自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


伯爵府

積分: 15625


141#
發表於 13-11-20 16:41 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-11-20 16:16
佢無得逼你轉架 ..... 做咩你無兇返佢轉頭呀 蝦大肚婆咁賤格

原來我只會識兇我老公....


男爵府

積分: 8716


142#
發表於 13-11-20 16:51 |只看該作者
本帖最後由 芝達 於 13-11-20 16:53 編輯

擺明想逼走你!你大肚,公司乜都唔可以改動,你不用怕,我係你就唔會簽!至於產檢,公司有冇權扣人工,你最好去勞工處問清楚,日後有乜事都幫到自己。我覺得,就算你肯轉兼職,到你生咗後,佢哋都有機會炒你。好多賤公司都會咁做。
我大肚嗰陣,醫生寫過兩個禮拜假畀我,要我好好休息添呀!你呢啲係正常!


伯爵府

積分: 15625


143#
發表於 13-11-20 17:59 |只看該作者
我問左勞工處, 發現自己低B, 個時佢話請多左假...都唔識問佢請多左咩假? 但個個月照出糧, 咪即係攞我D大假黎扣, 勞記過邊話大假唔係咁扣, 到診紙最多都係扣錢, 其實經理應該要同我講產檢用咩扣囉... 因為大假又係另一種福利...

同埋勞記話人手問題應該係公司自己去諗辦法解決, 唔係要個員工去解決..

佢再問, 我只能講, 我唔會轉, 維持原狀....


P.S. 如果有關炒人呢, 勞工法就計由有左開始去到產後既第一日, 第二日公司可以炒, 咁但係如果遇到咁情況, 就要去平機會 <<家庭崗位歧視>>


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


144#
發表於 13-11-20 18:59 |只看該作者
你記得叫你上司唔好再提轉唔轉,請唔請假之類既野。

下次產檢同醫生講“心理壓力”好大。分分鐘產前抑鬱。到時打排放。

變態既,有咩人唔好煩,走去煩個大肚婆。

不知所謂的乙陸!!!


伯爵府

積分: 15625


145#
發表於 13-11-20 20:22 |只看該作者
chowqv 發表於 13-11-20 18:59
你記得叫你上司唔……好再提轉唔轉,請唔請假之類既野。

下次產檢同醫生講“心理壓力”好大。分分鐘產前抑鬱。 ...
咪就係囉,我日日就已經煩緊亞b呢樣個樣,驚佢有事,佢重日日係咁提,好煩....


珍珠宮

積分: 31074


146#
發表於 13-11-20 20:27 |只看該作者

引用:CASE+:+http://www.baby-kingdom.com/forum

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-20 11:39 編輯

CASE : http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=vie ...
你大肚,有政府醫生紙,佢迫你轉pt,即係剝削你同歧視啊。平機會見


大宅

積分: 1296

MommyPanel勳章


147#
發表於 13-11-20 20:31 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我

我唔會理,捱完放產假後走人。唔係去勞工處問下


禁止訪問

積分: 7216


148#
發表於 13-11-20 20:48 |只看該作者

引用:+本帖最後由+CarrieNazi+於+13-11-20+11:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5999

畀面勳章 BK Milk勳章


149#
發表於 13-11-20 21:03 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我? update #96

其實你只要堅持,公司都冇你符!
間間公司都係冇reception,就要搵人頂位㗎啦!!
佢乘機玩嘢想你走啫!!
:pppp::pppp::pppp:




伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


150#
發表於 13-11-20 21:03 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-20 20:22
咪就係囉,我日日就已經煩緊亞b呢樣個樣,驚佢有事,佢重日日係咁提,好煩.... ...
樓主,你下次去產檢時,可以同E生講你公司對你現在情況,正如有jm所講,對你心理上有壓力,驚有抑鬱,佢地應該有社工轉介,可以講埋你先生現況,睇下幚唔幚到你, 公司個到唔洗理佢,有E生紙就照放,有咩唔明就打去勞記問,生完bb生再算,不過你生完係公司都唔會有好日子過........加油!!
珍惜自己,珍惜身邊人...珍惜眼前人
不要給自己一個遺憾~


翡翠宮

積分: 78964


151#
發表於 13-11-21 02:47 |只看該作者

引用:+本帖最後由+芝達+於+13-11-20+16:53+編輯+

原帖由 芝達 於 13-11-20 發表
本帖最後由 芝達 於 13-11-20 16:53 編輯

擺明想逼走你!你大肚,公司乜都唔可以改動,你不用怕,我係你 ...
我覺得樓主生完放完產假多數會被炒,不如趁坐月補好身子用最佳狀態去見新工。



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


男爵府

積分: 5644


152#
發表於 13-11-21 06:31 |只看該作者

引用:你大咗肚...佢應該咩都唔做得架喎...

原帖由 草八刀 於 13-11-19 發表
你大咗肚...佢應該咩都唔做得架喎...



男爵府

積分: 5145


153#
發表於 13-11-21 07:32 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我? update #96

產假前公司係唔可以咁轉,唔駛理佢




禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


154#
發表於 13-11-21 07:36 |只看該作者

引用:打去勞工處,佢地幫到你。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15625


155#
發表於 13-11-21 10:22 |只看該作者
lulu0879 發表於 13-11-21 07:32
產假前公司係唔可以咁轉,唔駛理佢

我問過勞記, 如果我同意, 係可以轉...如果我唔同意, 就唔駛理....

但我有個問題, 如果我唔同意, 我就有機會產假後我會比佢炒?? 我咪變左被動? 有無JM明我意思? 即係話我今時同意, 我產假後都無咁易比佢炒(我估)......哎呀 好煩...


男爵府

積分: 8716


156#
發表於 13-11-21 11:05 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我? update #96, #155

樓主就算同意,呢個老細咁賤,一樣好大機會炒你,到時你變咗兼職,啲賠償可能仲會少咗,我係你就唔會啋佢!




伯爵府

積分: 15625


157#
發表於 13-11-21 11:08 |只看該作者
我已經好勊, 我唔想再咁樣落去....頭都痛..


伯爵府

積分: 15625


158#
發表於 13-11-21 11:46 |只看該作者
芝達 發表於 13-11-21 11:05
樓主就算同意,呢個老細咁賤,一樣好大機會炒你,到時你變咗兼職,啲賠償可能仲會少咗,我係你就唔會啋佢! ...

嗯~~


我依家都揾緊社工幫下忙, 我怕我開始有產前抑鬱


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


159#
發表於 13-11-21 11:50 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我? update #96, #155

我唔係好識,可能你氣難下,但甘既環境好影響心情,影響你同BB,得不償失,不如唔好做,遲少少先搵過份工



---生命無價,請支持領養---


公爵府

積分: 25521

母親節2025勳章


160#
發表於 13-11-21 12:03 |只看該作者

引用:Quote:lulu0879+發表於+13-11-21+07:32+產

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-21 發表
我問過勞記, 如果我同意, 係可以轉...如果我唔同意, 就唔駛理....

但我有個問題, 如果我唔同意, 我就有機 ...
唔好轉啦。食左產假先走。其實即使你依家轉左,唔等於產後保到份工,最驚轉完再炒咁咪仲唔扺。食左產假才走啦,你應得既褔利來的。之後再揾工,呢份工唔好留戀了。加油啊!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo