自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


禁止訪問

積分: 3586


141#
發表於 13-7-26 20:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


142#
發表於 13-7-26 20:18 |只看該作者

回覆:Catrabbitc 的帖子

小坐小巴


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


143#
發表於 13-7-26 20:50 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我細個怕;宜家唔怕


男爵府

積分: 9749


144#
發表於 13-7-26 21:18 |只看該作者

引用:無得落車仲怕 +

原帖由 koey_0611 於 13-07-26 發表
無得落車仲怕
笑C左





寶石宮

積分: 281776


145#
發表於 13-7-26 21:23 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車




水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


146#
發表於 13-7-26 21:33 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

之前聽社工同事講,如果怕叫落車,易有焦慮症架

龍馬精神.......


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


147#
發表於 13-7-26 21:52 |只看該作者
咁大個人唔駛驚呀嘛,司機又唔會食左你


男爵府

積分: 5538


148#
發表於 13-7-26 22:18 |只看該作者

回覆:wasabi_s 的帖子

我都係咁架 宜家做左人阿媽 同仔女一齊我會出聲 同老公我就梗係俾佢叫落啦! 自己一個人會期待呢個站會唔會有人出聲 到差唔多到站而我一定要係呢個站落我先會叫xxxx有落吖 唔該!或者唔一定要係呢個站落 我會再等下個站 等到有人叫有落先算 所以好少搭van仔 我覺得突然大叫有落 好似唔知點咁 就算等下一個站落咪當行下囉!

]http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/comcom/30.gif[/img]


禁止訪問

積分: 19733

hashtag影視迷勳章


149#
發表於 13-7-26 22:19 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7286


150#
發表於 13-7-26 22:27 |只看該作者

回覆:潑婦 的帖子

怕乜


男爵府

積分: 9992


151#
發表於 13-7-26 22:28 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?






珍珠宮

積分: 34786


152#
發表於 13-7-26 22:55 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

我細個係咁,一係唔敢呀等人呀係附近落,如果冇人落過哂要搭番車番轉頭依家當然唔會啦




伯爵府

積分: 19660


153#
發表於 13-7-26 23:04 |只看該作者
我到而家搭小巴都怕嗌落車架


男爵府

積分: 8094


154#
發表於 13-7-26 23:06 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


155#
發表於 13-7-26 23:11 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

我!我好怕叫落車架




子爵府

積分: 11600

hashtag影視迷勳章


156#
發表於 13-7-26 23:17 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我都驚驚地家,不過唔會驚到考慮唔撘喎,最多拖到最後叫,好多時人地會叫咗


公爵府

積分: 25853

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


157#
發表於 13-7-26 23:19 |只看該作者
以前都會既,而家做左人媽媽老婆,個膽大左好多
嗌到全架車聽到都唔驚呀


子爵府

積分: 10798


158#
發表於 13-7-26 23:24 |只看該作者

引用:我。。。尤其是上網睇完。。。有人叫咗雲吞

原帖由 丙丙 於 13-07-26 發表
我。。。尤其是上網睇完。。。有人叫咗雲吞麵有落
我未睇之前,已經怕係小巴叫落車,唔知點解覺得好尷尬,所以我極少搭小巴


珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


159#
發表於 13-7-26 23:27 |只看該作者

回覆:Catrabbitc 的帖子

其實怕咩呢?



<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


160#
發表於 13-7-26 23:32 |只看該作者

引用:老公今日放假,+佢過黎我公司搵我食lunch,+

原帖由 Catrabbitc 於 13-07-26 發表
老公今日放假, 佢過黎我公司搵我食lunch, 食完之後我送佢去搭小巴回家...

老公: 呀...搭巴士要幾耐先返到 ...
小學時才怕mouth:



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo