自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


禁止訪問

積分: 3720


141#
發表於 12-11-15 14:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


142#
發表於 12-11-15 14:13 |只看該作者
讓座係最基本嘅公民教育,
反觀大陸做得好過香港。
首先巴士第一行係優先座,
我一定會讓,
其他人唔讓亦改變唔到自己
做人最緊要心安理得
我支持樓主。

要教育好下一代,
要從自己做起。
    


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


143#
發表於 12-11-15 14:17 |只看該作者
~DEL~ 發表於 12-11-14 23:57
看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時一些傳統美德已成奢望,分分鍾被人話返轉頭,下一代是 ...

agree with you.

    


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


144#
發表於 12-11-15 14:35 |只看該作者
樓主都無話希望有人讓坐,



樓主 GE 意思係, 個阿婆居然主動大聲話比話佢知果度有位,
個阿婆好似驚死樓主想人讓位比佢坐,



而個阿婆又懶醒咁以為樓主睇唔到後面有位, 所以大聲咁話佢知!!!



但其實樓主根本就知道後面有位, 只係想等車停左先行入去,
只係個阿婆懶醒啫!!





點評

ferrari2007  你又知樓主既意思你又會知阿婆既用意  發表於 12-11-16 16:28


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


145#
發表於 12-11-15 14:38 |只看該作者
不過我只係想講,

其實個阿婆其實如果係咁好心,


係咪可以佢行入去坐, 而讓個方便 GE 位比樓主坐呢??


既然佢唔打算有咁 GE 主動, 咁係咪出少句聲叫幫忙呢??


可能就算全車無位, 樓主都唔打算希望有人讓坐,

咁阿婆你咁多事做乜呢? 咁大聲叫出黎, 好似想全程人都以為樓主想有人讓位!!!


伯爵府

積分: 15548


146#
發表於 12-11-15 14:55 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

好坦白講,做人要將心比己,如果係你地抱住個訓左既小朋友,又拎咁多野,但只想在停車時安全地行去車尾坐,有咩問題?樓主無話過人地唔讓佢或想人比位佢喎,反而。。。講成車人放工都攰,叫人行早2個站,坐的士。。。反而有點那個囉但我同意,而家既香港人係比較自私。。。




大宅

積分: 3452


147#
發表於 12-11-15 15:14 |只看該作者

引用:讓座係最基本嘅公民教育,反觀大陸做得好過

原帖由 Hugo0804 於 12-11-15 發表
讓座係最基本嘅公民教育,
反觀大陸做得好過香港。
首先巴士第一行係優先座,
我支持你個想法,我過澳門係巴士上,見到有d老弱、大肚、手握拐杖的或拖住抱住小朋友的,佢哋都會立即讓坐,反而我在這見到有d人話有需要的就坐的士,行早一兩個站搭車law,點解要期望其他人讓座.




大宅

積分: 1665


148#
發表於 12-11-15 15:23 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

好彩,唔講歪理嘅人都唔小




珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


149#
發表於 12-11-15 15:36 |只看該作者
babyheima 發表於 12-11-15 15:23
好彩,唔講歪理嘅人都唔小
你估如果第一行寫腦殘人仕專用。
仲會晤會有人會睇唔到呢?

    


珍珠宮

積分: 31256


150#
發表於 12-11-15 15:43 |只看該作者
tosjsj 發表於 12-11-14 23:45
公民教育很重要, 家陣眼見好人坐地鐵巴士, 都唔會讓坐, 公德心欠奉

仲要好我人覺得唔讓坐無問題..


大宅

積分: 1665


151#
發表於 12-11-15 15:43 |只看該作者

引用:Quote:babyheima+發表於+12-11-15+15:23+好

原帖由 Hugo0804 於 12-11-15 發表
你估如果第一行寫腦殘人仕專用。
仲會晤會有人會睇唔到呢?





子爵府

積分: 13598


152#
發表於 12-11-15 15:44 |只看該作者

回覆:babyheima 的帖子

係日本都唔興讓坐架!幾年前阿囡仲細,上咗架超迫巴士,車上亦都有好多日本小朋友猛哎攰,大家都係當聽唔到。




琥珀宮

積分: 156818

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


153#
發表於 12-11-15 16:31 |只看該作者

引用:Quote:tosjsj+發表於+12-11-14+23:45+公民

原帖由 jojoplanet 於 12-11-15 發表
仲要好我人覺得唔讓坐無問題..
點解會變成甘


珍珠宮

積分: 31256


154#
發表於 12-11-15 16:42 |只看該作者
LedTV 發表於 12-11-15 16:31
點解會變成甘


或者一向係咁只係而家網絡發達D人攞出來講討論你先知原來D人想法係咁..我個仔六歲當年陀住佢時我未識BK, 係另一FORUM講我既經歷, 竟然我以為係一面倒覺得"你唔讓位都無問題, 但都唔好同個大肚婆爭位坐" 竟然支持同反對既係6:4. 仲有人話做乜要讓你, 想坐你咪搭旳士囉....

我細仔2歲, 陀住佢又有不快經歷, 以為BK既人會比較明白..點知都係咁... 其實我自己大肚從來都冇預人地讓位比我, 我搭車唔會專登行入去等人讓位. 因為我成日教大仔要讓位比人, 有次同佢一齊人爭咗個位, 我大仔好大聲咁話..MAMI D人做乜唔爭咗你個位, 仲有一次有個男人坐咗..坐隔離個婆婆話佢.咁大個男人都同大肚婆爭位....



公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


155#
發表於 12-11-15 17:19 |只看該作者
本帖最後由 wingwingc1234 於 12-11-15 17:21 編輯
9594 發表於 12-11-15 14:35
樓主都無話希望有人讓坐,

出聲又話懶醒,唔出聲又有可能會比人話唔出聲...
咁即係出唔出聲好呀???????


琥珀宮

積分: 156818

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


156#
發表於 12-11-15 17:24 |只看該作者

引用:Quote:9594+發表於+12-11-15+14:35+樓主

原帖由 wingwingc1234 於 12-11-15 發表
本帖最後由 wingwingc1234 於 12-11-15 17:21 編輯
唔出聲,因為事主想坐既會自己望。


男爵府

積分: 8465


157#
發表於 12-11-15 17:39 |只看該作者

引用:errrrrr……其實有咩問題呢?+下班時間,大

原帖由 bluetulip 於 12-11-14 發表
errrrrr……其實有咩問題呢? 下班時間,大家都累吧,如果真係想坐,可以早一兩個站上車? 或者坐的士? 阿嬸 ...



禁止訪問

積分: 16080


158#
發表於 12-11-15 22:35 |只看該作者

回覆:acpeanuts 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


159#
發表於 12-11-16 09:11 |只看該作者
估唔到講吓搭車經驗, 都咁多人回覆, 仲睇到好多人生百態....

我個仔4歲, 平時我日日都要返工, 一星期只放一日假, 就會帶佢出街同朋友玩, 出去見識吓! 嗰日佢有少少唔舒服, 所以BOOK咗5:15睇醫生, 個醫生好難約, 佢有時間比我, 幾多點都要去, 結果睇完已經6:30, 撞正放工時間.....

我住港島東, 醫生喺佐敦, 其實應該搭地鐵最快最方便! 但我見個仔勀到對眼開得一半, 於是想搭隧巴, 等佢可以瞓吓, 於是同佢行去加士居道等巴士! 我見佢好乖, 一路無扭計, 又咁勀, 於是提出話抱住佢等車, 一抱佢唔夠2分鐘, 佢已瞓著, 跟住等車都等咗10分鐘, 所以上到車真係想即刻坐底.....

以上都係我自己嘅選擇, 亦可以話我自己攞黎, 要去同佢玩, 要搭巴士, 要抱住佢瞓, 但以上我想講嘅 都唔係重點, 所以我一路無提過!

問題係公民教育, 好多野唔係必然, 唔係老馮, 而係自己個心願唔願意去幫人, 例如:

1. 入商場, 見到後面有人推住BB車, 你願唔願意幫佢開門?
2. 有人喺街跌親, 你願唔願意扶起佢?
3. 行樓梯見到一個媽咪自己拎住架BB車上落, 你願唔願意幫手拎?

呢D都係日常生活嘅野, 幫唔幫係自己選擇, 唔係老馮, 不過唔幫, 你會心安理得嗎? 呢D就係公德心! 不喜勿插!


子爵府

積分: 13658


160#
發表於 12-11-16 10:09 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

1. 我會幫
2. 睇情況,如果個人係輕輕一仆,我相信任何人都會自己起身扮無事發生,因為好瘀,如果仆到好應,係唔應該扶佢起身,應該扶佢坐埋一邊等佢抖下再決定需唔需要幫佢call救護
3. 我都是媽咪,我絕對唔會發生呢個情況,如果我係去唔熟悉的地方而又要帶阿仔去,我一定唔會推車,會用揹帶,就是要避免要推車上落樓梯! 遇到呢個情況我唔會幫手,一來我唔夠力,廢事幫倒忙整到人地bb,二來,衰啲講句,呢啲媽媽唔瀨過野點會醒,佢下次就會醒水




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo