夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   5


禁止訪問

積分: 5561

夏天玩到顛


141#
發表於 13-11-19 05:08 |只看該作者

引用:我ftm湊2件,晚晚都好累,c6返工又累,唉…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 140


142#
發表於 13-11-19 06:29 |只看該作者

回覆:sli211 的帖子

拍拖時, 去邊度ml?



achieverone


別墅

積分: 536


143#
發表於 13-11-19 16:04 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

幾耐,筆指一算,都2個月冇開飯


大宅

積分: 1202


144#
發表於 13-11-21 17:18 |只看該作者

引用:Quote:cowcowchu+發表於+13-7-24+01:00+其

原帖由 ay9566 於 13-10-08 發表
其實真係想問下D男人,乜四十未到會因為放工好累而有心無力咩?
D 老婆要自問下
上到床,次次都男上女下,郁多少少都話支力,
想人 serve 下或互動下又話支力又話唔清潔
想多 D 前奏話呢度痕果度唔好,
又話帶套唔舒服,又唔肯食藥,埋尾都要就住就住
有時老婆撩到硬晒,都同佢講,好支力,聽日先,
半夜起身對住電腦搞掂算數,反正最尾都係自己搞掂

可能我技巧絕劣,但唔會有機會改善囉



大宅

積分: 1202


145#
發表於 13-11-21 17:18 |只看該作者

引用:Quote:cowcowchu+發表於+13-7-24+01:00+其

原帖由 ay9566 於 13-10-08 發表
其實真係想問下D男人,乜四十未到會因為放工好累而有心無力咩?
D 老婆要自問下
上到床,次次都男上女下,郁多少少都話支力,
想人 serve 下或互動下又話支力又話唔清潔
想多 D 前奏話呢度痕果度唔好,
又話帶套唔舒服,又唔肯食藥,埋尾都要就住就住
有時老婆撩到硬晒,都同佢講,好支力,聽日先,
半夜起身對住電腦搞掂算數,反正最尾都係自己搞掂

可能我技巧絕劣,但唔會有機會改善囉


男爵府

積分: 6632


146#
發表於 13-11-21 17:42 |只看該作者
一開始係日日都有,但唔知由幾時開始,我開始冇咩mood想要,但佢仍然日日都想


別墅

積分: 600


147#
發表於 13-11-22 17:30 |只看該作者

回覆:vainoo9900 的帖子

我同我老公拍拖兩年結婚,結咗婚年半!婚前婚後都好平均,一星期4,5次左右!有時我都會問佢攰唔攰架!!最近生小朋友就停咗兩個月




大宅

積分: 4860


148#
發表於 13-11-23 00:31 |只看該作者

回覆:vainoo9900 的帖子

我們結婚十二年,有三個仔,去年保持一星期最少有兩次,今年年頭開始差不多日日有,感情越來越好,越來越甜蜜,現在唔想佢咁傷身,有時隔日一次,但每晚我們一定都會愛撫完對方才睡。



歲月靜好


別墅

積分: 600


149#
發表於 13-11-23 01:42 |只看該作者

引用:Quote:aster162+發表於+13-9-14+20:36+正常

原帖由 CMChan1 於 13-09-14 發表
係架,有需要麻!
其實真係有咁嘅需要架?我老公喺我臨生前一個月大多數都係自行解決!哩樣我明白!但有老婆都會自行解決嘅咩?我覺得感覺好怪好似唔想搞個老婆咁




複式洋房

積分: 181


150#
發表於 13-11-23 17:38 |只看該作者
做得多對前列線唔好
前列線癌同男性荷爾蒙過盛有關


珍珠宮

積分: 47707


151#
發表於 13-11-23 17:56 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

其實同c6會ml幾歲?我16歲跟我c6而家28,有一囡,一開始一星期三次每次三穫,之後開始少,大肚停左,生完每個月有一次,我一生就係同距ml唔知到幾歲


大宅

積分: 1372


152#
發表於 13-11-23 18:22 |只看該作者
一星期1次


大宅

積分: 3603


153#
發表於 13-11-25 15:15 |只看該作者
Kenis114 發表於13-11-23 01:42
其實真係有咁嘅需要架?我老公喺我臨生前一個月大多數都係自行解決!哩樣我明白!但有老婆都會自行解決嘅咩 ...
咁佢唔想,你有需要,可以點??


洋房

積分: 61


154#
發表於 13-11-25 15:51 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

一個月一次!一年先得十二次!好悲哀


大宅

積分: 2000


155#
發表於 13-11-26 01:30 |只看該作者
人人都以星期计,我就月计,都等得发疯了


大宅

積分: 2000


156#
發表於 13-11-26 01:33 |只看該作者
回覆 ay9566 的帖子

我都系想问啊要我们等到几时


大宅

積分: 2935

畀面勳章


157#
發表於 13-11-26 14:05 |只看該作者

回覆:vainoo9900 的帖子

一星期1-2次




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo