自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


141#
發表於 12-11-20 02:09 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 02:06
我係C6
我係廣東南海人
真係擔心就去問人點化解啦...始終最後一程...呢D係孝義黎!


珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


142#
發表於 12-11-20 02:10 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 02:06
我係C6
我係廣東南海人

比咗意見太太, 太太都照樣會帶囡去, 咁就唔好再加埋意見啦!

尊重太太意願, 唔需要再比壓力太太

若係支持太太既話, 你阿爸阿媽方面, 你可以代太太出頭, 同佢地講會支持太太決定, 亦唔希望佢地比壓力太太!


珍珠宮

積分: 35418

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


143#
發表於 12-11-20 02:13 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 02:06
我係C6
我係廣東南海人
我想講多次 我地只係比意見 冇堅持
只係各處鄉村各處例...


既然你話無堅持, 咁放手比太太決定啦!

若太太都話帶囡去, 唔好比太多意見左右啦, 又唔好黑面, 比說話太太聽!

你父母方面, 你可代太太出頭, 話會支持太太, 尊重太太決定!



公爵府

積分: 29789


144#
發表於 12-11-20 02:14 |只看該作者

引用:Quote:EMILY428+發表於+12-11-20+02:06+我

原帖由 LL1999 於 12-11-20 發表
我想講多次 我地只係比意見 冇堅持
只係各處鄉村各處例...
同意,若果我係樓主有個咁既老公,真係.....



點評

GreenLam  同意, 自私的一家, 感覺到樓主的孤獨去撐.  發表於 12-11-20 09:26


珍珠宮

積分: 40292


145#
發表於 12-11-20 02:16 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

帶!


男爵府

積分: 6119


146#
發表於 12-11-20 02:18 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

我老公個呀嫲今年都走左 我都有帶個六歲大仔去 不過破地x前揾人帶佢走 因為好嘈驚嚇到佢 如o個個係我媽咪更加會帶 我深信先人會保佑 去前去紙紮鋪問 佢會有野比小朋友袋住 其實已五歲 我覺等ok 反而細女一歲未夠我就真係唔敢帶

日曦 - 2006/11/18 02:29am(2.65kg)
2nd - 2008/05/16
3rd - 2009/06/09
4th - 2012/01/07 14:14pm (3.57kg)
4次懷孕 但只有2個出世, 沒能力帶到世上的, 媽咪沒有忘記, 你永遠在我心裡,懷念你們


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


147#
發表於 12-11-20 02:20 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 01:45
大家好,我係樓主C6
見到有D朋友話我父母好自私
我忍唔住想講兩句
明白各處鄉村各處例,但你亦要知道太太果邊亦有佢自己一套,果位係太太既媽媽,係好親好親既人,因為你自己一家既迷信,要令你太太一世遺憾,如果真係尊重太太,唔係用把口講,真係要尊重。


男爵府

積分: 6119


148#
發表於 12-11-20 02:21 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

反轉黎諗 既然樓主先生鄉下唔興 咁他朝touchwood嫲嫲爺爺走左 會唔會堅持都唔帶小朋友先? 如果會帶既 點解婆婆走唔可以帶?

日曦 - 2006/11/18 02:29am(2.65kg)
2nd - 2008/05/16
3rd - 2009/06/09
4th - 2012/01/07 14:14pm (3.57kg)
4次懷孕 但只有2個出世, 沒能力帶到世上的, 媽咪沒有忘記, 你永遠在我心裡,懷念你們


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


149#
發表於 12-11-20 02:40 |只看該作者

引用:Quote:sfll+發表於+12-11-20+02:02+邊度鄉

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
我係C6
我係廣東南海人
我娘家有人識捉鬼,都話小朋友去靈堂只要用紅利是封袋住松柏葉,薑,針線(好似仲有。唔記得),去靈堂就冇事,之後蓋棺落葬唔好睇,連續兩日臨走食吉儀既食糖,lastday執古錢/豪子,再袋吉儀放身,先人會保住後人。。。最後返屋企前,用左封吉儀,門前大人小朋友都要燒份大光寶,叫d靈界朋友唔好跟住,返屋企用look柚葉水㷛滾放凍,唔比溝水,沖涼(連續兩日),咁就一定乜事都冇!!樓主個老公同埋6299咁驚雖然係出心,但百行以孝為先,白事係大過天,最後一程都唔送,先人會怪,就算先人唔怪,上天都會責怪,既然咁擔心,點解唔去揾搞殯儀既專人問下?人地好專業,一代傳一傳跟足去做架!以我所知,傳統定落黎,先人大礆一定要後人去哭葬添呀。。。


珍珠宮

積分: 32986


150#
發表於 12-11-20 02:50 |只看該作者
以呢句"各處鄉村各處例",咁而家女家有白事,就依女家意願!

將來男家長輩百年歸老時,亦同時尊重男家,孫女唔出席!!!!

點評

ivory0915    發表於 12-11-20 10:31
CMMa    發表於 12-11-20 08:47


禁止訪問

積分: 102652


151#
發表於 12-11-20 02:51 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11600

hashtag影視迷勳章


152#
發表於 12-11-20 02:58 |只看該作者
當年去親戚既,我1X付責幫手睇住約3歲既表弟....我唔明对小朋友有乜咁影响喎...
反以係你老公好唔體貼..
你要叫佢係呢D時候支持你.....並唔係話"唔興"就一句"於心何忍"LAW
老實講,樓主你真係好想,我實支持,但睇怕大吉利是講句,如果你真係帶小朋友,我覺得之後你女有乜,傷風鼻塞...6299都(可能)會釘係你頭頂家啦...你諗清楚先呀...
其實上山都可以唔帶女既,因為你那天可能情緒都會唔好...囡囡可能見你咁都會喊..咁既場面又傷心又混亂...
總之神之說我唔係唔信,但呢D野唔好諗太多.我見意理智去考慮好D.


大宅

積分: 4609


153#
發表於 12-11-20 03:06 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

樓主,可能真係各處鄉村各處例,我老爺走時我大緊肚,大女仲只係兩歲,心意。。。百無禁忌,別讓自己後悔


大宅

積分: 4328

畀面勳章


154#
發表於 12-11-20 03:16 |只看該作者
我個囡得兩歳, 但我兩日都有帶佢去出席佢太婆喪禮, 我去之前問過衣紙舖, 佢話比個"百解"小朋友袋住o係身, 走時就擲o左去就得~
8w1d - 1.68cm
11w5d - 5.15cm
13w2d - 6.3cm
17w5d - 169g
20w5d - 382g
25w5d - 798g
30w5d - 2.86lbs
35w5d - 5.11lbs
38w1d - 5.72lbs
阿 B 喺29/9/2010出世 la ^^ 2.65kg


大宅

積分: 4004


155#
發表於 12-11-20 04:05 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

梗係帶啦!將心比心,問番你老公,如果掉轉身份佢係你,佢會唔會唔比個女送自己阿媽最後一程




子爵府

積分: 12925


156#
發表於 12-11-20 04:38 |只看該作者
這件事要從2 點考慮, 1-對孩子心理的影響, 2-禮節.

我今年都有幾個直屬親屬走咗, 共有3個喪禮, 當中2個係本地攪, 親屬都係有孫兒輩. 我女得2歲多, 我決定帶她鞠躬, 逗留一小會就走, 怕她年紀小攪攪陣. 不帶上山, 因為到時各人十分悲傷, 太小的小朋友不明白, 可能留下陰影.

但另一方面, 不能對孩子隱瞞死訊, 特別是與孩子關係好的親人, 因為傷痛需要時間消化, 孩子都是一樣, 要讓她有心理準備, 對她的輔導很重要. 去與不去都要做. 5歲的孩都開始懂事了.

既然6299都讓了步, 加上他們有陰影. 我認為小孩鞠躬短留便可, 不宜上山 (有基督教儀式火葬例外, 因為氣氛相對比較平靜, 也給了人希望, 可能有正面的影響).

請你緊記, 這些不是不孝, 你不要自責, 我相信令慈泉下有知會明白. 你好好處理自己複雜的情緒, 儀式的事可以看輕一點, 日後清明, 生/死忌可以帶孩子掃墓念親恩.

振作!
願攜手渡過悲傷, life is still going on.


珍珠宮

積分: 30303


157#
發表於 12-11-20 04:54 |只看該作者

引用:梗帶啦,婆婆喎,甘親點解仲要問?好hurt +

原帖由 meko~ 於 12-11-19 發表
梗帶啦,婆婆喎,甘親點解仲要問?好hurt
Agreed


子爵府

積分: 13658


158#
發表於 12-11-20 05:44 |只看該作者

引用:以呢句"各處鄉村各處例",咁而家女家有白事,

原帖由 fupigpig 於 12-11-20 發表
以呢句"各處鄉村各處例",咁而家女家有白事,就依女家意願!

將來男家長輩百年歸老時,亦同時尊重男家,孫女唔 ...





子爵府

積分: 13658


159#
發表於 12-11-20 05:53 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

點講都是自私,你條粉皮,有無理過太太的感受㗎,太太的媽媽過身,竟然唔比女女去送外母一程,,邊度鄉下的規定咁無人性?




珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


160#
發表於 12-11-20 06:28 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

既然各處鄉村各處例,女家有事就跟番女家規矩,男家請勿意見多多。

注意,樓主只係嫁入男家,絕對唔係斷六親。

樓主你要堅定自己意見。

振作

點評

purplechung  agree  發表於 12-11-20 10:52

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo