媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5893


1581#
發表於 04-10-4 12:39 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

MINMIN
我本想也認估後生女,但看見JOEY的精力,我估我還是返回現實吧!

我剛看完醫生,很多有人呀!醫生話近來很多人感冒菌入腸,所以便想嘔.三人去看醫生,我,仔,表姐,我最嚴重.

你們有誰住葵青荃?仔仔看那個醫生?我仔仔之前看荃灣陳小敏,現在奶奶轉了看楊XX,忘了名字.

Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


民房

積分: 0


1582#
發表於 04-10-4 13:01 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

pangpang7919,hellobaby,

我都係住大埔架....我都聽好多人講話英藝幾好架....但係我都唔係好知大埔D幼稚園...但係你地會唔會比BB上PLAYGROUP呀???我而家搵緊D PLAYGROUP...但係有D好遠..我想睇下有冇D 近D.....你地知唔知呢???


大宅

積分: 2025


1583#
發表於 04-10-4 13:03 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
他琴日好早出門口去玩呀!
你仲可以去完山頂返到屋企後,再同老公拍拖去睇戲?
哈! "你99成日話景祐反骨仔"
我亞媽都成日話nat nat "養唔熟".因為阿囡一見到
我同老公就唔要佢架啦!!!:mrgreen:我未話囉:冇辦法,
鬼叫我係佢亞媽咩! 但你見到佢又好似粒糖咁,
咁"lum"佢同"like"佢咩.冇計?-(

pangpang7919,
你覺得sophy 同nat nat似樣? ?-(
但我覺得nat nat d 頭髮少過sophy糸多喎?!



大宅

積分: 1929


1584#
發表於 04-10-4 13:35 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Pekkleyin,

咁依家維維點樣呀? 佢咩事發燒~??

Hellobaby,

你以後唔好再比汽水同薯條彤彤食啦!
退晒未呀d粒粒~?

Annie,

你咁醒~ 識同人化妝~
幾時過兩招黎丫~?

Joey,

你開始要抽離喇! 金枝做完啦!!
番來咯~~~~~番來咯~~~~~~~

racrac,

我今個星期五去打針呀!! 我好怕雍亭打完針
後又怕人…因為佢依家唔怕人啦…
好肯同人玩…無以前咁怕醜喇~

我睇完你地d message就下定決心喇!
我掉左d玩具佢都唔知架啦! 我拎去第二座
先掉架! 佢唔會睇到!! Hee~

love-bb,

nat nat d新相好得意~ 好女仔呢~

*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1929


1585#
發表於 04-10-4 13:36 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

丫~ 係呀...我都upload左新相上去呀!
中秋節同維維生日會~
有胸既就上去睇下啦!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


複式洋房

積分: 322


1586#
發表於 04-10-4 13:46 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

kcpak, markbean, deedeegogo

你地記唔記得今日係咩日子呢!?-(
就係[size=medium]朗逸、[size=medium]豆豆、雅桓同幸言既舊曆生日啦! :mrgreen:
好無聊呀!甘都講出黎

joey,曉晴,macy03,ivytang02&各媽媽
我想問如果屋企最老個個同最細個個,個舊曆生日係同埋同一日,甘如果最老個個搞食飯,去左會唔會“相沖”架!! ?-(有人話最好唔好去啦,又有人話無所謂喎)你地知唔知呀!


男爵府

積分: 6458


1587#
發表於 04-10-4 14:08 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

guggi, 你老人家是否做大壽呀,如果普通食飯我去架, 不過你 問下D長輩先LA, 如果佢地都話無問題咪去LAW :-P

bbcutie,
有胸既就上去睇下啦!
我有架有無分大細架, 我吾知有無睇多左同少左呀


annie, 我道眉要好耐無修la< 你幾時得閒來我家修修la 重有要睇"皇室"呀

racrac, 吾好著太多衫同開暖氣住, 比佢識認下d氣溫先la,
重有annie call左你無 :mrgreen:


joey, 我女返屋企都重要打打打呀
:-(


禁止發言

積分: 4796


1588#
發表於 04-10-4 14:09 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 4796


1589#
發表於 04-10-4 14:13 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 322


1590#
發表於 04-10-4 14:21 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

ivytang02
其實我都唔知係米大壽架。個個係我老公個老豆個老豆囉!禽日朝早99話幸言同亞公今晚一齊搞生日食飯喎!我問會唔會相沖架!佢就話“自己人”唔怕喎,唔係街外人就得啦!(佢可以問一句答十句架)
佢最想我個女到咋!


大宅

積分: 1929


1591#
發表於 04-10-4 14:31 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

ivy,

哈哈~ 衰衰咁呀...
你喇喎...你緊係唔會睇小喇~

racrac,

唔會掛?? 執番黎~?
如果係我都無辦法咯~ 正定! 哈哈~

雍亭好似認得健康院陣除咁...
個陣一入到去就喊過不停...
見到姑娘就收唔到聲架喇!
希望經過五個月時間...佢已經忘記啦!!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


禁止發言

積分: 9659


1592#
發表於 04-10-4 14:48 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 338


1593#
發表於 04-10-4 15:53 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

fion7889:
我都唔係好知大埔D幼稚園...所以請教hellobaby,話哂大埔係佢"地頭".
我會搬去村屋,出大埔一定要搭車,so 遠or近都冇所謂.

LOVE-BB :
可能nat nat & Sophy 都係屬于單眼皮吧.
不過你仔細D睇,佢地眼似之外, 鼻,咀 都幾似架 ~

racrac:

我係同老爺奶奶住, 本來有佢地在家,就不用請工人.
但偏偏我老爺奶奶不同JOEY的奶奶,成日話帶 BB 辛苦.
請左工人又謙唔好. 我已經換左好多個了.又唔可以出聲.
間屋裝修我都好要識做咁唔出聲囉∼


bbcutie,
點有胸既就上去睇下啦? ?-( ?-( ?-(
我都要上去睇下


洋房

積分: 338


1594#
發表於 04-10-4 15:59 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Joey:

咩 ivy 個囡返到屋企仲要打打打...其實我都係唔明.
可能希霖同sophy一樣,成日都只是識講"打打打"


男爵府

積分: 6458


1595#
發表於 04-10-4 16:14 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

pang pang & joey, 話說希霖去完維維生日會後, 重掛住同景祐對打個波情形, 佢不停叫"打打打"同埋郁手打人TIM 呀, 衰女包學左同人打交LA :evil:


禁止發言

積分: 4796


1596#
發表於 04-10-4 16:27 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 4796


1597#
發表於 04-10-4 16:27 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1598#
發表於 04-10-4 16:31 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2655


1599#
發表於 04-10-4 16:37 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

ivy,
係﹐希霖仲記住 打打打 個波﹐我只係見到佢喊﹐
你鬧到佢放大喉嚨係到喊 (告下狀先)

joey,
c-max架車仔條安全帶﹐係唔係甘鬆架﹖
較到最緊都係甘架﹖

各位msn既台住﹐理幾日屋企無電腦用﹐唔駛等我啦


禁止發言

積分: 9659


1600#
發表於 04-10-4 16:46 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo