: 17307


156#
發表於 12-10-28 11:07 |只看該作者

引用:很難怪人甘木口木面,當你發現:1.很多賣旗人

原帖由 pigtwo 於 12-10-28 發表
很難怪人甘木口木面,當你發現:
1.很多賣旗人是受薪的,
2.捐款去用來支付行政費,
同意 好似我公司樓下每曰總有D唔知咩機構擺檔,每日如是,佢地似返工多過籌。。。



   每日都咁開心!!!


子爵府

積分: 13089

BK Milk勳章


157#
發表於 12-10-28 11:08 |只看該作者

引用:Quote:點解你行出黎賣旗就一定要人買?我都

原帖由 docomo 於 12-10-28 發表
我都想咁講
我都係




侯爵府

積分: 22086

畀面勳章


158#
發表於 12-10-28 13:46 |只看該作者
rainbow.KC 發表於 12-10-28 04:56
唔啋你都好呢~有一次我c6同仔仔去賣旗,我c6比果亞叔不停用粗口駡添



...
我都覺得如果樓主個小朋友係俾人用粗口罵,佢來開post係正常
但如果純粹直行直過黑下口面都要俾佢開post又話到人地好極有限就.....


男爵府

積分: 6691


159#
發表於 12-10-29 00:37 |只看該作者
回覆 k_lego 的帖子

唔好意思呀各位, 同大家SAY個SORRY先~ 我個POST其實寫得唔係咁好既, 我其實唔係想講唔買旗既人, 我當然明白好多人唔想買有好多原因....(我知道太多呃人), 我都有同仔仔講每個人唔買有佢既自由(我同佢去買旗都係想比佢睇驗下)~ 其實我係想講果對情侶既果個男仔姐.......當時佢真係好惡咁啤住我個仔...唔買當然唔緊要..我覺得唔洗咁姐,重要响女朋友面前~ Anyways, 多謝位意見


大宅

積分: 1922


160#
發表於 12-10-29 00:55 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

上年同個女賣旗,見識過,咩名牌手袋,著得靚靚果d女子,通通唔買,瞄下你直行直過,口面可憎。著到哩哩啡啡d阿叔阿嬸,會俾喎,有d仲尊登過嚟同你買。竟然,大陸人,肯買既都唔少,仲下下十蚊廿蚊。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo