在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 33575


1581#
發表於 08-11-28 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1582#
發表於 08-11-28 11:33 |只看該作者
d老細心意係時時變嫁....如果唔係點洗我地丫...就係要佢地自己做就覺煩,咪叫我地做佢地咪改完又改變完又變lor...

有xmas tree真係有聖誕氣氛好多喎,我屋企都買左,但係d葉已經俾阿仔破壞緊lor...都唔知等唔等過埋個xmas 佢真係好百厭

原文章由 貓姐 於 08-11-28 11:30 發表
湊呢個仔好煩傢
近日日日追我, 叫我去買棵6呎高既聖誕樹, 買多d燈, 買多d裝飾...... 成公司得幾個人, 每日只有d速遞公司嚟簽收文件, 客都唔多個, 冇拿拿整棵樹, 仲要日日都追我幾時買喎, 又話買光纖樹, 又話買真樹, ...


禁止訪問

積分: 33575


1583#
發表於 08-11-28 12:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


1584#
發表於 08-11-28 13:35 |只看該作者
各位午安!今日真係凍左好多呀, 大家要保重!

ookiinome,你有左bb仲有去修甲呀? 大肚婆唔好搽指甲油,因為裡面有種化學物質,好容易令到bb流產。我有個fd係做美甲師,佢成日都要接觸呢d野,點知自己有左bb, 因為接觸化學物質太多,最終bb冇左。最慘係佢係瑪嘉烈做流產手術,做得唔好,搞到發炎,搞左一大輪先好番,但醫生話佢再有既機會唔大,佢c6仲要係唯一既男丁。


伯爵府

積分: 17810


1585#
發表於 08-11-28 13:58 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-11-28 11:30 發表
湊呢個仔好煩傢
近日日日追我, 叫我去買棵6呎高既聖誕樹, 買多d燈, 買多d裝飾...... 成公司得幾個人, 每日只有d速遞公司嚟簽收文件, 客都唔多個, 冇拿拿整棵樹, 仲要日日都追我幾時買喎, 又話買光纖樹, 又話買真樹, ...


又幾搞野....佢想你地有氣氛嘛


伯爵府

積分: 17810


1586#
發表於 08-11-28 13:59 |只看該作者
今日開始要食清d既野....

因為我既身體報告既膽固醇接近超標界限 !!!
唉....可能我去得飲茶食點心多...


大宅

積分: 3502


1587#
發表於 08-11-28 14:38 |只看該作者
各位好呀, 真係就到聖誕喇, 貓姐你要買聖誕樹呀? 仲要6呎咁....高, 諗起前幾年一到聖誕, 我仔仔就要我買嘢佈置棵聖誕樹, 哩幾年佢大個仔唔再重視哩d嘢 lu, 唔使摷出黎之後又要收埋咁煩, 爽呀, 不過就真係幾有氣氛既, 係喎, 你哋覺得令朝凍唔凍呀?


禁止訪問

積分: 33575


1588#
發表於 08-11-28 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 76971


1589#
發表於 08-11-28 14:52 |只看該作者
得閒咪黎BK玩囉


大宅

積分: 3502


1590#
發表於 08-11-28 15:24 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-11-28 14:48 發表
我lunch去買左聖誕樹+裝飾喇, 返到office拿拿聲整左添, 費時比人話呀. ok, job done!!!
拎到我隻野咁呀
http://baby.popart.hk/blog/upload/ngcarmen8/2008112802461568370.jpg ...
貓姐你好快手喎, 抵讚~俾個叻你


大宅

積分: 1972


1591#
發表於 08-11-28 16:48 |只看該作者
dry修甲得唔得? 因為唔想彎腰搞腳甲ma....
不過你唔講我真係唔知原來查甲油唔得...甘你個朋友有冇揾私家搞返好身體丫?
但係我個美甲師都有個女wor...等我下次問下佢幾時入行先

原文章由 KimB 於 08-11-28 13:35 發表
各位午安!今日真係凍左好多呀, 大家要保重!

ookiinome,你有左bb仲有去修甲呀? 大肚婆唔好搽指甲油,因為裡面有種化學物質,好容易令到bb流產。我有個fd係做美甲師,佢成日都要接觸呢d野,點知自己有左bb, 因為接觸化學物質太多 ...


大宅

積分: 1972


1592#
發表於 08-11-28 16:48 |只看該作者
好靚丫

原文章由 貓姐 於 08-11-28 14:48 發表
我lunch去買左聖誕樹+裝飾喇, 返到office拿拿聲整左添, 費時比人話呀. ok, job done!!!
拎到我隻野咁呀
http://baby.popart.hk/blog/upload/ngcarmen8/2008112802461568370.jpg ...


禁止訪問

積分: 33575


1593#
發表於 08-11-28 20:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1594#
發表於 08-12-1 09:39 |只看該作者
PUSH 番個topic上黎先
貓姐你點丫...好d未丫


禁止訪問

積分: 33575


1595#
發表於 08-12-1 10:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1596#
發表於 08-12-1 10:30 |只看該作者
你要乖乖地食藥la...保重丫...呢度無左你會無左好多歡樂嫁

原文章由 貓姐 於 08-12-1 10:00 發表
條氣都仲係唔係幾順


禁止訪問

積分: 33575


1597#
發表於 08-12-1 10:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


1598#
發表於 08-12-1 10:39 |只看該作者
各位早呀, 話咁快又星期一,真係好想唔返工!

ookiinome, 我個fd已經唔敢再做美甲師, e+轉左做文職。雖然身體搞左差唔多年半終於好番, 但到e+都仲未有小朋友。

貓姐,你要保重身體呀!
原文章由 ookiinome 於 08-11-28 16:48 發表
dry修甲得唔得? 因為唔想彎腰搞腳甲ma....
不過你唔講我真係唔知原來查甲油唔得...甘你個朋友有冇揾私家搞返好身體丫?
但係我個美甲師都有個女wor...等我下次問下佢幾時入行先

...


大宅

積分: 1972


1599#
發表於 08-12-1 11:06 |只看該作者
有d野唔心急得嫁...兒女係上天既gift ma...希望佢快d願望成真啦
甘凍梗係唔想返工啦

原文章由 KimB 於 08-12-1 10:39 發表
各位早呀, 話咁快又星期一,真係好想唔返工!

ookiinome, 我個fd已經唔敢再做美甲師, e+轉左做文職。雖然身體搞左差唔多年半終於好番, 但到e+都仲未有小朋友。

貓姐,你要保重身體呀!
...


男爵府

積分: 7268


1600#
發表於 08-12-1 11:12 |只看該作者
各位媽咪,你地會買d咩野教材俾小朋友呀? 昨日,我去左珠海既其中一個書城,見到好多好平既教材,我想買俾阿仔, 但最衰係簡體字同講國語。如果係淨英文既教材都not bad, 但教英文既我有好多,我想買d學中文同數學。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo