親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 1152


1581#
發表於 08-11-24 19:53 |只看該作者
哇!咁貴!都係搭巴士了!




原文章由 fi-fi 於 08-11-24 18:11 發表
Chrischris,

依桃園機場官方網頁上資料所顯示:
車資按計程表讀數加五成收費,高速公路通行費另計,至台北市約1100元。

(相對地租車抵d,起碼是七人車嘛~)

...


珍珠宮

積分: 39736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1582#
發表於 08-11-24 22:00 |只看該作者
fi-fi:
你好勁 唔該哂

想問吓故事屋好似Monday係公休, 咁啱我行程的day 2便是Monday, 咁點算好呀 如果想加埋上閤屋食自助餐, 係咪唔夠時間啦? 如果可以的話, 又可以加喺邊日? 謝謝!!!!

原文章由 fi-fi 於 08-11-24 18:31 發表
wyl
day 1 :春天露天溫泉->淡水->美麗華百樂園->士林
day 2 :九份->故事屋->光南大批發->西門町
day 3 :木柵動物園->鼎泰豐/度小月->大潤發(內館) - 應該會有一定的戰利品,應該要回飯店,之後於台北車站2樓微風美食區d ...


大宅

積分: 3190


1583#
發表於 08-11-24 23:14 |只看該作者
ABCD媽咪, fi-fi
想請教一下野柳,九份行程資料.
住天成,天書話要去"國道客運站"搭車, 請問由天成去此站遠唔遠?
此站應是不是在台北車站內裡? 我驚去錯車站
另野柳是否值得去觀光呢? 因我plan旅程第2日,上半日野柳&九份,下半日就 101, 信義誠品, 會唔會好趕?
好多問題,唔好意思!!


複式洋房

積分: 444


1584#
發表於 08-11-25 01:05 |只看該作者

5天台北行程請比意見

你好, 我係未去過台灣, 打算12月中兩夫婦帶一個2歲兒子去旅行, 會住東龍, 我plan左個行程, 唔該比d意見我呀! thanks
day 1 :HK->淡水->美麗華百樂園->士林
day 2 : 木柵動物園->鼎泰豐/度小月->大潤發(內館)
day 3: 天文科學教育館/兒童交通博物館 (唔知邊椵樣啱玩d, 唔知點plan會好d)

day 4 : 九份->故事屋->光南大批發->西門町
day 5 :圓山兒童育樂中心->HK
請問有冇d行程可以修改下, 唔該幫幫手!


男爵府

積分: 9345


1585#
發表於 08-11-25 08:35 |只看該作者
wyl,
咁你將成個day2 & day3 倒轉吧!!! (sorry,無留意d公休時間添,好在你醒)

或者....唔去台北車站微風食dinner,改去上閤屋食宵夜buffet喇,平d嘛,不過你有無小朋友?會唔會太夜呢?

原文章由 wyl 於 08-11-24 22:00 發表
fi-fi:
你好勁 唔該哂

想問吓故事屋好似Monday係公休, 咁啱我行程的day 2便是Monday, 咁點算好呀 如果想加埋上閤屋食自助餐, 係咪唔夠時間啦? 如果可以的話, 又可以加喺邊日? :adore ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


珍珠宮

積分: 39736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1586#
發表於 08-11-25 10:40 |只看該作者
fi-fi:
講咩sorry呀!千祈唔好咁講,我千萬個唔該你就真。係呀我會帶個囡(8歲)一齊去,所以咪要同佢去吓BabyBoss、育樂中心、動物園咁囉。乜上閤屋會食到好夜咩?咁我要再考慮吓先!

原文章由 fi-fi 於 08-11-25 08:35 發表
wyl,
咁你將成個day2 & day3 倒轉吧!!! (sorry,無留意d公休時間添,好在你醒)

或者....唔去台北車站微風食dinner,改去上閤屋食宵夜buffet喇,平d嘛,不過你有無小朋友?會唔會太夜呢?

...


男爵府

積分: 9345


1587#
發表於 08-11-25 12:51 |只看該作者
wyl,

上閤屋你可以揀食dinner,不過我覺得宵夜會抵d囉

原文章由 wyl 於 08-11-25 10:40 發表
fi-fi:
講咩sorry呀!千祈唔好咁講,我千萬個唔該你就真。係呀我會帶個囡(8歲)一齊去,所以咪要同佢去吓BabyBoss、育樂中心、動物園咁囉。乜上閤屋會食到好夜咩?咁我要再考慮吓先!

...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1588#
發表於 08-11-25 13:33 |只看該作者
joanlaw,

台北往野柳 : 國光客運北站(國道客運總站)
http://www.kingbus.com.tw/station_content.php?stat1=62&area=C

呢個地圖可以見到天成及國道客運總站
http://www.trtc.com.tw/img/ALL/Route2200/051.jpg

半日是去不到野柳+九份的,早上野柳,下午九份吧,晚上才101+誠品

原文章由 joanlaw 於 08-11-24 23:14 發表

ABCD媽咪, fi-fi
想請教一下野柳,九份行程資料.
住天成,天書話要去"國道客運站"搭車, 請問由天成去此站遠唔遠?
此站應是不是在台北車站內裡? 我驚去錯車站
另野柳是否值得去觀光呢? 因我plan旅程第2日,上半日野柳&九份,下半日就 101, 信義誠品, 會唔會好趕?
好多問題,唔好意思!!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1589#
發表於 08-11-25 13:44 |只看該作者
jessiashek,

天文科學教育館/兒童交通博物館

其實你小朋友只得2歲,天文科學館...佢睇得明嗎?不過就應該點都堅過香港太空館!!!
而兒童交通博物館,我都今日為止都未確定得到它是否還在?

原文章由 jessiashek 於 08-11-25 01:05 發表
你好, 我係未去過台灣, 打算12月中兩夫婦帶一個2歲兒子去旅行, 會住東龍, 我plan左個行程, 唔該比d意見我呀! thanks
day 1 :HK->淡水->美麗華百樂園->士林
day 2 : 木柵動物園->鼎泰豐/度小月->大潤發(內館)
day 3: ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


複式洋房

積分: 444


1590#
發表於 08-11-25 14:12 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-11-25 13:44 發表
jessiashek,

天文科學教育館/兒童交通博物館

其實你小朋友只得2歲,天文科學館...佢睇得明嗎?不過就應該點都堅過香港太空館!!!
而兒童交通博物館,我都今日為止都未確定得到它是否還在?

...

hi fi-fi, 請問有咩啱2歲小朋友去的地方呀?


男爵府

積分: 9345


1591#
發表於 08-11-25 19:36 |只看該作者
jessiashek,

啱2歲小b呀???我真係無乜頭緒呢.....我記得我囝2歲果轉,真係無乜地點是為佢而設喎,只係去到淡水比佢玩果D投幣玩意(類似冒險樂園果D呢~),另外就係同佢去動物園睇動物,同佢去書局兒童部比佢睇書,佢已經好enjoy囉,我諗唔洗將行程特別為佢而設!!!

原文章由 jessiashek 於 08-11-25 14:12 發表

hi fi-fi, 請問有咩啱2歲小朋友去的地方呀?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 10837


1592#
發表於 08-11-25 20:57 |只看該作者
唔該晒咁多位
我book 左凱撒, 東龍同萬事逹full 左, 凱撒希望唔好太差la, 但因為有兩個小朋友一個8yrs old 一個只有1.5 yrs old, 所以要方便的地點! 我個trip 係3日2夜, 早上黃昏返, 有咩好提議? 我地鐘意食既! 同埋會去淡水! 應該車定坐公車由機場到凱撒呢? 另外大家提到既台北車站微風係foodcourt ? 有咩好野食呢?

謝謝咁多位


原文章由 fi-fi 於 08-11-23 14:43 發表
nc2000,
你2位小朋友幾多歲呀???

其實上台北一般飯店都係小型的,普普通通企企理理咁喇,千其唔好用香港/泰國等酒店相比,even三星都無得比....至於東龍,係舊了一點,但勝在價錢平,地點方便....而隔離的萬事達,是新一點 ...


男爵府

積分: 9345


1593#
發表於 08-11-25 22:15 |只看該作者
nc2000,
凱撒唔會太差的,放心吧!!!房間size是國際級酒店standard size,所以小朋友是有走動空間的,我好記得張床...好正,正宗獨立彈簧果隻,我囝不以跳得幾high!!!

至於台北車站2樓微風美食廣場,嘩~~你可以上網search下,好多台灣人d blog有講&好多推介~~
http://www.breezecenter.com/bts-1.htm

你有小朋友同行,我估福勝亭一定啱佢哋胃口...呵呵呵,日式吉列喎,仲要...最重要一樣野,價錢平但與香港Tonkichi差不多(我朋友話福勝亭要好味d喎)....(hk:一個豬扒定食約hk150,但福勝亭是nt150...大家都是150,但一個係hk$,一個是nt)
你睇下呢個人個blog入面d相,你就好想去食....
http://mypaper.pchome.com.tw/news/yoway/3/1311038281/20081105233426/
官方網:http://www.tonkatsu.com.tw/index.htm

原文章由 nc2000 於 08-11-25 20:57 發表
唔該晒咁多位
我book 左凱撒, 東龍同萬事逹full 左, 凱撒希望唔好太差la, 但因為有兩個小朋友一個8yrs old 一個只有1.5 yrs old, 所以要方便的地點! 我個trip 係3日2夜, 早上黃昏返, 有咩好提議? 我地鐘意食 ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-11-25 22:39 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3190


1594#
發表於 08-11-25 23:16 |只看該作者
fi-fi, 各位媽咪
我想知道貓空纜車是否仲停開


男爵府

積分: 9345


1595#
發表於 08-11-26 08:24 |只看該作者
未得喎,我記得佢好似話預計3個月作維修(改善)工程!!!

原文章由 joanlaw 於 08-11-25 23:16 發表
fi-fi, 各位媽咪
我想知道貓空纜車是否仲停開
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


洋房

積分: 35


1596#
發表於 08-11-26 10:57 |只看該作者

回覆 #1595 fi-fi 的文章

各位,
謝謝你們網上分享資料, 方便自由行去台灣的人. 我想再問一問
1. 台灣用110v, 那麼你們是否自備變壓器或向酒店借用? 因為notebook + 手機 + 相機都要充電.
2. 我將入住華華飯店 (別館) hk$490/晚. 有沒有人曾入住? 有沒有溫馨提示? 謝


男爵府

積分: 9345


1597#
發表於 08-11-26 12:36 |只看該作者
tammychan,

只要加隻"兩頭扁插"就得嫁喇,唔洗變壓器!!!


至於華華...我未住過,等其他人答你喇

原文章由 tammychan 於 08-11-26 10:57 發表
各位,
謝謝你們網上分享資料, 方便自由行去台灣的人. 我想再問一問
1. 台灣用110v, 那麼你們是否自備變壓器或向酒店借用? 因為notebook + 手機 + 相機都要充電.
2. 我將入住華華飯店 (別館) hk$490/晚. 有沒有 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1598#
發表於 08-11-26 13:45 |只看該作者
cwlee你好!


你好,我見到你話有間火車壽司都幾特別,請問位置有那裡?貴唔貴呢?
原文章由 cwlee 於 08-11-21 11:23 發表
鴨肉扁就係佢間舖頭名,不過佢其實係食"鵝"至真,全間店淨係賣鵝,分"例牌""半隻"及"全隻",可以配麵(油麵)或米粉(新竹米粉,比較幼身)。
其實西門町還有︰阿宗麵線(超"正",我試過打包去機場食,台北機場冇野食架,有個男仔望住阿囡個 ...

[ 本文章最後由 chrischris 於 08-11-26 13:46 編輯 ]


子爵府

積分: 11547


1599#
發表於 08-11-26 13:46 |只看該作者
FI-FI,

話咁快, 我又去完返嚟喇, 今次出門真係唔嘢少, 湊仔鬧仔, 搞到我都病埋, 真係.....

but睇見小朋友玩得開心我都開心嘅!

原文章由 fi-fi 於 08-11-22 20:13 發表
oh....一姐,
原來你今日出發...現在已在台北了!!!
祝你一家四口開開心心,一切順利!!!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1600#
發表於 08-11-26 14:04 |只看該作者
hihi...fifi~~你仔仔星期一果日有無好消息呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo