立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 135797
原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:30 發表 under$8000,全免都冇用,根本生活唔到
公爵府
積分: 26018
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:32 發表 Cash ma, 又係喎 ! 但係實際上文媽同文爸都未結婚註冊, 都算係 "單親" 架 !
積分: 142864
男爵府
積分: 7164
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:29 發表 一 d 都唔樣衰, 試下申請都無壞嘅 !
大宅
積分: 3433
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 00:27 發表 natalie, 唔 duck .... 文 ma 用單親去 apply , 但同時 day day daddy 都去接放學未穿煲唔係單親 ?? no no no .... 你未越幫越忙啦
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:31 發表 我一定唔會全職湊仔架, 好大壓力, 我真係可以在電腦前hea足一日, 完全唔搞屋企野, 以前有工返, 大條道理, 依家無, 我自己都過唔到自己呢關 但係真係成個job market死寂, 完全無回音 ...
原文章由 cookiengau 於 08-10-30 00:32 發表 請問學費減免 同學券系米一樣野?
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:35 發表 咪 hea 咁耐啦 ! 係呢, 妳間屋執成點呀 ? 執到地方畀文文小穎玩嗎 ?
積分: 2088
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:35 發表 no, no,叫文文叫daddy做"叔叔",你鬼知文媽同佢係什麼關係! 過骨
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:36 發表 yes, 開始manage返d時間, 就算唔執野, 去訓下抖下好過望住電腦, 不過都迫自己每日執至少4小時 開始執緊啦, 要大執, 逐part 逐part黎, 最衰天氣咁, 熱又唔熱, 凍又唔凍, 執衫大無理由唔換埋季, 煩死 ...
原文章由 catmilkw 於 08-10-30 00:40 發表 我公司都話唔請人住
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:40 發表 文媽 執得黎都差唔多,好快又lunar year啦!
原文章由 cookiengau 於 08-10-30 00:40 發表 唔得架,應該系有一條de facto 法律,共同生活可以declare做夫妻
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 00:40 發表 hehe ma, 兩樣嘢嚟架 ! 學券係 for K1 to K3 三年嘅, 人人都有份 ! 除此之外, 如果仍然感到經濟上嘅困難, 可以再申請埋學費減免 ! 不過就要經過入息審批 & 視乎社會需要而定囉 ! 如果返 nursery 全日班, 都有得 ...
原文章由 winwin815 於 08-10-30 00:42 發表 請人post又未至於冇, 但係可能太多人爭, 完全石沉大海囉
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 00:43 發表 declare 做couple????即係唔水去註冊,真係唔g
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy