想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6458


141#
發表於 13-1-31 20:46 |只看該作者

引用:希望m小姐唔好來探我啦! 心思思想驗吓,係

原帖由 Rilattori 於 13-01-31 發表
希望m小姐唔好來探我啦!
心思思想驗吓,係咪等多兩日好啲呢?
你day 幾??


大宅

積分: 3310


142#
發表於 13-1-31 20:53 |只看該作者

回覆:KwaiB 的帖子

我1月1 day 1


大宅

積分: 1114


143#
發表於 13-1-31 22:31 |只看該作者
camyckm 發表於 13-1-31 18:29
我都試左幾年lu
之前都唔知原來要有係咁難!唉... 我地都要加油呀~
btw, check 棒棒係咪一定要用晨尿??


複式洋房

積分: 354


144#
發表於 13-1-31 22:48 |只看該作者

回覆:irenerenerene 的帖子

用晨尿係最準,加油,等你好消息



男爵府

積分: 6458


145#
發表於 13-1-31 23:13 |只看該作者

引用:我1月1+day+1

原帖由 Rilattori 於 13-01-31 發表
我1月1 day 1
如果你28day 一個cycle~可以試試check 我通常28-30day一個cycle,今日見到啡了 仲以為ms m 唔記得左我

anyway~等你好消息


大宅

積分: 3310


146#
發表於 13-1-31 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Rilattori+於+13-01-31+發表

原帖由 KwaiB 於 13-01-31 發表
如果你28day 一個cycle~可以試試check 我通常28-30day一個cycle,今日見到啡了 仲以為ms m 唔 ...
哎,忽然好似谷m咁,腰又酸,無希望嘞:(


男爵府

積分: 6458


147#
發表於 13-1-31 23:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KwaiB+於+13-01-31+發表如果

原帖由 Rilattori 於 13-01-31 發表
哎,忽然好似谷m咁,腰又酸,無希望嘞:(
我今朝又係,本來完全無谷m feel, 無啦啦返返下工feel 到m 痛,中午就見啡了,快到


大宅

積分: 3310


148#
發表於 13-2-1 00:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Rilattori+於+13-01-31+發表

原帖由 KwaiB 於 13-01-31 發表
我今朝又係,本來完全無谷m feel, 無啦啦返返下工feel 到m 痛,中午就見啡了,快到

...
好可能瞓醒就m

再接再厲!!!


大宅

積分: 1053


149#
發表於 13-2-1 00:51 |只看該作者
各位JM唔好放棄,我CYCLE係32日,不過上個月太過緊張以為中左,CHECK左好多次都無,點知重遲左幾日先泥M。

今次好似排卵遲左,所以都唔抱咁大希望,唯有等2月2日M未泥,先CHECK,無唯浪費棒棒....

大家加油牙.......


大宅

積分: 3310


150#
發表於 13-2-1 01:06 |只看該作者

引用:各位JM唔好放棄,我CYCLE係32日,不過上個

原帖由 misslaulau23 於 13-02-01 發表
各位JM唔好放棄,我CYCLE係32日,不過上個月太過緊張以為中左,CHECK左好多次都無,點知重遲左幾日先泥M。
...
咁又係!我之前都試過幾次"仍"住bingo,搞到cycle遲咗!放鬆放鬆!


大宅

積分: 1114


151#
發表於 13-2-1 08:27 |只看該作者
camyckm 發表於 13-1-31 22:48
用晨尿係最準,加油,等你好消息

今朝體溫跌咗 0.3,呢個 cycle 又無望了... 真係好氣餒...


複式洋房

積分: 354


152#
發表於 13-2-1 08:43 |只看該作者

回覆:irenerenerene 的帖子

我今個cycle都唔知想點添,呢體溫唔上又唔落,唉都唔知有無排卵,應該無機會喇
1359679429042.jpg


大宅

積分: 1114


153#
發表於 13-2-1 08:48 |只看該作者
camyckm 發表於 13-2-1 08:43
我今個cycle都唔知想點添,呢體溫唔上又唔落,唉都唔知有無排卵,應該無機會喇

係喎,平時會唔會咁?定係今個 cycle 先係咋?


男爵府

積分: 6458


154#
發表於 13-2-1 08:56 |只看該作者

引用:我今個cycle都唔知想點添,呢體溫唔上又唔

原帖由 camyckm 於 13-02-01 發表
我今個cycle都唔知想點添,呢體溫唔上又唔落,唉都唔知有無排卵,應該無機會喇
真係成個cycle 無上無落....有無食中/西藥??


男爵府

積分: 6458


155#
發表於 13-2-1 08:59 |只看該作者

引用:Quote:camyckm+發表於+13-1-31+22:48+用晨

原帖由 irenerenerene 於 13-02-01 發表
今朝體溫跌咗 0.3,呢個 cycle 又無望了... 真係好氣餒...
咪話尋日流啡既,唔知係咪情緒影響,之後一d 野都無黎,今朝都係...但體溫仲有36.6...唔通....ms m 係黎同我講byebye?? (想多)

唔好太失望,d jm 話未低過36.5 都有機會!


別墅

積分: 808


156#
發表於 13-2-1 09:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+irenerenerene+於+13-02-01+

原帖由 KwaiB 於 13-02-01 發表
咪話尋日流啡既,唔知係咪情緒影響,之後一d 野都無黎,今朝都係...但體溫仲有36.6...唔通....ms m 係黎同 ...
唔通




大宅

積分: 1114


157#
發表於 13-2-1 09:24 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 08:59
咪話尋日流啡既,唔知係咪情緒影響,之後一d 野都無黎,今朝都係...但體溫仲有36.6...唔通....ms m 係黎同 ...

望係咁望啦~ 今朝一量完體溫,心情即刻跟住跌!無哂心機呀...


男爵府

積分: 6458


158#
發表於 13-2-1 10:11 |只看該作者

引用:Quote:KwaiB+發表於+13-2-1+08:59+咪話尋日

原帖由 irenerenerene 於 13-02-01 發表
望係咁望啦~ 今朝一量完體溫,心情即刻跟住跌!無哂心機呀...
我咪又係...見住由36.9 跌落36.6 嗰刻真係灰到爆 要加油呀!!!bb 等緊我地


男爵府

積分: 6458


159#
發表於 13-2-1 10:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KwaiB+於+13-02-01+發表咪話

原帖由 YY1111 於 13-02-01 發表
唔通
難d, 唔諗咁多 ms m 要黎快d 黎,唔好打亂我cycle....今日day 31 la 唔知係唔係食左2日中藥,所以唔同左呢??譚ec 開左4日藥比我,今日第三日...


大宅

積分: 1114


160#
發表於 13-2-1 10:51 |只看該作者
KwaiB 發表於 13-2-1 10:13
難d, 唔諗咁多 ms m 要黎快d 黎,唔好打亂我cycle....今日day 31 la 唔知係唔係食左2 ...

你可能真係中藥影響咗個 cycle 喎?我上幾個月 cycle 都係少過 30 日,所以今個 cycle 超過 30 日我就好緊張好有期望...
你今日情況如何呀?如果無再流血,check 下棒棒可能有 surprise~ 希望你有好消息!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo