跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11369


141#
發表於 07-4-24 15:30 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡智程媽,
我都以為係呀...原來要check架...好唔舒服呀,係啦...生果時姑娘from time to time就來check下幾多度,真係唔得佢屎,不過我果時可能太痛啦,初時都會好驚姑娘來,到後來都唔知佢來check啦!!!:lol:


大宅

積分: 4450


142#
發表於 07-4-24 19:34 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

各位我聽日上course呀, 唔可以上黎say hi啦 :lol: :lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 1378


143#
發表於 07-4-24 20:19 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

HI HI

食完飯冇野做, 上嚟say hi :mrgreen:

梅梅,
細佬咁快就位啦, 睇嚟佢真係準備就緒囉喎, 妳預產期係幾時呀?妳知我out out 地架啦 :lol:

蜜糖,
呵呵呵....原來"諾謙"係小魚未來細佬個名 , 我真係擺咗個大烏龍, 咁小b叫卓衡都好聽呀!

歌歌,
妳上咩course呀?仲有呀...多謝妳o既慰問呀...我冇唔開心...係發下嘮叨咋


大宅

積分: 4450


144#
發表於 07-4-24 22:12 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

excel advance 呀, 我d excel好屎呀, 衰鬼講d咁野, 便心je

ptmfamily 寫道:
歌歌,
妳上咩course呀?仲有呀...多謝妳o既慰問呀...我冇唔開心...係發下嘮叨咋


侯爵府

積分: 21021


145#
發表於 07-4-24 22:13 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


himby
係呀, 我轉咗工呀就黎兩個月了

淇媽
我無後悔呀, 因為我轉咗工個人開心咗, 雖然要ot, 無得準時走(大部份日子), 不過我放開咗了, 都習慣了


子爵府

積分: 11369


146#
發表於 07-4-25 09:31 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

Morning

[size=small]♡猜媽,
小b同Jas一樣,都好快掉頭架,希望個位一路唔好變,啱位可以順產啦...我下個月28號due date呀,不過禽日check up果時,醫生話個子宮頸都未鬆,即係未有耐生得呀:lol:


別墅

積分: 643


147#
發表於 07-4-25 09:36 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

morning


大宅

積分: 3548


148#
發表於 07-4-25 09:44 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

早!~~

老林,
你好D冇ar?

amypekkle, Mui_Mui honey,
我都好怕姑娘黎check開左幾度個下架! 好唔舒服! 好彩妹妹係一早決定開刀咋, 唔使比人咁攪法 :-P :lol:


子爵府

積分: 10537


149#
發表於 07-4-25 09:51 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


早晨呀


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


150#
發表於 07-4-25 10:36 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

morning

yy & 一一
妳地有冇好d呀?

梅梅
我家2兄弟好似妳家2姊弟咁,一早就掉頭架啦

甜心
記住開心d呀,個衰老闆發癲咪左耳入右耳出囉

維比
咁......大老闆都要高層寫report俾佢睇架嘛


大宅

積分: 1252


151#
發表於 07-4-25 11:12 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

All morning ah!!

呢句真係好耐都無講啦。

到呢個星期五就來左呢個火坑五個月啦!真係辛苦過生仔呀!

見到個個都好快就生弟弟/妹妹真係開心啦。

講過笑話妳地知啦,咁琳琳有個同學仔就呢排多左個妹妹,
咁同學個媽咪就帶埋妹妹去揍放學,咁琳琳婆婆就問琳琳:「琳琳妳要唔要bb呀,叫媽媽生個bb俾妳玩好無呀?」
琳琳竟然答話:「我唔要bb 呀,我要媽媽生個pooh pooh 俾我呀!」
真係俾佢激死。


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


152#
發表於 07-4-25 11:34 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

fei fei
好耐冇見呀
琳琳好搞笑喎.....話時話,生pooh pooh難度仲高過生bb呀


子爵府

積分: 11369


153#
發表於 07-4-25 11:34 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡fei fei,
好開心見到你say good morning呀!係呢,你幾時脫苦海呀???
琳琳真係好精叻呀,叫你生pooh pooh,唔會同佢爭寵呀嘛...又可以反!咁幾時到你生pooh pooh呀?


大宅

積分: 3548


154#
發表於 07-4-25 11:52 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

hi feifei,
真係好耐冇見你say morning la!
點ar你仲好忙ar?
生poohpooh, 好攪笑wor!
我諗好多小朋友都情願阿媽生"poohpooh/mickey/bearbear"甚至thomas添ar!
喂, 咁你幾時整多個ar? :mrgreen:


男爵府

積分: 8236


155#
發表於 07-4-25 11:57 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

morning

JoyceMami

Joyce張大頭好鬼馬啊∼

feifei

好耐無見喇~ 你和琳琳近來好嗎


子爵府

積分: 10537


156#
發表於 07-4-25 11:57 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


feifei:

妳終於可以脫苦海啦, 恭喜晒妳過左三年零七個月既日子呀


大宅

積分: 1252


157#
發表於 07-4-25 13:55 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

玲玲、梅梅、一一、美美&潔潔:

我仲未有聲氣幾時可以脫苦海呀,都唔知仲要等幾耐,不過自己就好似適應左少少,有乜唔妥就同佢炒過,咁呢排就除左係忙都無乜特別囉,不過我諗分分鐘我仲要係度捱多一、兩年囉,到時真係人都out哂啦。

琳琳簡直係對bb恨之入骨呀,話説果日佢除左講話要我如果生就生pooh pooh之外,咁佢個校長見佢話唔要bb,就拖佢去,叫佢摸摸bb,佢竟然掉頭就走,仲走得好鬼快添呀!仲一路話:唔要bb ,我要pooh pooh,我要白兔呀。


男爵府

積分: 8236


158#
發表於 07-4-25 14:02 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

feifei

唔通琳琳驚住失寵, 所以話唔要BB


子爵府

積分: 11369


159#
發表於 07-4-25 14:49 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡fei fei,
下?仲要等一兩年呀?果時你唔係話同admin講即走咩?


大宅

積分: 4108


160#
發表於 07-4-25 20:52 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

各位﹐
呢掛生意真係幾淡薄下喎

我忙到c咗呀﹐兼且我老闆放風出來話想block咗我地部門既internet access﹐費事我地部門係全公司上網掛行榜係10大之內咁樣衰喎﹐搞到我要收歛d 為有夜晚係屋企先上下來啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo