自由講場

跳至

首頁

尾頁
   22


別墅

積分: 519


141#
發表於 13-1-18 11:25 |只看該作者
回覆 yokiyoki 的帖子

隔左幾日,你依家攞番d貨未?有無好似littlelam88咁成20日都唔係比返佢?如果你都未攞返,不如你地一齊合力去交涉,不過如果上去一齊要帶多幾個男人,費事又比佢閂門兇你地,最好搵人錄影做證啦!


複式洋房

積分: 401


142#
發表於 13-1-18 15:46 |只看該作者
回覆 wewe121212 的帖子

我當時凹晒水, 佢就肯比貨我喇! 不過都要成個星期後先可以攞番! 所以我算好彩!


別墅

積分: 519


143#
發表於 13-1-19 18:07 |只看該作者
本帖最後由 wewe121212 於 13-1-19 19:55 編輯

現時只有一人的6件貨keep在原址未發(據說已20多天), 多X不是扣貨。只是不再服務你,叫你原址(廣州)取回。(叫你自己叫快遞收走,可以你又不同意。)

集運公司為香港客人代收貨物,客人已付由大陸運到香港的費用,只是集運公司突然有感而發說「我不再服務你」,就把貨物全扣在廣州(有人稱是keep,不是扣)。

那以後是否每次淘寶前要打去多X問聲:「你今日會否服務我?明天呢?後天呢?……呢?」多X會否在最後一天突然抽筋想起不再服務我呢!要我直接上廣州自取被代收的貨呢……?

想起也心驚…期望多x集運日日心情好,就日日都為人服務!不用再用粗口罵人!不用再花時間半夜電話騷擾人!也不用扣起客人的貨!


侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


144#
發表於 13-1-19 21:20 |只看該作者
wewe121212 發表於 13-1-19 18:07
現時只有一人的6件貨keep在原址未發(據說已20多天), 多X不是扣貨。只是不再服務你,叫你原址(廣州) ...

無賴集運,
搞咁多野都唔肯放貨

[fly/imgIMG_4704 - 捷徑]


子爵府

積分: 14454


145#
發表於 13-1-20 10:19 |只看該作者

回覆:淘寶集運黑店!!! 我有個慘痛經歷真係想同大家分享下!

小心多佬集運,真正黑店


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


146#
發表於 13-1-20 10:52 |只看該作者

回覆:淘寶集運黑店!!! 我有個慘痛經歷真係想同大家分享下!

推!!


珍珠宮

積分: 30044

環保接龍勳章 大廚勳章


147#
發表於 13-1-20 15:42 |只看該作者
回覆 littlelam88 的帖子
無賴集運,
搞咁多野都唔肯放貨

即係仲未收到貨呀!?!?!?

The moon is reaching for me~


侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


148#
發表於 13-1-20 19:28 |只看該作者

引用:回覆+littlelam88+的帖子 Quote:無賴集運,

原帖由 blink_blink 於 13-01-20 發表
回覆 littlelam88 的帖子
未呀



[fly/imgIMG_4704 - 捷徑]


男爵府

積分: 5095


149#
發表於 13-1-21 15:17 |只看該作者
我星期五集運到觀塘倉到付, 星期六已收到訊息叫我可取了, 今天中午已取貨 ! 都幾快, 只是匯率高少少, rmb10對hk14.7 , rmb5 對hk 8.6 , 不過真的很快 !


子爵府

積分: 14454


150#
發表於 13-1-25 16:01 |只看該作者

回覆:淘寶集運黑店!!! 我有個慘痛經歷真係想同大家分享下!

淘寶交流那邊又有新受害人,大家小心小心,不要貪平,貪佢係香港人就中招了


大宅

積分: 4591


151#
發表於 13-1-25 16:06 |只看該作者
唉,唔止個個網,我老公上網訂左份聖誕禮物比我,唔知佢係邊到訂,原先聖誕前送到,點知今個月二十號先至送到黎,打去問又話今日送今日送,日日都話今日,我地以後上網買野真係會好小心!真係信唔過!


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


152#
發表於 13-1-25 16:11 |只看該作者
mara 發表於 13-1-25 16:01
淘寶交流那邊又有新受害人,大家小心小心,不要貪平,貪佢係香港人就中招了

...

總有離別的時候


子爵府

積分: 14454


153#
發表於 13-1-25 16:16 |只看該作者

回覆:kwan_tomato 的帖子

你吹多兩野冇人媽义都算好彩,有jm第一次已經被恐嚇喇,現在還有jm未拎返d貨。用埋d拿咋招迫客比好評拎貨,呢公司真係唔會做得長:;pppp:


複式洋房

積分: 401


154#
發表於 13-1-25 16:49 |只看該作者
mara 發表於 13-1-25 16:01
淘寶交流那邊又有新受害人,大家小心小心,不要貪平,貪佢係香港人就中招了

...

我當初就係因為佢話係hk人, 諗住會容易搵先搵佢地, 點不知完完全全lai晒嘢啦!!!


男爵府

積分: 9255


155#
發表於 13-1-25 16:55 |只看該作者


男爵府

積分: 7280


156#
發表於 13-1-25 16:59 |只看該作者

回覆:淘寶集運黑店!!! 我有個慘痛經歷真係想同大家分享下!

甘你拎返貨未


子爵府

積分: 14454


157#
發表於 13-1-25 17:02 |只看該作者

回覆:yokiyoki 的帖子

以為香港人同聲同氣,點知用香港人為名,呃人!講真,淘返來咪幾百蚊,比佢呃左唔會死,但條氣事大!所以要幫佢好好宣傳


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


158#
發表於 13-1-25 17:07 |只看該作者

回覆:淘寶集運黑店!!! 我有個慘痛經歷真係想同大家分享下!

呢間野真係獲獲新鮮獲獲衰!:;pppp::;pppp:



大家好,我是子悠~~


複式洋房

積分: 401


159#
發表於 13-1-25 17:08 |只看該作者
kidskaren 發表於 13-1-25 16:59
甘你拎返貨未

我算好彩, 因為我凹晒水之後佢先肯比番貨我, 不過因為我前後有兩批一前一後到, 佢要迫我比左一個好評佢先肯放埋第二批貨比我!


複式洋房

積分: 401


160#
發表於 13-1-25 17:14 |只看該作者
yubiwa310 發表於 13-1-25 17:07
呢間野真係獲獲新鮮獲獲衰!

就係因為呢間嘢衰得咁緊要, 先令到咁上人上嚟講之嘛!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo