影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止發言

積分: 70805


1581#
發表於 18-9-15 12:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1582#
發表於 18-9-15 12:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


1583#
發表於 18-9-15 12:28 |只看該作者
kcm 發表於 18-9-15 10:54
你好後生,我做多1x年可退休

宜家幾多歲退休? 如果係65歲我仲有廿幾年 ,所以我一定要出黎做野


水晶宮

積分: 63751


1584#
發表於 18-9-15 12:29 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-15 12:17
我女都話無姐姐時叫我教佢煮飯

長遠計係好架,因為小孩始終要學打掃,煮飯自理


水晶宮

積分: 63751


1585#
發表於 18-9-15 12:33 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-15 12:14
咁你再收儉下

介紹我入去做的朋友以前乜都啱傾,宜家一齊做野反而傾少左計,係咪同事關係始終忌諱? , 公司分兩派.未入去都知,我實企起佢果邊,不過都係有隔膜...我都明既一去到公司。。。但就覺得 少左個打牙較對象 有啲可惜


水晶宮

積分: 63751


1586#
發表於 18-9-15 12:34 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-15 12:16
你岩,我姐姐放兩星期時,我地成家都好爽,我煮既餸阿女會食兩碗飯,感覺好滿足,無工人佢地又會幫手做家 ...

有睇報導話一個人習慣係用21日來形成,你們堅持到一個月即係你們可以的


水晶宮

積分: 63751


1587#
發表於 18-9-15 12:36 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-15 12:19
行出第一步就會得差在你肯唔肯行呢一步

佢咪唔肯囉宜家


水晶宮

積分: 63751


1588#
發表於 18-9-15 12:38 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-15 12:21
我諗住14年後退休

你好後生啫 ,不過有人50歲退休,你想做呢類人


禁止發言

積分: 70805


1589#
發表於 18-9-15 12:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1590#
發表於 18-9-15 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1591#
發表於 18-9-15 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1592#
發表於 18-9-15 14:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1593#
發表於 18-9-16 08:01 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-15 12:14
兩樣加埋應該貴過請工人就真

所以請工人好抵用


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1594#
發表於 18-9-16 08:04 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-15 12:16
你岩,我姐姐放兩星期時,我地成家都好爽,我煮既餸阿女會食兩碗飯,感覺好滿足,無工人佢地又會幫手做家 ...

為咗亞囡食多d,唔要工人係好


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1595#
發表於 18-9-16 08:05 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-15 12:19
行出第一步就會得差在你肯唔肯行呢一步

我c6好反對,因冇工人佢要做大半


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1596#
發表於 18-9-16 08:10 |只看該作者
靚寶 發表於 18-9-15 12:28
宜家幾多歲退休? 如果係65歲我仲有廿幾年 ,所以我一定要出黎做野
...

60歲!但其實60歲都好後生
我哋退休前囝囡都畢咗業了!應該不用做到退休
不過唔做好腦退化


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1597#
發表於 18-9-16 08:11 |只看該作者
靚寶 發表於 18-9-15 12:29
長遠計係好架,因為小孩始終要學打掃,煮飯自理

同意


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1598#
發表於 18-9-16 08:12 |只看該作者
靚寶 發表於 18-9-15 12:33
介紹我入去做的朋友以前乜都啱傾,宜家一齊做野反而傾少左計,係咪同事關係始終忌諱? :thinking ...

好可惜!
不過又明白的


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1599#
發表於 18-9-16 08:14 |只看該作者
靚寶 發表於 18-9-15 12:36
佢咪唔肯囉宜家

好多考慮
但如果工人唔續約就一定唔再請了,等……


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1600#
發表於 18-9-16 08:16 |只看該作者
janjan28 發表於 18-9-15 14:43
我5x退我份工本身都只可做到55架咋

55好後生喎!我同事60退休話好悶,之後佢再努力揾工

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo