懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1817


1581#
發表於 08-1-24 15:32 |只看該作者

回覆 #1559 babywahaha 的文章

你咁勞累要小心身子喎,盡量爭取時間休息呀,始終返大陸開會都辛苦呀...
我老公一樣啦,我話佢知我個肚好似大左,佢話有無咁快呀,但我就肯定係bb呀,跟佢都無我"乎"...哈哈哈...
lokyee129 該用戶已被刪除

1582#
發表於 08-1-24 15:35 |只看該作者

回覆 #3 芝芝 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1583#
發表於 08-1-24 15:37 |只看該作者
吓? 3個幾月? 點解你個b咁大嘅? 咁你個b 3個幾月同我而家2個月都係8月生????

原文章由 開心叮噹 於 08-1-24 11:32 發表


好野,真係"鄧"你開心呀! 原來3個幾月既bb已經有6.65cm咁大啦,哈...真係估唔到,你仲可以見到佢o的手仔腳你moving真係勁開心...:D


大宅

積分: 1817


1584#
發表於 08-1-24 15:39 |只看該作者
原文章由 芝芝 於 08-1-24 14:43 發表
嘿嘿~~係呢度見到咁多0808嘅媽咪都咁熱情不知幾開心呀!我下星期四都要去照下bb喇,好心急.老公話佢已經同公司拎左假,到時可以陪我去做產檢,希望到時可以一齊睇到bb有長大啦!
我早幾日睇雜誌介紹d日本柿餅講到好好味, ...


係啦...呢度個個媽咪都好nice,傾得好開心,一日唔上黎個心都唔舒服...:mrgreen:
係呀,我都知柿餅比較涼,o係呢個時候唔好食會好o的,唔怕啦,為左bb忍下口,我本身係"茶人"黎架,日日一定要飲柸茶先開心,但自從有左bb之後就"介"左,但我唔係完全介,我諗住3個月後開始飲"清淡茶",但頭3個月就介下口會好o的,我諗大家過左3個月後bb安定左可以放鬆少少啦!
你就好啦,有老公陪,我老公好忙架,而且之後去日本佢拎左好多annual leave,所以都唔好意思叫佢陪我,等bb再大o的的話再睇都未遲既.
多謝關心! 我會架啦...好在日本多數地方有暖氣,我先無咁驚,不過都會帶/著多o的衫以防萬一.
E...呢度好多媽咪都係唔知有bb而去左travel喎,原來你都係呀...哈...咁仙台好玩嗎? 我今次主要o係東京,不過就只會行下街shopping only,唔會去玩games,始終都係bb緊要過玩既.


大宅

積分: 1817


1585#
發表於 08-1-24 15:43 |只看該作者
原文章由 芝芝 於 08-1-24 14:48 發表
我呢幾日好倦好倦,成日想訓覺,你地會唔會咁呀?
而且我胸部已經好痛喇!乜咁快會漲嘅咩???
又時腳仲會抽筋,我媽咪話我正一怪人!邊有人剛剛有左就多多事幹喎:tongue: ...


我都係呀,不過可能日日返工face to computer,所以睇睇下會想訓陣.
我又係呀...輕輕"惦"下都痛呀,不過只係脹左少少,無咩點大到,唔知之後會唔會勁大呢...(我想呀,因為我一向個胸都唔大架)
腳方面就未try,反而個肚就會抽筋,因為有時訓訓下咳,跟住個肚就好似抽筋咁痛,幾驚呀...


子爵府

積分: 14514


1586#
發表於 08-1-24 15:44 |只看該作者
我老公是大仔,不過佢同老爺係一模一樣樣架!!我就排第二,不過唔似daddy或媽咪,哈哈~我係似我個姑姐的!
我地兩公婆都是好深雙眼皮,不過唔算好大囉!
如果bb眼睛似老公都幾好架,哈哈~~佢d眼睫毛又長又曲好似女仔的!不過其他就唔好似喇~我成日笑佢得對眼見得人!
lokyee129 該用戶已被刪除

1587#
發表於 08-1-24 15:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14514


1588#
發表於 08-1-24 15:48 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-24 15:43 發表


我都係呀,不過可能日日返工face to computer,所以睇睇下會想訓陣.
我又係呀...輕輕"惦"下都痛呀,不過只係脹左少少,無咩點大到,唔知之後會唔會勁大呢...(我想呀,因為我一向個胸都唔大架)
腳方面就未try,反 ...


我都會呀!!一咳個肚就扯住,我會好驚囉.之後就會自己放鬆d,輕輕按摩一下先會好d.
而且依家我好怕煙味,一嗅到就會咳不停,好辛苦!!
你知啦~在家有得避.在街就死得,有次我直頭咳到嘔呀!
lokyee129 該用戶已被刪除

1589#
發表於 08-1-24 15:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1590#
發表於 08-1-24 15:52 |只看該作者

回覆 #1580 lokyee129 的文章

我都係呀...我日日都有用個心同bb傾計架,如果過左一日就話"你又大左一日啦,好叻啦!",而訓覺時間就會話"bb,而家訓覺休息啦!",雖然唔知bb聽唔聽到,但我個心已經好開心同sweet,呢種feeling真係咁大個女都未try.

無錯...大家都唔好去節制,因為食到野已經係一件開心事,好多媽咪胃口唔好食唔到野,我都好鄧佢o地辛苦架...


大宅

積分: 2616


1591#
發表於 08-1-24 15:53 |只看該作者
你去左板前呀 ? 咁都有食魚生 ? 我好想食日本野呀, 不過又唔係好敢食生野, 老公話唔好喎.................

原文章由 lokyee129 於 08-1-24 15:46 發表
開心叮噹:

妳有戒茶呀?
咁如果朝早去飲茶呢~??

我都係日日要飲茶架~~而家係屋企就冇飲啦
但係我星期日一定同媽咪去飲茶架~~~
我都有照飲呀@@
但奶茶我就真係完全戒曬啦~~

其實我覺得妳地都好乖呀
係我最冇自制能 ...
lokyee129 該用戶已被刪除

1592#
發表於 08-1-24 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14514


1593#
發表於 08-1-24 15:53 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 15:46 發表
開心叮噹:

妳有戒茶呀?
咁如果朝早去飲茶呢~??

我都係日日要飲茶架~~而家係屋企就冇飲啦
但係我星期日一定同媽咪去飲茶架~~~
我都有照飲呀@@
但奶茶我就真係完全戒曬啦~~

其實我覺得妳地都好乖呀
係我最冇自制能 ...


哈哈~~我陪你唔乖~我呢幾日成日發牙痕去偷食齋雞粒!!
已經俾老公叫要食少d,太熱氣喇:p
不過我就戒哂奶茶咖啡.中國茶都好少飲lu,只是同家人去飲茶時飲少少薄茶,不過多數會飲滾水!


大宅

積分: 1817


1594#
發表於 08-1-24 15:55 |只看該作者
話時話...m記出左隻新薯條,勁想食...我想今個星期尾叫老公陪我食.
我媽咪都好開通,咩都無叫我"介",就算m記/燒味都照叫我食,佢話只要唔食得多就無問題喎,所以好開心無人管住我...
lokyee129 該用戶已被刪除

1595#
發表於 08-1-24 15:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

1596#
發表於 08-1-24 15:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14514


1597#
發表於 08-1-24 15:58 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 15:50 發表
芝芝~~
咁樣既話 妳既bb 都一定靚仔/靚女啦
同埋而家d bb係比以前既人越來越優秀架嘛

我老公就話希望係仔係女都要似佢= =
我就唔想啦~~~~~~
我就希望bb係似我地呢邊~~
如果係仔可以好似家姐個仔咁
似我細佬就好啦~~ ...


哈哈~~唔會靚仔同靚女,因為佢爸媽都唔靚嘛!
不過最緊要係健康同聽話~其他都唔緊要!
我都想係仔的話似我弟弟,因為我弟弟都幾得架(比起我老公)!哈哈~不過內裡就似我老公好d,因為定性d同埋識錫我嘛!

[ 本文章最後由 芝芝 於 08-1-24 16:00 編輯 ]


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1598#
發表於 08-1-24 16:00 |只看該作者
我同老公都係鍾意女,不過,老公得佢一個仔,雖然老爺話無所謂,佢話老公有堂兄,但係我都覺得如果係仔佢地會好開心,不過上次走咗個bb係女,佢地一知道就走去買衫仔.............哈哈
我個胸都大咗好多又有d痛,我老公成日講笑話:"哈哈,大咗我鍾意呀!:;pppp: ""比佢激死

重有我現在三個月啦!個肚大到好似四個月咁,而且又圓,d人一睇就知我大肚


大宅

積分: 3104


1599#
發表於 08-1-24 16:01 |只看該作者

回覆 #1596 lokyee129 的文章

扭扭薯條我超中意食啊
不過到而家都係食左1次only :mrgreen:
唉如果阿b似老公單眼皮會點...
好擔心....
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)
lokyee129 該用戶已被刪除

1600#
發表於 08-1-24 16:01 |只看該作者

回覆 #1 芝芝 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo