懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11304


1581#
發表於 08-11-8 21:53 |只看該作者
我11星期到,已經見肚啦(第2胎),尋日搭車時仲比人問,好"魚"啊


大宅

積分: 4707


1582#
發表於 08-11-8 21:55 |只看該作者
原文章由 choybb 於 08-11-8 21:31 發表
你地約左OSCAR未呀?
我約左威院12月1日做呀!好緊張呢!


hello choybb,

我都係9周呀, 預產期醫生話係6月13日, 同你好近呀!

oscar 我都book左, 不過係c+, 12月2日照. 我week6時都去廣華登記左, 不過要12月9日先有得第一次見醫生 (可能只係見nurse都唔出奇tim) .... 所以我諗見得黎再約照oscar 牌已經過晒時間lu


大宅

積分: 3574


1583#
發表於 08-11-8 22:01 |只看該作者
choybb,
弓起哂你呀~~~見到亞b真係好開心架~~~

我早幾日都有去總統買...都係覺得好低...買左褲...leggings同幾條厚身裙...諗住遲d凍可以著...都係8百幾...好開心

oscar我約左11月21呀係c+既...希望可以順利過關la!

應該係18-22wks要照結構...如果想照4d就要28wks前...如果唔係亞b太大...迫住係入面時照出黎會唔靚wow!!!

ss+s,
政府你而家都要約架la...你想去邊間打去問下la!你c+有冇比referral你去bk政府呀?


大宅

積分: 3574


1584#
發表於 08-11-8 22:03 |只看該作者
唔魚...我都不知幾想搭車既有人發現我係大肚...可以讓位比我ma...
不過而家只係似肥左唔似有左....


原文章由 luilui007 於 08-11-8 21:53 發表
我11星期到,已經見肚啦(第2胎),尋日搭車時仲比人問,好"魚"啊


男爵府

積分: 6052


1585#
發表於 08-11-9 00:56 |只看該作者
都好丫睇圖話係仔, 希望你係啦!

之前個幾日我咪作小產既, 累盈盈俾人鬧, 6299話佢太痴身, 本來我今日同佢in學校, 人地都唔係好高興, 睇見佢地咁對盈盈, 個心好痛呀! 盈盈又唔爭氣, 又係掛住玩唔點答人野! 激死我啦!mouth:

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-8 12:52 發表
唉我咪又一樣,雖然c6有個哥哥不過大佢成17年,佢地兩個個女都就18歲啦,年齡大唔會再生啦..而我6299都好大年紀啦,所以更加想有個男孫
所以我99一日到黑都話係仔...上次睇個圖就話我個係仔lo,係就好啦!
...


男爵府

積分: 6052


1586#
發表於 08-11-9 00:57 |只看該作者
死啦, 我都而家都無肥過反而瘦左!

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-8 22:03 發表
唔魚...我都不知幾想搭車既有人發現我係大肚...可以讓位比我ma...
不過而家只係似肥左唔似有左....


大宅

積分: 2821


1587#
發表於 08-11-9 01:39 |只看該作者
放鬆d啦mama,
人地點講點做你控制唔到ma,唔好放上心,盈盈都仲係小朋友你希望佢曉d咩呀,人地話佢你咪當講既人無知lo..
最緊要同盈盈考到間好學校,不過都唔好太操勞啦,自己都好好休息下啦...

原文章由 060905 於 08-11-9 00:56 發表
都好丫睇圖話係仔, 希望你係啦!

之前個幾日我咪作小產既, 累盈盈俾人鬧, 6299話佢太痴身, 本來我今日同佢in學校, 人地都唔係好高興, 睇見佢地咁對盈盈, 個心好痛呀! 盈盈又唔爭氣, 又係掛住玩唔點答人野!:qui ...


男爵府

積分: 6052


1588#
發表於 08-11-9 02:23 |只看該作者
完全都唔想訓, 個腦全部都係今日去in學校個d野!
今晚去6299到食飯, 食得我好唔開心, 好矛盾, 如果呢個又係女, 又大把說話聽, 如果呢個係仔, 盈盈實無住企!

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-9 01:39 發表
放鬆d啦mama,
人地點講點做你控制唔到ma,唔好放上心,盈盈都仲係小朋友你希望佢曉d咩呀,人地話佢你咪當講既人無知lo..
最緊要同盈盈考到間好學校,不過都唔好太操勞啦,自己都好好休息下啦...

...


男爵府

積分: 6961


1589#
發表於 08-11-9 09:53 |只看該作者
Jezzyuen,

我依家約10weeks, 21/11去抽血驗唐氏,都唔知做咩,已經好快見肚.

原文章由 jezzyuen 於 08-11-8 14:52 發表
yiuyiu730,
4個月? 你有左幾多weeks呀? 我而家6weeks幾, 個肚係明顯大左, 但無4個月咁勁, 最多2個月姐


大宅

積分: 1938

好媽媽勳章


1590#
發表於 08-11-9 10:00 |只看該作者
我星期五去c+到睇,我問佢book政府好定私家好?佢話無咩分別,同我講只係c+啲醫生靚仔啲囉,同埋價錢100倍既分別!
佢話只要係政府覆診,佢地已經留左位比你喎!唔洗book的,唔知係咪呢?


大宅

積分: 1938

好媽媽勳章


1591#
發表於 08-11-9 10:10 |只看該作者
keio ,

我已經去政府見左姑娘,抽左血啦!
都喺東區book左oscar,但係佢地只係用last m去計日子,我明知自己遲左一week先排卵,所以佢地比我既期係11月20日,我諗太早啦!唔適合照!所以自己再book威院照!

我死都唔同佢地講我有睇c+,因為聽好多姊妹講,如果佢地知你有睇c+,個期會book得好後的!


大宅

積分: 1938

好媽媽勳章


1592#
發表於 08-11-9 10:13 |只看該作者
我都有睇個圖呀,話我生女!
不過我又係咁生暗瘡,人地話生瘡會係生仔多,都唔知係生仔定生女!?


大宅

積分: 1938

好媽媽勳章


1593#
發表於 08-11-9 10:18 |只看該作者
菜菜子媽媽,
我而家搭地鐵都有人讓位比我啦!我都只係兩個weeks咋!你話個肚大得幾誇張!
公司個個同事都問我係咪有左,我又唔講得喎!真係慘!
連我啲學生仔都問我係咪有bb!
可想而知我個肚大得幾快!


別墅

積分: 908


1594#
發表於 08-11-9 10:52 |只看該作者
盈盈媽咪,
其實清宮圖係以媽媽歲數加受精日期黎睇,歲數就係計虛齡,即係實齡加1既意思,eg如果你今年30歲,未過生日就+2,即32,過左就+1,即31歲,而受精日期都係計農曆既~~~希望幫到你啦

原文章由 060905 於 08-11-8 00:24 發表
無計啦, 我老公佢地係福建人, 我老公又係獨子, 佢得一個家姐細妹, 所以呢舖食粥食飯靠佢啦!:;pppp:
我到而家都唔係好識睇清宮圖呀, 你識唔識睇呀??

...


別墅

積分: 908


1595#
發表於 08-11-9 10:59 |只看該作者
其實我都鍾意女架,但係我check番我既歲數,連續4個月bingo都係生仔,我自己留意人地既小朋友,多數第1胎樣會似daddy多,仲有如果係女仔就多數似daddy,仔就似媽咪
不過如果真係清宮圖講話生男,咁佢就係男家第一個內(塞),我唸老人家會鍾意多d掛.....

原文章由 garrickmum 於 08-11-8 15:34 發表
http://www.thelaboroflove.com/chart/pred.html

呢個website 好方便呀! 我check 左係女呀


別墅

積分: 908


1596#
發表於 08-11-9 11:06 |只看該作者
koyuki,
我睇果個私家醫生俾我張leaflet話結構係20-22週照,話唔係bb size大就清楚,原來私家照千幾蚊既,咁我唸都會去私家照埋,因為好多mama話私家詳細好多

原文章由 koyuki 於 08-11-8 16:52 發表
maggiess,

你要去睇政府架啦!因為睇得嚟就差唔多,第二次睇嘅時候會係6星期後架啦!到時佢會幫你book埋照結構,如果你早d去睇第一次就可以排倒哩個free service,你太遲去睇就排唔倒要自己俾千幾蚊去照結構架啦!因為要排幾個 ...


大宅

積分: 1486


1597#
發表於 08-11-9 11:34 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-9 02:23 發表
完全都唔想訓, 個腦全部都係今日去in學校個d野!
今晚去6299到食飯, 食得我好唔開心, 好矛盾, 如果呢個又係女, 又大把說話聽, 如果呢個係仔, 盈盈實無住企!
2個月
...


乜你6299咁架.....
太過分啦!!!!
你老公有冇幫口維護下囡囡呀???


伯爵府

積分: 16486

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1598#
發表於 08-11-9 11:58 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-9 02:23 發表
完全都唔想訓, 個腦全部都係今日去in學校個d野!
今晚去6299到食飯, 食得我好唔開心, 好矛盾, 如果呢個又係女, 又大把說話聽, 如果呢個係仔, 盈盈實無住企!

...

盈盈媽咪,咁你老公既諗法系點啊?若果老公對於再生女都無乜所謂,咁區地講乜,我都會左耳入,右耳出咯,希望你老公唔系同區地企埋同一陣線喇
其實我6299都希望我呢胎系仔,不過可能無你6299既諗法咁深,因區地都好錫我阿女,話系萬金喎 ,而我都打听過老公既諗法系,即使系女,區都唔會介意,生埋呢個就收山,所以若然呢一胎都系生女,有人對我講乜,我都懶得答區


大宅

積分: 1244


1599#
發表於 08-11-9 14:52 |只看該作者

深圳騙黨誘孕婦港產子

睇到扯火﹗

(星島日報 報道)為吸引內地孕婦來港產子,深圳 詐騙集團吹噓可包辦「生仔」一條龍服務,更以回佣利誘內地婦產料醫護人員充當說客,游說懷胎逾七個月孕婦花數萬元光顧,揚言有辦法破解港方重重限制,保送「見肚」孕婦成功抵港生仔。據悉,所謂破解方法,其實是偽造產前來港檢查等證明文件,若內地準媽媽受騙持假證明來港,隨時會被入境處 拘捕。

  深圳不法集團聲稱可保送懷孕逾七個月內地孕婦來港產子,其實只是偽造產前來港檢查證明,當蒙在鼓裏的孕婦持假證明抵港後,隨時遭當局拘控。

  近期互聯網上湧現至少二十多家代理內地孕婦來港產子公司,其中一家位於深圳龍崗區的公司宣傳稱,即使內地孕婦懷孕七個月已「見肚」、沒有預約香港醫院牀位及於產前來港檢查,甚至被本港海關 列入黑名單禁止入境,亦有辦法協助來港產子。

  強調內地「超生」要罰款

  知情人士指,有關公司由不法集團經營,公然通過互聯網等渠道,拉攏內地各省市婦產科醫護人員加盟擔任說客,每介紹一名孕婦光顧,可獲一至兩成佣金,個別醫生及護士為增加收入甘願拉客。有產科護士更被授予拉客手法:「要向孕婦強調超生罰款十多萬元,去香港生仔只須數萬元,還可以領取香港戶口及享用福利。」

  本報記者日前喬裝「準爸爸」到深圳龍崗區一公司了解時,公司負責人稱他們除了提供收費約一萬元至一萬六千元的一條龍「生仔」服務,並陪同孕婦赴港檢查、預約醫院產子、提供香港擔保人及辦理出世紙證件等服務之外,更稱懷孕逾七個月孕婦可選擇兩種方式赴港,一是孕婦於凌晨時分穿鬆身衣服,乘坐中港私家車從皇崗口岸闖關;若行動失敗,則安排香港醫生補發產前來港檢查證明,保證孕婦順利赴港,但須額外多付兩萬多元人民幣。

  稱港醫生補發檢查證明

  據悉,補發予孕婦的證明文件,其實是該公司找專業造假公司偽造證明,孕婦也蒙在鼓裏,若持有關假證過關隨時被捕。

  不過,一旦成功騙過入境處抵港,孕婦將被安排在港住宿候產,待臨盆時再召救護車產子。

  醫院管理局 發言人回應,內地孕婦來港時,須交分娩預約證明予入境處查核。

  婦科專科醫生兼醫務委員會前主席李健鴻亦表示,分娩預約證明書由醫院簽發,醫生不會發出預約證明書。


大宅

積分: 1011


1600#
發表於 08-11-9 16:16 |只看該作者
無錯, 最緊要係健康! 其實仔女都無所謂, 反正我個仔話鐘意細佬多d

不如遲d 我地統計下, 睇下尼個清宮圖有幾準?

原文章由 keio 於 08-11-8 18:08 發表


我check左係仔....連我老豆都話覺得我呢個係仔喎....咁快你又睇得出?

不過我同老公想要女多 , 當然, 仔女係上天所賜, 最緊要健康!

XXX

[]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo