婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


141#
發表於 13-1-11 00:14 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 696


142#
發表於 13-1-11 00:32 |只看該作者
成日舊事從提, 話當年佢99點樣衰/點對佢刻薄, 我每次都要扮到好似第一次聽咁都算. 有一次同我媽咪飲茶, 佢又講佢當年99點點點點.... 仲同我媽咪講: 我唔會咁對我新抱架
我同媽咪都唔知俾咩反應佢好


大宅

積分: 1130


143#
發表於 13-1-11 10:16 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭

唔鍾意佢偏食揀餸,成日喺碟餸到揀嚟揀去,佢唔鍾意食嘅嘢,望住會打冷震


男爵府

積分: 6188


144#
發表於 13-1-11 10:42 |只看該作者
佢地嘅存在...


禁止訪問

積分: 304


145#
發表於 13-1-11 13:21 |只看該作者

引用:趁c6唔響度就俾說話我聽 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10780


146#
發表於 13-1-11 18:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LubiLubi+於+13-01-03+發表趁

原帖由 crg 於 13-01-11 發表
最q憎..聽到佢把死人聲都夠討厭.人賤冇藥醫
.喺c6面前懶好...
我c6仲好天真甘以為佢阿媽對我好好,仲話,我阿媽邊會哦你啊~




洋房

積分: 34


147#
發表於 13-1-12 15:18 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

最憎99成日問點解,乜嘢都問!又問我做乜!行出書房又問我去邊!(心諗:去廁所囉or攞杯水飲囉!可以去邊呀!)成日問我佢個仔係邊!(你唔打去問佢!)99真係好煩!又dirty又冇衛生意識!非常難頂!




伯爵府

積分: 17684


148#
發表於 13-1-13 01:20 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

我唔鐘意我99係我教仔個時話我唔識教,我唔教個時又走左去!




伯爵府

積分: 18302


149#
發表於 13-1-14 21:56 |只看該作者
問都唔問就掉我D嘢


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


150#
發表於 13-1-14 22:34 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

冇乜討厭。唯一係長氣d.佢會將成件無聊事好detail的講。我又要聽。例如買塊牛扒。佢可以講足十分鐘。人地點切俾詎都要講。




珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


151#
發表於 13-1-14 22:37 |只看該作者

引用:冇乜討厭。唯一係長氣d.佢會將成件無聊事好

原帖由 imconfusing 於 13-01-14 發表
冇乜討厭。唯一係長氣d.佢會將成件無聊事好detail的講。我又要聽。例如買塊牛扒。佢可以講足十分鐘。人地點 ...
Sorry 仲有佢係超慳。我開party買紙碟都話貴。叫我用碗。但party 不會用米通。仲要我吾係住佢間屋架。小數計到盡,大數如股票就吾理。何必呢




伯爵府

積分: 18302


152#
發表於 13-1-14 23:47 |只看該作者
jinjin528 發表於 13-1-12 15:18
最憎99成日問點解,乜嘢都問!又問我做乜!行出書房又問我去邊!(心諗:去廁所囉or攞杯水飲囉!可以去邊呀 ...

我都受到同樣嘅困擾


複式洋房

積分: 239


153#
發表於 13-1-14 23:56 |只看該作者

回覆:99做D咩野令你地最討厭???

奶奶係個老港女,下個月退休,我既好日子好快無啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo