自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


141#
發表於 13-6-18 09:59 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ivycwl+於+13-6-17+21:16+編輯

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
本帖最後由 ivycwl 於 13-6-17 21:16 編輯

今日好難得同C6一齊上大陸返工.好啦,話7:45出門口,我話咁早出 ...
你答「好呀」嘛,無謂嬲啦,無謂,嬲壞自己,我又唔覺佢好錯。



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


公爵府

積分: 28946

2018復活節勳章


142#
發表於 13-6-18 10:03 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

其實你自己都有錯,佢問你佢去食早餐先之後再join,咁你預咗同埋佢去就唔好答好啦。講真如果我係你老公都行快兩步食快啲費事約你嗰度遲,有時一心想快真係留意唔到電話嚮。


你老公都同你道歉,你就唔好咁小氣


伯爵府

積分: 16757


143#
發表於 13-6-18 10:28 |只看該作者
又真係你話好,佢先頭也不回咁走左去喎
你係想一齊行, 就叫佢等埋丫嘛
有時嘆個早餐, 做野咁辛苦, 一早加次油先, 係人生享受黎O既.


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


144#
發表於 13-6-18 10:40 |只看該作者
ivycwl 發表於 13-6-17 23:40
其實.....真心想問.

你地沒有對老公這樣的嗎?


如果仲細, 10幾歲我覺得 OK, 但兩個人都大人大姐, 真係最好唔好咁做啦....mouth:

男人 : 講真我又唔係你肚條蟲, 你要咪要, 唔要咪唔要, 唔好扮哂野又要我估
女人 : 你唔肯估 OR 估唔中, 自己又唔開心

所以...成件事真係好無謂, 你老公問你走先好唔好, 你又話好
咁佢咪走囉, 走左你又要自己追, 追到自己又嬲, 為咩呢...?
男人頭幾次, 可能會覺得 CUTE 既, 但到做左2公婆, 真係有時間都唔好搞呢D 低B野啦...

所以依家好少咁做啦 如果想老公做D野, 買D野,
我會直接同佢講, 會少左好多煩惱




男爵府

積分: 6044

醒目開學勳章


145#
發表於 13-6-18 10:41 |只看該作者

回覆:ivycwl 的帖子

哦。。唔好意思誤會咗。


珍珠宮

積分: 33274

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


146#
發表於 13-6-18 10:44 |只看該作者
好野蠻 不可理喻


男爵府

積分: 6360

好媽媽勳章


147#
發表於 13-6-18 10:50 |只看該作者

引用:C6話,咁我出去食早餐先,你自己遲D黎之後係

原帖由 wingwingc1234 於 13-06-17 發表
C6話,咁我出去食早餐先,你自己遲D黎之後係大陸的巴士站等.
我咪答佢...好呀.
你c6問左你先走,佢又唔知你係後面追佢,我真係諗唔到佢有咩做錯



A delighted mama, enjoying every minute and second with my sweet heart


翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


148#
發表於 13-6-18 10:50 |只看該作者
好小事啫.

佢又唔係你肚入面條蟲,
點知 D 女人幾時真係出得門口丫~
拎住個袋, 都仲可以左照右照十分鐘後先出到門口架啦~

佢問左你, 又係全部聽你指令做嘢.
出左去係街, 聽唔到電話又係正常.

你咪鬼嬲佢啦.
你諗下, 你真係有咩理由可以嬲佢? 嬲佢唔話頭醒尾, 曉你腦入面諗咩呀?
SORRY 佢都講左.

算啦~


侯爵府

積分: 20025


149#
發表於 13-6-18 10:57 |只看該作者
其實我已經冇嬲喇.
睇完你地jm既回覆更加冇左度氣.

可能我c6真係太就我.咁我要珍惜既.


男爵府

積分: 6360

好媽媽勳章


150#
發表於 13-6-18 10:59 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+13-6-17+22:20+咁係你

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
對住老公咪口不對心.這是專利.
本身打算嬲到佢星期六,不過見佢今日死晒狗咁,一陣原諒佢打返比佢.:w ...
咁少事都諗住嬲到星期六?

樓主你真係好幸福,你去夫妻版走一轉,再諗下你值唔值得嬲你c6



A delighted mama, enjoying every minute and second with my sweet heart


大宅

積分: 3724


151#
發表於 13-6-18 11:00 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

樓主幾多歲?思想有點兒……十八廿二先會為左咁小事嬲成日


公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


152#
發表於 13-6-18 11:04 |只看該作者
hhpiglet 發表於 13-6-18 10:50
你c6問左你先走,佢又唔知你係後面追佢,我真係諗唔到佢有咩做錯

唔係我C6...我唔係樓主呀


男爵府

積分: 6360

好媽媽勳章


153#
發表於 13-6-18 11:06 |只看該作者

引用:Quote:hhpiglet+發表於+13-6-18+10:50+你c6

原帖由 wingwingc1234 於 13-06-18 發表
唔係我C6...我唔係樓主呀
我係想同意你既講法



A delighted mama, enjoying every minute and second with my sweet heart


公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


154#
發表於 13-6-18 11:08 |只看該作者
hhpiglet 發表於 13-6-18 11:06
我係想同意你既講法

哦!!!!!
我以為你當左我係樓主呀
SORRY


伯爵府

積分: 19764

2018復活節勳章 畀面勳章 親子達人勳章 親子王國15週年勳章


155#
發表於 13-6-18 11:09 |只看該作者
好小事~~
擺到明廊又係你~~鬼又係你啦~~~


珍珠宮

積分: 48881


156#
發表於 13-6-18 11:11 |只看該作者
誰是誰非都唔重要,快快和好如初


男爵府

積分: 8811


157#
發表於 13-6-18 11:12 |只看該作者

引用:其實.....真心想問.你地沒有對老公這樣的嗎

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
其實.....真心想問.

你地沒有對老公這樣的嗎?
咁要睇乜情況,如果好似食早餐咁既日常事就一定唔會囉。




珍珠宮

積分: 31324

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


158#
發表於 13-6-18 11:14 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

我唔覺你老公有問題 咁就嬲成日




水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


159#
發表於 13-6-18 11:19 |只看該作者
唉, 好恐怖...


珊瑚宮

積分: 121429

畀面勳章 BK Milk勳章


160#
發表於 13-6-18 11:22 |只看該作者
我隻佬食早餐對於佢黎講又係好重要, 但我就唔慣一起身就食野,
但都無計, 因為有時難得可以賣甩阿囡, 兩公浪可以free d咁嘆,
下次講清楚d就無事啦, 唔好嬲啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo