影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1581#
發表於 16-10-14 09:00 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-14+08:26+

原帖由 cocok 於 16-10-14 發表
你地睇果套明明係鏗鏘集,有阿莞既角色有咩奇?
唔出奇,呢個世界咩人都有,只係我唔同意佢做法啫




水晶宮

積分: 63751


1582#
發表於 16-10-14 09:00 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 08:26
其實我提三石係想將阿莞和三石的未婚妻比較而唔係三石喎,仲要鄭麗媛有苦衷而阿莞完全出於自私

...

冇睇

咩黎?


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1583#
發表於 16-10-14 09:02 |只看該作者
靚寶 發表於 16-10-14 09:00
冇睇

咩黎?

本帖最後由 felixthemom 於 16-10-14 09:03 編輯

一套西片,講霍金的


水晶宮

積分: 63751


1584#
發表於 16-10-14 09:04 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 08:26
其實我提三石係想將阿莞和三石的未婚妻比較而唔係三石喎,仲要鄭麗媛有苦衷而阿莞完全出於自私

...

本帖最後由 靚寶 於 16-10-14 09:04 編輯

我份人地鍾意離題 ,鄭在三石裡都係較自義,沒有為對方諗,就好似海英未婚夫一樣,拒絕對方而自己面對,都有少少自私及自義,憑咩去幫對方做決定?

亞莞對趙生條線由期待變到唔會追住睇,因為每次睇都係傷趙生心 ,我愛班老友記 ,鍾意睇佢地多d


水晶宮

積分: 63751


1585#
發表於 16-10-14 09:05 |只看該作者
cocok 發表於 16-10-14 08:41
你地睇果套明明係鏗鏘集,有阿莞既角色有咩奇?

你唔好咁衰,咩鏗鏘集,人地套劇好有意思的


水晶宮

積分: 63751


1586#
發表於 16-10-14 09:07 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 09:02
本帖最後由 felixthemom 於 16-10-14 09:03 編輯

一套西片,講霍金的

哦,霍金真係一個奇人


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1587#
發表於 16-10-14 09:08 |只看該作者

引用:Quote:cocok+發表於+16-10-14+08:41+你地睇

原帖由 靚寶 於 16-10-14 發表
你唔好咁衰,咩鏗鏘集,人地套劇好有意思的
冇所謂啦,其實鏗鏘集都幾好睇㗎




男爵府

積分: 5264


1588#
發表於 16-10-14 09:09 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 08:26
其實我提三石係想將阿莞和三石的未婚妻比較而唔係三石喎,仲要鄭麗媛有苦衷而阿莞完全出於自私

...

你們就把阿莞角色定案為反面教材啦
靚寶和felixmom對愛情和人生有這樣正確崇高的看法,編劇也很開心了!


水晶宮

積分: 63751


1589#
發表於 16-10-14 09:09 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 09:08
冇所謂啦,其實鏗鏘集都幾好睇㗎

我冇坐定定睇,但會上網睇返,不過唔係集集啱睇,有d集係悶


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1590#
發表於 16-10-14 09:11 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-14+09:02+

原帖由 靚寶 於 16-10-14 發表
哦,霍金真係一個奇人
套戲唔講科學嘅,淨係講佢同老婆之間的故事




水晶宮

積分: 63751


1591#
發表於 16-10-14 09:12 |只看該作者
Viola325 發表於 16-10-14 09:09
你們就把阿莞角色定案為反面教材啦
靚寶和felixmom對愛情和人生有這樣正確崇高的看法,編劇也很開 ...

我只可以話愛佢點解唔一試,我對感情幾坦白,有手有腳唔值得我愛都嫌浪費時間而分手,相反如果相愛好似亞莞咁逃避都係嘥時間,我會跟著感覺走,我對自己的愛坦承


水晶宮

積分: 63751


1592#
發表於 16-10-14 09:15 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 09:11
套戲唔講科學嘅,淨係講佢同老婆之間的故事

唔係,奇人在佢根本像空氣一樣,冇表情冇聲冇畫活像一件擺設,郤又可以用自己眼晴去寫論文又被全世界去睇佢的論文而且報導出來,雖然唔知霍金天生咁定定後天意外,我發覺佢傷殘到像空氣一樣都可以做咁多野


男爵府

積分: 5264


1593#
發表於 16-10-14 09:18 |只看該作者
靚寶 發表於 16-10-14 09:12
我只可以話愛佢點解唔一試,我對感情幾坦白,有手有腳唔值得我愛都嫌浪費時間而分手,相反如果相愛好似亞 ...

因為成套片的主角唔係阿莞趙生而系講班老友記的黃昏故事。。。所以冇咁多篇幅寫喇!等下套先再深入講愛情啦!


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1594#
發表於 16-10-14 09:19 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-14+08:26+

原帖由 Viola325 於 16-10-14 發表
你們就把阿莞角色定案為反面教材啦
靚寶和felixmom對愛情和人生有這樣正確崇高的看法,編劇也很開 ...
No no no,我唔係追求完美嘅人,亦都鍾意睇有血有肉嘅角色,我相信現實有很多人會選擇做阿莞,只是我唔認同啫;正如呢個年代可能出軌好普遍,但我唔會接受一樣

冇對錯,大家睇法不同啫




水晶宮

積分: 63751


1595#
發表於 16-10-14 09:21 |只看該作者
Viola325 發表於 16-10-14 09:18
因為成套片的主角唔係阿莞趙生而系講班老友記的黃昏故事。。。所以冇咁多篇幅寫喇!等下套先再深入講愛情 ...

我由一開劇期待趙生部份,唔耐煩班老友記出場太多,阻住我睇趙生,到我唔再期待佢地條線,enjoy老友記中的互動


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1596#
發表於 16-10-14 09:22 |只看該作者

引用:Quote:Viola325+發表於+16-10-14+09:09+你

原帖由 靚寶 於 16-10-14 發表
我只可以話愛佢點解唔一試,我對感情幾坦白,有手有腳唔值得我愛都嫌浪費時間而分手,相反如果相愛好似亞 ...


有時腦殘比傷殘更難接受




水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1597#
發表於 16-10-14 09:24 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-14+09:11+

原帖由 靚寶 於 16-10-14 發表
唔係,奇人在佢根本像空氣一樣,冇表情冇聲冇畫活像一件擺設,郤又可以用自己眼晴去寫論文又被全世界去睇 ...
唔係天生,都係臨結婚前病發




水晶宮

積分: 63751


1598#
發表於 16-10-14 09:25 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 09:19
No no no,我唔係追求完美嘅人,亦都鍾意睇有血有肉嘅角色,我相信現實有很多人會選擇做阿莞,只是我唔認同 ...

係,無對錯

我識有人個亞哥有精神病而分手,因為驚有遺傳

仲有香討的人都好鬼好笑,住九龍東都有為左女友住屯門分手,因為太遠,餐餐送返屋企再返家好嘥錢嘥時間

又識有個人因為外母而唔同個女仔開始,因為外母太囉唆

不過都知道有個臨結婚車禍斷腳不過照結婚,但之後日日嘈交


男爵府

積分: 5264


1599#
發表於 16-10-14 09:25 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 09:19
No no no,我唔係追求完美嘅人,亦都鍾意睇有血有肉嘅角色,我相信現實有很多人會選擇做阿莞,只是我唔認同 ...

嗯,我也認同你們看法架。。。不過睇尼部片既時候真係冇乜深究愛情這部分,可能班老友記的故事太感人了


水晶宮

積分: 63751


1600#
發表於 16-10-14 09:26 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-14 09:24
唔係天生,都係臨結婚前病發

下,咁我要search下霍金一生發生咩事, 即刻好有興趣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo