美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


大宅

積分: 2551


1581#
發表於 14-8-13 12:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+涼宮春日+於+14-08-12+發表cl

原帖由 576644 於 14-08-12 發表
真係一山還有一山高
其實pola d 野用手搽,一支用耐好多,圍返平過cpb




珍珠宮

積分: 32171

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1582#
發表於 14-8-13 12:28 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-13 10:06
香港買到既eye base係一個圓盒。我係韓國買的是支裝。圓盒我未用過。
你買到eye cream未? 我要等到星期六去睇下pola, 但真係好貴, 可能最後要回購fs......我依家用緊老公罌olay全效眼霜......

原本係韓國網購訂咗whoo同雪花秀眼霜sample諗住試下, 點知成個郵包寄錯貨來......無eye cream用


大宅

積分: 2551


1583#
發表於 14-8-13 12:29 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-12+21:12+係呀

原帖由 fattywing 於 14-08-13 發表
你覺得pola好用過CDP吖?咁同shiesido FS比呢?Pola 全部products都無礦物油嗎?咁FS邊款有呢?serum有嗎? ...
FS個night cream 同eye cream有礦物油。



點評

fattywing  Thanks!  發表於 14-8-13 23:28


伯爵府

積分: 16734


1584#
發表於 14-8-13 12:30 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+22:19+但我年

原帖由 secrethk 於 14-08-13 發表
食左中藥有無改善? 粒粒應該都可以調理呢~
尋日啱啱睇完,佢話未有改善,所以今次要落重啲藥。。
我諗要啲時間調節。。。



大宅

積分: 2551


1585#
發表於 14-8-13 12:31 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-12+18:48+你學

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
睇黎JM有考級
我去日本文化協會學,有學期試,不過無考出面個official exam。學左兩年停左lu。



點評

alkadaru  oic~  發表於 14-8-13 12:37


大宅

積分: 2551


1586#
發表於 14-8-13 12:32 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-12+21:30+clea

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
mask好吸引呀!!你用過覺得點~?
mask暫時唔覺好吸引,未必回購。




大宅

積分: 2551


1587#
發表於 14-8-13 12:33 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-12+21:10+紅BA

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
thanks。咁我問下ba有咩分別先。
今次vip day入唔入貨呀??
寫定張list添喇




大宅

積分: 2551


1588#
發表於 14-8-13 12:34 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-12+21:14+精華

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
黑ba個cream係咪做熙set? 我尋日行過見唔到。佢幾錢呀??
係,做緊set。29xx一套。




伯爵府

積分: 16734


1589#
發表於 14-8-13 12:34 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+23:48+係啊,

原帖由 secrethk 於 14-08-13 發表
送俾我地~~~
下次睇吓執唔執到出嚟先
因為啱啱無耐俾咗一大堆屋企人(我唔啱用通常俾媽&家姐用)
佢哋幫我消唔少貨

點評

secrethk    發表於 14-8-14 17:52


大宅

積分: 2551


1590#
發表於 14-8-13 12:35 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-12+21:14+精華

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
你個milk可以留番冬天先加。
唔駛,我呢d乾人搽多兩drum都唔怕啦




伯爵府

積分: 16734


1591#
發表於 14-8-13 12:35 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-12+18:48+你學

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
睇黎JM有考級
你哋有考?
幾級?


大宅

積分: 1146


1592#
發表於 14-8-13 12:36 |只看該作者
angelakeung411 發表於 14-8-13 12:19
Me2,我一向好少出暗倉架,就算日日m記都唔會,又係中學開始跟d同學仔亂試護膚品先開始變差左d,不過最差嘅 ...
我聽人講生仔係會比女皮膚更加差
唔緊要啦~而家慢慢整返靚佢


伯爵府

積分: 16734


1593#
發表於 14-8-13 12:36 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+20:02+我都覺

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
完全正確,D人成日話出油係因為缺水,上次CPB BA都係咁講....所以佢推介左我買GENTLE BL,但我而家又有D驚太補 ...

我都覺得係,你完全講到我嘅諗法


伯爵府

積分: 16734


1594#
發表於 14-8-13 12:38 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+22:05+終於有

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
good good!! 可惜佢斷貨中

女人就係咁架啦~用左岩自己既仲係想花心試其他野~~
香港都賣晒?
我記得價錢唔貴,好似$230?


大宅

積分: 1146


1595#
發表於 14-8-13 12:38 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-13 12:32
mask暫時唔覺好吸引,未必回購。
我見前排好多人吹捧佢,仲心動想試添>_<


大宅

積分: 2551


1596#
發表於 14-8-13 12:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alkadaru+於+14-08-13+發表睇

原帖由 576644 於 14-08-13 發表
你哋有考?
幾級?
如果溫返書,最多考N4咋




伯爵府

積分: 16734


1597#
發表於 14-8-13 12:39 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+22:19+但我年

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
會唔會係內分泌問題..?
我以前皮膚都好靚,但中學之後就開始差...應該係壓力+果時亂化妝搞壞左
...
所以而家開始睇中醫慢慢調理


大宅

積分: 1146


1598#
發表於 14-8-13 12:40 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 12:35
你哋有考?
幾級?
我有考呀,考左N1啦


大宅

積分: 2551


1599#
發表於 14-8-13 12:40 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-13+12:32+mask

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
我見前排好多人吹捧佢,仲心動想試添>_
買cream set 有10g mask sample(貨size 60g),試左好先買。




大宅

積分: 2551


1600#
發表於 14-8-13 12:42 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+12:35+你哋有

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
我有考呀,考左N1啦
哇,N1,最高個級都考埋,勁!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo