懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1581#
發表於 08-12-9 16:12 |只看該作者
想問吓大家有冇去唔倒便便的問題?

4日了,仍然沒有便意,怎麼辦????
    


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1582#
發表於 08-12-9 16:14 |只看該作者
我一知道便通知老闆la!
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-9 15:19 發表


就好市道差先要第一時間同老闆講有左,我問左勞工處,口頭先通知,醫生信後補,佢都唔可以炒你架..你快D講啦.我一知道有就講左,到而加都未彼信公司架. ...
    


等待驗證會員

積分: 240


1583#
發表於 08-12-9 16:15 |只看該作者
原文章由 makfr 於 08-12-9 16:12 發表
想問吓大家有冇去唔倒便便的問題?

4日了,仍然沒有便意,怎麼辦????


我都係成2,3日先一次,便意都有,不過就唔敢太用力.你可以食多d生果同菜會好d....


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1584#
發表於 08-12-9 16:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


等待驗證會員

積分: 240


1585#
發表於 08-12-9 16:29 |只看該作者
原文章由 himuimui 於 08-12-9 16:19 發表
I keep drink light chinese tea everyday, fresh orange juice sometimes and chinese medicine from my ec and no problem to go toilet.


中醫都有睇,不過太遠所以兩星期去一次,不過今次開D藥太難飲,好似D鉛筆碎味,攪到我飲第二啖,就嘔番第一啖出黎,飲兩次同係咁.所以我打比EC講價,可唔可以飲番之前個條方,佢話只要我乖乖地飲足晒就可以啦 .我一定會乖架....


別墅

積分: 809


1586#
發表於 08-12-9 16:32 |只看該作者
原文章由 himuimui 於 08-12-9 16:19 發表
I keep drink light chinese tea everyday, fresh orange juice sometimes and chinese medicine from my ec and no problem to go toilet.


我唔敢有茶,但食 veg & 間中飲鮮榨 org. juice,去得好好..

另.. 我都覺得早d同公司講好d.. 最多叫佢 keep low profile。


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1587#
發表於 08-12-9 16:32 |只看該作者
himuimu & joeycmy,

我每晚都有食at least 一個orange + other fruit, 不過菜就冇mud, 因冇胃口食!
    


別墅

積分: 809


1588#
發表於 08-12-9 16:34 |只看該作者
我有時都係.. 叫到 d 人 share 第 nth week bb 突然無了 / 心跳停了,我都會好擔心.. 成日比 d friend 叫我唔好睇啦..

haha,家下都學習睇到有 d sharing 唔好既就唔好理.. 盡量同自己講,我個bb 唔同既.. 唔好自己 scare 自己.. 希望大家都努力做到.


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1589#
發表於 08-12-9 16:37 |只看該作者
中药我都喝不下,會反胃,由於EC話我氣弱,叫我冲d高麗蔘當水喝,不過,我都係飲咗2次咋!
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-9 16:29 發表


中醫都有睇,不過太遠所以兩星期去一次,不過今次開D藥太難飲,好似D鉛筆碎味,攪到我飲第二啖,就嘔番第一啖出黎,飲兩次同係咁.所以我打比EC講價,可唔可以飲番之前個條方,佢話只要我乖乖地飲足晒就可以啦 .我 ...
    


等待驗證會員

積分: 240


1590#
發表於 08-12-9 16:39 |只看該作者
原文章由 makfr 於 08-12-9 16:37 發表
中药我都喝不下,會反胃,由於EC話我氣弱,叫我冲d高麗蔘當水喝,不過,我都係飲咗2次咋!


你可以煲桑寄生蛋茶,加10粒紅棗,可以安胎架,又好味....一個星期一次就OK


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1591#
發表於 08-12-9 16:40 |只看該作者
I also worry too as I saw that one bk mama's bb did not have heart beat when doing check up during 9 wk! I always tell myself take it easy, 係你就係你嘅,唔係你就點都會走.
原文章由 TY33819 於 08-12-9 16:34 發表
我有時都係.. 叫到 d 人 share 第 nth week bb 突然無了 / 心跳停了,我都會好擔心.. 成日比 d friend 叫我唔好睇啦..

haha,家下都學習睇到有 d sharing 唔好既就唔好理.. 盡量同自己講,我個bb 唔同既.. 唔好自己 scar ...
    


等待驗證會員

積分: 240


1592#
發表於 08-12-9 16:49 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-9 16:34 發表
我有時都係.. 叫到 d 人 share 第 nth week bb 突然無了 / 心跳停了,我都會好擔心.. 成日比 d friend 叫我唔好睇啦..

haha,家下都學習睇到有 d sharing 唔好既就唔好理.. 盡量同自己講,我個bb 唔同既.. 唔好自己 scar ...


MAMA擔心BB都係正常,不過就唔好想太多,只要萬事自己都小心D,就由佢順其自然啦,而加只係開始咋,到佢出左世仲有排擔心呀...


大宅

積分: 1011


1593#
發表於 08-12-9 17:01 |只看該作者
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-9 16:49 發表


MAMA擔心BB都係正常,不過就唔好想太多,只要萬事自己都小心D,就由佢順其自然啦,而加只係開始咋,到佢出左世仲有排擔心呀...


我都係成日好擔心
不過見親最多都係9wk
所以捱多一個wk就可以放心啲啦


大宅

積分: 1011


1594#
發表於 08-12-9 17:03 |只看該作者
原文章由 makfr 於 08-12-9 16:12 發表
想問吓大家有冇去唔倒便便的問題?

4日了,仍然沒有便意,怎麼辦????


我又ok喎
我每朝一杯奶
每日一個橙及成日食好多菜


大宅

積分: 1011


1595#
發表於 08-12-9 17:06 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-9 14:44 發表


我家下未夠三個月都已經好大個肚,星期六坐 mtr,仲有人讓位比我。有 d friend,因為見我脹了,都問我係咪有咗.. aiii


我都同你一樣
啲fd話真係似5個月


大宅

積分: 1288


1596#
發表於 08-12-9 17:10 |只看該作者
唉~ 今日好好多啦!!

我今日去左睇阿b,
醫生話佢好大隻, 好健康!
真係開心!!



原文章由 Jcat 於 08-12-8 16:21 發表
現在仲有無肚痛呀? take care!


大宅

積分: 1025


1597#
發表於 08-12-9 17:17 |只看該作者
JOEYCMY:我都想問你是否取好重的FILE就出現小產的情況AR!因我都是做文職的..有時都會取FILE的AR!

同埋今日睇到網的討論話BB沒有了心跳..睇完都有D擔心..因始終而家太細了個B,有咩事都唔知..你地有沒有好似我咁想的AR


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1598#
發表於 08-12-9 17:27 |只看該作者
fyi

1.孕婦飲食的禁忌

一般而言,孕婦都有懷孕期要謹慎吃藥的認識,即使是小感冒,
都不可自行購買服用成藥,最好請專科醫師處方,以免影響胚胎發育。

而飲食的問題,一般比較少引起注意,或是根本不知從何著手,事實上,醫食同源
孕婦如果吃得不對,將可能影響胎兒健康,同樣有引起胎兒畸形或流產危險。

婦女懷孕後,除必須注意飲食營養,以保證母體健康及供輸胎兒正常生長發
育所需外,對於可能影響胎兒不利,容易引起胎兒畸形、流產等結果的食品,也
是不可忽略大意的。


2.孕婦飲食必須留心的禁忌有哪些呢?

以下提到的「不宜多食」有的是經驗,有的是學理,都有一定的道理,
但是也不用緊張兮兮,誤吃一口,就嚇的坐立難安,只要只要不要吃太多,
影響不至於太大。

一、忌食有墮胎作用的水產──有些水產能活血軟堅,通常用來治療癥碬積聚,
也就是腫瘤、肌瘤之類,會對早期妊娠會造成出
血流產,例如螃蟹,其性寒涼,善於活血祛瘀,有明顯的墮胎作用。再如鱉,又
稱甲魚,性味鹹寒,活血散瘀軟堅效果很好,也有墮胎之弊,鱉甲(即其殼)的
墮胎力量更多。海帶性味鹹寒,能化痰瘀軟堅散結,孕婦亦不宜多食。

二、忌食滑利食物──薏苡仁,是民間四神湯常用配料,其性質滑利,能興
奮子宮肌,促使子宮收縮,易誘發流產。馬齒莧是藥菜兼用食物,性寒涼滑利,
也能興奮子宮,促使子宮收縮,造成流產。杏仁性大熱不利孕婦,有滑胎作用,
杏仁含氫氰酸,孕婦亦不宜進食。

薏苡仁的問題比較有爭議,因為平常就當作食物吃,美容養顏利濕,如果說
會礙胎有多嚴重,恐怕連醫師都會懷疑,所以自然爭議多。
這方面我查了相關資料,各大名醫還是眾說紛紜,言之鑿鑿的其實也沒什麼證據,
只是以患者的立場而言,對錯是學術實驗的事,沒有必要拿自己的健康試驗,
能吃的食物很多,犯不著當白老鼠冒險。


三、忌食其他可能導致流產──孕婦多半喜食酸的食物,能增加胃液分泌,
增加食欲,消除噁心嘔吐,但酸食不宜過多,尤其是不宜吃山楂,吃山楂過多會
引起子宮收縮,嚴重時會引致流產。此外,黑木耳有活血化瘀作用,孕婦也應禁
食。

四、忌食易引起過敏的食物──有過敏體質的孕婦,發生食物過敏有可能妨
礙胎兒生長發育,導致胎兒畸形或遺傳胎兒終身不除,常見的有哮喘、蕁麻疹、
癲癇等。孕婦應注意:

1.以前吃了就會發生過敏的食物,懷孕期間應禁食。
2.對異性蛋白食物,如動物肝、腎、蛋類、奶類等應煮熟煮透才吃。
3.不吃容易引起過敏的食物,如不新鮮的魚、蝦、蟹、貝殼類

即使不說過敏,挺著肚子蹲馬桶拉肚子也是很辛苦的。

及辛燥的芫荽、火鍋等。

五、不可盲目進補──孕婦營養過分,體重增加及血糖血脂升高,易導致「
妊娠糖尿病」、「妊娠高血壓」、「妊娠中毒」,易造成死胎。尤其不可亂服補
品。中醫認為孕婦生理變化氣常有餘,血常不足,容易出現「胎火」。人參屬大
補元氣之品,孕婦久服或用量過大,易「上火」加重妊娠嘔吐、水腫和高血壓現
象,也可促使陰道出血,導致流產或死胎。桂圓屬甘溫大熱之物,孕婦食後易生
內熱,動血動胎引起流產。除人參桂圓外,鹿茸、鹿角膠、胎盤、胡桃肉等溫補
助陽之品也不宜服用,如病情需要,應在醫生指導下謹慎服用。

六、忌吸煙及飲酒──煙草中的尼古丁及一氧化碳能通過胎盤進入胎兒體內
,影響胎兒生長發育或引起早產。有統計吸煙母親的產兒體重一般要輕一五○~
二五○克,抵抗力也差,孕婦不抽煙,父親抽煙的煙味也會影響胎兒。酒精對胎
兒是危險的致畸因子,在妊娠十週內胚胎發育早期,器官形成階段,飲酒易引起
器官畸形,妊娠十週後飲酒易使胎兒營養不良,發育生長緩慢,在所有低能兒中
,因酒精所致者佔第三位,因此孕婦應忌飲酒,藥酒及含酒飲料均不宜。

七、忌喝濃茶──濃茶可使孕婦興奮過度、心跳加快、血壓升高,造成失眠
及便祕。濃茶含較多單寧,能妨礙孕婦對鐵的吸收,易導致缺鐵性貧血。

八、忌食刺激及過鹹──忌食辣椒、胡椒等辛熱刺激食物,容易上火。調味
太鹹易引起浮腫,孕婦易有高血壓及下肢水腫,進食不宜過鹹。

九、少吃食糖──尤其是白糖,進食過多會消耗大量鈣質,使胎兒缺鈣患佝
僂病,胎兒頭骨鬆大,分娩通過產道時,難承受壓力而顱內出血夭折。食糖過多
還會減弱抗病力,易感染病毒,導致胎兒畸形。

十、不宜大量飲汽水與可樂──汽水含磷酸鹽,能同體內鐵質產生化學反應
,大量飲用會降低血液中的含鐵量,汽水中的碳酸不但會影響孕婦自身對鈣質和
鐵質的吸收,還會影響胎兒缺鈣、缺鐵。可樂有咖啡成分,刺激性較大,可能對
胎兒的中樞神經系統造成損害,影響嬰兒智力發育。因此,孕婦不宜大量飲汽水
及可樂,更不能代替水來解渴。

十一、不可隨便服藥──有很多藥物會造成胎兒畸形,孕婦應避免誤服,尤
其是懷孕早期,胎盤屏障尚未完全成形,藥物極易進入胚胎組織造成不良影響
。有些中藥也有不同程度的滑胎墮胎作用,服後會對胎兒不利,甚至導致流產。
總之,懷孕期間應盡量不服藥物,因為有很多藥物有一定副作用,如不得已必須
服藥,一定要請專科醫生的指導下謹慎選擇服用。

[ 本文章最後由 makfr 於 08-12-9 17:29 編輯 ]
    


大宅

積分: 1913


1599#
發表於 08-12-9 17:29 |只看該作者
原文章由 chu_muimui 於 08-12-9 17:10 發表
唉~ 今日好好多啦!!

我今日去左睇阿b,
醫生話佢好大隻, 好健康!
真係開心!!



咁就好啦


大宅

積分: 1288


1600#
發表於 08-12-9 17:30 |只看該作者
我都好想去打邊爐!!
而家食唔到架啦,好想嘔!
但係遲d唔知得唔得??


原文章由 makfr 於 08-12-9 17:27 發表
fyi

■ 1.孕婦飲食的禁忌

一般而言,孕婦都有懷孕期要謹慎吃藥的認識,即使是小感冒,都不可自行購買服用成藥,最好請專科醫師處方,以免影響胚胎發育。...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo