自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 2346


141#
發表於 13-5-20 22:05 |只看該作者
styh 發表於 13-5-20 21:34
回覆 Babegirl.wanted 的帖子

hello!姐妹,從未回過家鄉,對我來講是一個大大的遺憾! ...
番去長住就唔好啦, 但去行個圈睇下 d 鄉下地方同人民風貌確係唔錯! 始終果度係自己鄉下, 祖先曾經生活既地方, 值得一去!


大宅

積分: 1560


142#
發表於 13-5-20 23:40 |只看該作者

引用:回覆+longlongchen+的帖子可惜鄉間已沒有多

原帖由 styh 於 13-05-20 發表
回覆 longlongchen 的帖子

可惜鄉間已沒有多少親人,無緣一試.
有圖去片
1369064023229.jpg


大宅

積分: 1560


143#
發表於 13-5-20 23:41 |只看該作者

引用:回覆+longlongchen+的帖子可惜鄉間已沒有多

原帖由 styh 於 13-05-20 發表
回覆 longlongchen 的帖子

可惜鄉間已沒有多少親人,無緣一試.
有圖去片
1369064072517.jpg


大宅

積分: 1560


144#
發表於 13-5-20 23:46 |只看該作者

引用:回覆+longlongchen+的帖子可惜鄉間已沒有多

原帖由 styh 於 13-05-20 發表
回覆 longlongchen 的帖子

可惜鄉間已沒有多少親人,無緣一試.
有圖去片
1369064425956.jpg

點評

styh  思鄉了~~~~~  發表於 13-5-21 13:28


大宅

積分: 2358


145#
發表於 13-5-21 00:01 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

係喎!係海宴至啱




大宅

積分: 2358


146#
發表於 13-5-21 00:02 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

不過d親戚移民曬去美國同巴西




男爵府

積分: 6187

畀面勳章 貢獻勳章 BK Milk勳章


147#
發表於 13-5-21 00:04 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我c6都係台山人,一年最小返去一次行山,有無人知東坑村?c6舅父而家住呢條村,我都有去過兩次,總之99話而家台山好多地都俾發展商收哂,出入村d路唔同哂,62.99仲有屋另外一條村,我認識聽台山話,但搭唔到咀囉


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


148#
發表於 13-5-21 00:04 |只看該作者
本帖最後由 szeszes 於 13-5-21 00:06 編輯

我係台山人, 家鄉係台山三八鎮

由於我阿公, 阿婆, 阿麻, 阿爺 (雖然未見過阿爺) 都係台山人, 由細聽及講到大, 所以, 我能操 流利台山話

點評

styh  叻叻~~~  發表於 13-5-22 16:33


大宅

積分: 2358


149#
發表於 13-5-21 00:08 |只看該作者

引用:我係台山人,+家鄉係台山三八鎮由於我阿公,+

原帖由 szeszes 於 13-05-21 發表
本帖最後由 szeszes 於 13-5-21 00:06 編輯

我係台山人, 家鄉係台山三八鎮
Wow!強呀
neck好勁哇!




大宅

積分: 1560


150#
發表於 13-5-21 00:20 |只看該作者

引用:我c6都係台山人,一年最小返去一次行山,有

原帖由 love822rita 於 13-05-21 發表
我c6都係台山人,一年最小返去一次行山,有無人知東坑村?c6舅父而家住呢條村,我都有去過兩次,總之99話而 ...
我都仲有親戚住東坑村


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


151#
發表於 13-5-21 00:55 |只看該作者

回覆:miss0217 的帖子

仲有大伯係伯爹

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


大宅

積分: 3930


152#
發表於 13-5-21 02:10 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^ ...

甘不如一齊用台山話溝通下

一定好好笑

Net ma gor hi !!
呢個經典!



點評

styh  唔係"騎馬過x"嗎?!  發表於 13-5-22 16:35
szeszes  嘩~~ 呢句真係必識  發表於 13-5-21 20:42
soso1227  粗口   發表於 13-5-21 11:45


男爵府

積分: 6986


153#
發表於 13-5-21 02:15 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

龍陽村代表,不過淨係去過一次




男爵府

積分: 5123

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


154#
發表於 13-5-21 02:42 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

有!不過 無返個去


珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


155#
發表於 13-5-21 02:53 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我同老公前兩日先發現台山同鄉會響深水埗近桂林街




伯爵府

積分: 15013

畀面勳章


156#
發表於 13-5-21 03:05 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我,台城:lol



不好點評我,我睇唔到架!!Thx~~


伯爵府

積分: 15013

畀面勳章


157#
發表於 13-5-21 03:07 |只看該作者

引用:我都係台山人,應該係開平,我爺爺話係社前

原帖由 soso1227 於 13-05-20 發表
我都係台山人,應該係開平,我爺爺話係社前(?),我都唔知邊度黎
我太婆湊大我幾姊弟,佢講台山話嘅,所 ...
應該係叫「司前」



點評

soso1227  呵呵,我真係唔識,多謝指教  發表於 13-5-21 11:42
不好點評我,我睇唔到架!!Thx~~


男爵府

積分: 6187

畀面勳章 貢獻勳章 BK Milk勳章


158#
發表於 13-5-21 08:14 |只看該作者

引用:甘不如一齊用台山話溝通下一定好好笑Net+ma

原帖由 Man_yu 於 13-05-21 發表
甘不如一齊用台山話溝通下

一定好好笑
又過海,返到去,個個男人成日都要”過海”


男爵府

積分: 6187

畀面勳章 貢獻勳章 BK Milk勳章


159#
發表於 13-5-21 08:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+love822rita+於+13-05-21+發

原帖由 longlongchen 於 13-05-21 發表
我都仲有親戚住東坑村
呢條村d男人好鐘意打排球嫁,有個沙地排球場,仲要個個都好勁嫁,c6舅父間屋對正排球場,走上天台睇一流,仲有條村個個都有養雞嫁,d雞朝早食飽周圍跑,無困住,到夠鐘食野,只要打下個飯兜,隻隻識自己返屋企嫁,唔會蕩失路嫁,唔見左只有一個原因,就係俾d野狗食咗!


男爵府

積分: 9978


160#
發表於 13-5-21 13:31 |只看該作者
回覆 Babegirl.wanted 的帖子

同感!本來爸爸生前想一起回鄉一轉,可惜未能如愿!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo