自由講場

跳至

首頁

尾頁
   174


男爵府

積分: 5246


141#
發表於 13-8-12 22:59 |只看該作者
回覆 Nino 的帖子

早幾年,新聞咪話TALC滑石粉會致癌,叫人停用爽身粉0既?有無JM記得?
你呢隻蛇粉,第一材料(即最多成分)便是TALC滑石粉喎!
我唔知你呢隻有無經過濾,但價錢咁平,我唔敢講,但即使是過濾,但是否又可放心呢?真的要小心,尤其用在BB/小朋友身上。


可參考維基百科資料:
由於滑石是天然礦石,未經過濾的天然滑石粉,可能會含有石棉,不適宜直接用於皮膚。現時歐盟要求所有含有滑石粉的嬰兒用品及化粧品均必須使用經過過濾的滑石粉,以免混雜有石棉。


侯爵府

積分: 24737


142#
發表於 13-8-12 23:10 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

係啊!我兩個仔囡由細用到大!由奇係生D粒粒,又唔知係乜,一搽蛇仔粉就即刻消失哂!
又唔貴,超好用!


侯爵府

積分: 24737


143#
發表於 13-8-12 23:13 |只看該作者

回覆:heffalumpiglet 的帖子

BB樣都一樣係蛇仔粉來㗎!
只係蛇仔圖案係建議2歲或以上先用,2歲以下就建議用BB樣嘅蛇仔粉,成份會溫和D


男爵府

積分: 8094


144#
發表於 13-8-12 23:21 |只看該作者

回覆:Nino 的帖子







水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


145#
發表於 13-8-12 23:21 |只看該作者

引用:BB樣都一樣係蛇仔粉來㗎!只係蛇仔圖案係建

原帖由 miuling814 於 13-08-12 發表
BB樣都一樣係蛇仔粉來㗎!
只係蛇仔圖案係建議2歲或以上先用,2歲以下就建議用BB樣嘅蛇仔粉,成份會溫和D
Really??

點評

ZZdaphne  yes, 我用緊BB樣, 老公用蛇樣.  發表於 13-8-13 15:49
未開花 成長中 初二開花 4個花蕾


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


146#
發表於 13-8-13 00:24 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

I like Ocean Fresh!!

啱啱沖完涼先用完,涼浸浸咁,爽呀
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 18006


147#
發表於 13-8-13 00:29 |只看該作者
細個果時呀媽好鐘意幫我搽,至今仲記得陣味


子爵府

積分: 11581


148#
發表於 13-8-13 00:41 |只看該作者

引用:回覆+Nino+的帖子早幾年,新聞咪話TALC滑石

原帖由 sayubemine 於 13-08-12 發表
回覆 Nino 的帖子

早幾年,新聞咪話TALC滑石粉會致癌,叫人停用爽身粉0既?有無JM記得?
最好唔好比bb用。大人用盡量唔好吸入鼻。

我自己由細用到大,大汗到出汗斑,用蛇粉好番,夏天用感覺好正,涼浸浸。


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


149#
發表於 13-8-13 00:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Nino+於+13-08-12+發表佢有隻

原帖由 simple430 於 13-08-12 發表
就係咁既樣
咦.....我認得E個鑵,完來我媽咪都做緊




大宅

積分: 1807


150#
發表於 13-8-13 01:26 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

以前細細個時,阿媽都係用呢隻幫我揸身!搞到現家都想買罐比女女用女女超大汗


珍珠宮

積分: 39078

好媽媽勳章


151#
發表於 13-8-13 01:36 |只看該作者
我由细用到大,止痕好野


別墅

積分: 897


152#
發表於 13-8-13 01:43 |只看該作者

引用:我由细用到大,止痕好野

原帖由 ganggang 於 13-08-13 發表
我由细用到大,止痕好野
請問邊度有賣,我住旺角thx


大宅

積分: 1074


153#
發表於 13-8-13 01:52 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我又買黎試試先


大宅

積分: 1074


154#
發表於 13-8-13 01:58 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我又買黎試試先


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


155#
發表於 13-8-13 02:00 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我而家係泰國




珍珠宮

積分: 39471


156#
發表於 13-8-13 03:02 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

阿仔BB時容易出熱痱,我買過熱痱嗰隻比佢用。我自己就未用過,所以唔知係涼涼地!
多謝推介,而家天氣咁熱,等我聽日買番罐同阿仔爽爽佢,分分鐘慳到d冷氣費



人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


男爵府

積分: 5448

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


157#
發表於 13-8-13 03:39 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我細細過用到大因為阿媽係泰國人


象牙宮

積分: 228020

2024年龍年勳章


158#
發表於 13-8-13 03:42 |只看該作者

回覆:Nino 的帖子

thanks


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


159#
發表於 13-8-13 06:07 |只看該作者

引用:買左一排既蛇粉家下先開嚟用,沖完涼用涼冰

原帖由 Nino 於 13-08-12 發表
本帖最後由 Nino 於 13-8-12 11:19 編輯

買左一排既蛇粉家下先開嚟用,沖完涼用涼冰冰,開埋冷氣簡直有 ...
新裝黎架??我以前用既好似6色架

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


珍珠宮

積分: 36897


160#
發表於 13-8-13 06:53 |只看該作者

引用:我而家係泰國 +

原帖由 sasa0208 於 13-08-13 發表
我而家係泰國
Sasa可以做團購




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo