自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


伯爵府

積分: 15844


141#
發表於 13-2-3 22:42 |只看該作者

引用:唔介意講句,你應該有養狗,甘你間屋養唔到

原帖由 longyiu 於 13-02-03 發表
唔介意講句,你應該有養狗,甘你間屋養唔到你媽?
係,我有養狗,而我媽唔太鍾意狗係其中一個一開始佢無打算嚟住嘅原因。對住個孫比對住隻狗有交溝共嗚…

點評

ka媽  如果你媽唔係住得耐, 不如你送咗隻狗去住酒店一兩星期咪得LO?  發表於 13-2-3 23:03


伯爵府

積分: 15844


142#
發表於 13-2-3 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-02-03+發表忠告:

原帖由 歌莉亞 於 13-02-03 發表
你做在人地新抱未?自己阿媽和人地阿媽當然唔同啦!如果你老公曰後成曰為左他阿媽同你嘈,你開心嗎?肯同奶 ...
我做咗人新抱十年有多…

大家咪用新抱唔想同奶奶住嘅 logic apply 係我嫂身上喇,佢由一生仔就叫我媽跟佢住,係我媽挑通眼眉一路強調自已愛自由而推咗。


伯爵府

積分: 15844


143#
發表於 13-2-3 22:47 |只看該作者

引用:點解要新抱照顧99?如果99只有一個仔和新抱

原帖由 Ah_JJ 於 13-02-03 發表
點解要新抱照顧99?如果99只有一個仔和新抱就話啫,唔該自己仔女照顧番自己父母啦!仲要要求新抱請假陪99睇 ...
我從來無話過要阿嫂陪媽咪睇醫生喎,講緊嘅係我個之前拍晒心口話車出車入嘅大佬啫…


水晶宮

積分: 58506


144#
發表於 13-2-3 22:49 |只看該作者

引用:好嬲!嬲到一個人坐係房喊咗半個鐘! 剛剛

原帖由 the8 於 13-02-02 發表
好嬲!嬲到一個人坐係房喊咗半個鐘!

剛剛打俾媽咪諗住傾兩句,但媽咪唔得閒大佬聽咗電話,我話媽咪覆診時 ...
不能認同,有本事就自己照顧阿媽,無本事就講少兩句,家和萬事興




Bye


水晶宮

積分: 58506


145#
發表於 13-2-3 22:51 |只看該作者

引用:好嬲!嬲到一個人坐係房喊咗半個鐘! 剛剛

原帖由 the8 於 13-02-02 發表
好嬲!嬲到一個人坐係房喊咗半個鐘!

剛剛打俾媽咪諗住傾兩句,但媽咪唔得閒大佬聽咗電話,我話媽咪覆診時 ...
你阿嫂又何嘗唔係覺個姑仔野又唔做,得把口指東指西。



Bye


伯爵府

積分: 15844


146#
發表於 13-2-3 22:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-02-02+發表好嬲!

原帖由 meow~meow 於 13-02-03 發表
不能認同,有本事就自己照顧阿媽,無本事就講少兩句,家和萬事興
從來我都唔係要大家認同,一個家唔係應該有相有量咩?


水晶宮

積分: 58506


147#
發表於 13-2-3 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow~meow+於+13-02-03+發表

原帖由 the8 於 13-02-03 發表
從來我都唔係要大家認同,一個家唔係應該有相有量咩?
點去有相有量?好似只係一邊叫另一邊改變生活習慣去配合咋喎



Bye


伯爵府

積分: 15844


148#
發表於 13-2-3 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-02-02+發表好嬲!

原帖由 meow~meow 於 13-02-03 發表
你阿嫂又何嘗唔係覺個姑仔野又唔做,得把口指東指西。
你錯喇,佢覺得有乜事我係第一個請假做嘢嘅人,當然個媽係我嘅我完全覺得無問題。


水晶宮

積分: 58506


149#
發表於 13-2-3 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow~meow+於+13-02-03+發表

原帖由 the8 於 13-02-03 發表
你錯喇,佢覺得有乜事我係第一個請假做嘢嘅人,當然個媽係我嘅我完全覺得無問題。

...
咁咪得囉,你都話無問題,咁又攞出黎講?



Bye


禁止訪問

積分: 73927


150#
發表於 13-2-3 23:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15844


151#
發表於 13-2-3 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-02-03+發表你錯喇

原帖由 meow~meow 於 13-02-03 發表
咁咪得囉,你都話無問題,咁又攞出黎講?
好似係你假切咁話我身為姑仔得把口手我先回應你咋,郁啲話人 …好無禮囉!


水晶宮

積分: 58506


152#
發表於 13-2-3 23:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow~meow+於+13-02-03+發表

原帖由 the8 於 13-02-03 發表
好似係你假切咁話我身為姑仔得把口手我先回應你咋,郁啲話人 …好無禮囉!

...
哦,咁就叫無禮?怪唔得你對阿嫂咁溫柔體貼。



Bye


伯爵府

積分: 15844


153#
發表於 13-2-3 23:06 |只看該作者

引用:如果你講你媽子咁善解人意,挑通眼眉,是醒目

原帖由 EVA222 於 13-02-03 發表
如果你講你媽子咁善解人意,挑通眼眉,是醒目婆婆,成家食半件番梘咁大的肉,一星期只飲過一次湯,點解會同個女 ...
佢唔係一開始即講,係坐落食飯睇到啲餸先講…佢都有叫我唔好多事,所以我從來無同阿哥講膳食問題,我 main point 由頭到尾都係係張床!


伯爵府

積分: 15844


154#
發表於 13-2-3 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-02-03+發表好似係

原帖由 meow~meow 於 13-02-03 發表
哦,咁就叫無禮?怪唔得你對阿嫂咁溫柔體貼。
哦…原來咁叫有禮貌,多謝你教曉我喎!


子爵府

積分: 12142


155#
發表於 13-2-3 23:09 |只看該作者
你要記住, 果個屋企的女主人係你亞嫂, 但樓主的意願好似想你媽在你哥屋企時, 係要以你媽為主咁喎, 暫住啫, 要人地一下改變咁多野去遷就, 反而係有點不近人情吧?


水晶宮

積分: 58506


156#
發表於 13-2-3 23:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meow~meow+於+13-02-03+發表

原帖由 the8 於 13-02-03 發表
好似係你假切咁話我身為姑仔得把口手我先回應你咋,郁啲話人 …好無禮囉!

...
你覺得你阿嫂咁差,相信佢都一樣覺得姑仔唔好,唔洗假設。



Bye


水晶宮

積分: 58506


157#
發表於 13-2-3 23:11 |只看該作者

引用:你要記住,+果個屋企的女主人係你亞嫂,+但樓

原帖由 ka媽 於 13-02-03 發表
你要記住, 果個屋企的女主人係你亞嫂, 但樓主的意願好似想你媽在你哥屋企時, 係要以你媽為主咁喎, 暫住啫, ...
Main point.

仲要話應該一家人有相有量,我只見係要人遷就配合多d



Bye


伯爵府

積分: 15844


158#
發表於 13-2-3 23:12 |只看該作者

引用:你要記住,+果個屋企的女主人係你亞嫂,+但樓

原帖由 ka媽 於 13-02-03 發表
你要記住, 果個屋企的女主人係你亞嫂, 但樓主的意願好似想你媽在你哥屋企時, 係要以你媽為主咁喎, 暫住啫, ...
其他嘢我唔敢要求遷就,最在意係張床,之前明明講好退張床出嚟等佢可以好好休息…但點知唔係!而退張床出嚟係佢哋自已主動提出…唔係我諸多要求。


伯爵府

積分: 15844


159#
發表於 13-2-3 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-02-03+發表好似係

原帖由 meow~meow 於 13-02-03 發表
你覺得你阿嫂咁差,相信佢都一樣覺得姑仔唔好,唔洗假設。
從來無介意佢點諗我喎…衰又如何?


伯爵府

積分: 15844


160#
發表於 13-2-3 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ka媽+於+13-02-03+發表你要記

原帖由 meow~meow 於 13-02-03 發表
Main point.

仲要話應該一家人有相有量,我只見係要人遷就配合多d
講最後一次,從來祗提出過一次就係退一張完整嘅床出嚟等媽咪可以充份休息。其他膳食生活習慣等問題,我祗係喺呢到講,無要求過佢哋改變。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo