想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13990


1581#
發表於 04-9-4 10:44 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

我同老公去kwuntong cut hair ar. last night bk好似好熱鬧, 好似好耐都冇sisters 咁夜上黎la.


男爵府

積分: 7321


1582#
發表於 04-9-4 10:45 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
佢話睇下有冇stock,可能的人唔like呢種.
出面陰天.


子爵府

積分: 13990


1583#
發表於 04-9-4 10:46 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

一係妳用水銀lor ∼ 其實都一樣jei, 橫掂妳都識睇gala.


男爵府

積分: 7321


1584#
發表於 04-9-4 10:47 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
兩個去搵同一個師傅呀,有排等 ?-(
一齊去街街
琴晚熱鬧,因為我同911係到.
佢話今日會上黎. ?-(


子爵府

積分: 13990


1585#
發表於 04-9-4 10:50 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley.

唔同師傅 gar∼ 多數都唔去街, 可能佢跟住返公司. 如果佢唔返, 就可能行一陣街, 今晚去奶奶度食飯 - 係我自己o念jar. ?-(

911未上黎ar, 可能佢仲未訓醒


男爵府

積分: 7321


1586#
發表於 04-9-4 10:52 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
honey係米係附近做野呀.


男爵府

積分: 7321


1587#
發表於 04-9-4 10:53 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
係米好平果種呀,好難睇兩個位喎


子爵府

積分: 13990


1588#
發表於 04-9-4 10:56 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

佢個大懶蟲仲未起身, 佢好本事gar, 話10:30起身, 返tsuen wan office 做野, 跟住可以1:00黎到kwuntong wor ~ 妳話佢幾天方夜談ar.


子爵府

積分: 13990


1589#
發表於 04-9-4 10:57 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

以前個隻水銀ar, 要fing fing fing , fing 低左先探gor 種. 唔係電子


子爵府

積分: 10672


1590#
發表於 04-9-4 11:00 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Shirley,

您係咪搵緊探熱針呀 ? 我慣佐晚晚都會上下網,check 下e-mail架,不過夜晚同假期就好小人上去BK 架。

jojoebebe,

我吾係係西醫到照架,我係化驗所照架咋。但係我亞媽成日都有煲骨頭湯架拿播,吾會吾夠鈣卦。 ?-(


男爵府

積分: 7321


1591#
發表於 04-9-4 11:01 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
即係你honey可以唔返啦,仲有一個可能....因為老細.
我知即係普通醫院個隻,我驚早上單眼睇唔清楚喎或者瞓番著. :mrgreen:


子爵府

積分: 13990


1592#
發表於 04-9-4 11:09 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

winnie,

係ar, 逄星五晚上, sat 同sun 都係好少人上gar.

我睇TV 廣告話要飲幾十碗豬骨湯先等於一杯有鈣質O既奶GOR BOR

shirley,

佢話佢今日有野要返公司做gar, 妳唔好玩我la,我同妳申報左佢唔係老細lor,  :cry:


子爵府

積分: 13990


1593#
發表於 04-9-4 11:12 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

落小小本la, 連911 咁慳家都買左lor, 妳想生囝囝唔好慳la. 買$169 個隻la, 一係妳去美康睇下, 美康賣$12x only, kwuntong 有美康ar 


男爵府

積分: 7321


1594#
發表於 04-9-4 11:13 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojoebebe
:lol:
剛做用深層清潔,一陣洗頭,而家煲埋honey最後一劑中藥,好多時星期六最忙 ?-( 仲有好多衫未熨,又要做亞4添.


子爵府

積分: 10672


1595#
發表於 04-9-4 11:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe & Shirley,

哦~~~果隻體溫計,我係青衣城買$148 呀。


男爵府

積分: 7321


1596#
發表於 04-9-4 11:16 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

jojoebebe
ngau tau kok有間14x咋,我用左未必得,二來真係冇用喎,for chk排卵 ?-(
我煲藥唔記得開爐添.


男爵府

積分: 7321


1597#
發表於 04-9-4 11:18 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnieyiu
hehe,你都有用. :lol:
果然落重本


子爵府

積分: 10854


1598#
發表於 04-9-4 11:19 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

winnie
你地用邊隻探熱針呀...
$148?青衣邊度買
我用緊個支係水銀,要"fing:, 好麻煩,同好難睇度數
BeBu


子爵府

積分: 13990


1599#
發表於 04-9-4 11:24 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

shirley,

可以make sure 邊日係排卵. 又可計返14日後m come, 如果m come 未黎, 又係高溫即係bingo, 唔駛下下m 未黎就去買驗孕棒ma,驗孕棒都60幾一支la.  又可以睇下自己體溫正唔正常wor ∼ 不過妳clearplan  test 到+ve, 應該都正常gei.

如果妳唔想買咁貴, 米買水銀lor.


子爵府

積分: 10672


1600#
發表於 04-9-4 11:26 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流

Shirley,

嘩~~呢樣野簡藉係我既第一擊啦,點會吾用呀?? :mrgreen: 百幾蚊吾算好貴啦係話~~~您同honey燦一之檯腳都吾只啦

Bebu,

係青衣成,敦皇果層果間葯房買架,您話要婦女專用日本果隻體溫計佢就知架喇,係148蚊呀。 :mrgreen: :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo