跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7065


1581#
發表於 04-12-6 23:02 |只看該作者

Re: 好擔心... !

Johnson's 有隻 Cream 叫 Cream Diaper rash 幾好

明日一定出街買; 我買左AVENT都唔掂, 好似CREAM一D反應都無。
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


男爵府

積分: 7065


1582#
發表於 04-12-6 23:06 |只看該作者

Re: 好擔心... !

試下ONLY FEED水... 因為我覺得用SPOON餵, 佢地入肚的機會高D。 我試過用BOTTLE, 成個HOUR都無MUG入佢肚仔。

不過煲菊花... 你講下笑咋。 無3個月連開奶TEA都唔飲得。
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


男爵府

積分: 7065


1583#
發表於 04-12-6 23:23 |只看該作者

Re: 好擔心... !

我都瞓啦 :cry:
早抖, 各位靚媽.

我今晚獨享張床....DADDY有咳自己建議瞓DINNING ROOM, 都係一個好人 全家只有我和鯊魚口無中招, 好驚....
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


大宅

積分: 3548


1584#
發表於 04-12-6 23:31 |只看該作者

Re: 好擔心... !

咁茶完藥膏係唔係會好番架!!
佢而家真係好醜樣...女仔黎架...點算呀??
洗唔洗睇醫生??

monster_mummy 寫道:
ko ko,

我個囝仲多, 成個nose都是"走米"... d 人話drink多d水...會快d好番。 我個囡當年個doctor開藥膏俾佢搽,, but 我已唔記得個名, therefore, 只有順從天意。

我個鯊魚口, 一餐3次大大.... or 到個肛門位紅晒, 之前佢個pat已生晒粒粒, qm個醫生開左藥膏, 宜家到pat pat 紅晒, 無眼睇了。 :wink:

該用戶已被刪除

1585#
發表於 04-12-6 23:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24274


1586#
發表於 04-12-6 23:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


===========
0411出世表:(Updated on 6/12/2004 11:30pm)
===========
No. Login....DOB... Gender... Name
--------------------------------------------------------
1. elainecnc...9月24日...囡...蘇芷晴
2. ymc2727...10月9日...囡...鄭焯榆
3. ck1656...10月12日...囡... 梁詠芝
4. RolexMa...10月14日...囝... 余浚譽
5. MaMaJoe...10月18日...囝... 馮柏鴻
6. Snowman...10月23日...囝... 曾皓廉 (Issac)
7. taurus_bb...10月26日...囝...鄭雋浩 (Ernest)
8. Kyleung...10月29日...囝... 郭朗謙(Ernest)
9. Pekkle女...10月29日...囡... 林芷蔓 (Elise)
10. chim...10 月29 日...囝... 詹凱傑
11. hkcindy...10月29日... 囝... 楊汶璁
12. 奀豬 mami...10月30 日...囡... 江子蕙(Nachelle)
13. happy_mother...11月1日...囡...周綽瑤
14. MiniMickeyMouse...11月1日...囝... ??
15. veroshea...11月3日...囝... 佘弈龍
16. joe914...11月3日...??... ??
17. Eunise...11月3日...囝...天樂
18. ritalovebaby...11月4日...囝...莫梓希(Moses)
19. chunchunmama...11月5日...囝...
20. CI...11月5日...囝...??
21. 曳媽咪... 11月5日...囝...??
22. pumpkin_mama...11月8日...囡...余樂言(Hillary)
23. monchichi818... 11月10日...囡
24. ki2002.....11月11日...囡
25. waywaybb...11月12日 ...囡
26. yeelam123...11月12日 ...囝
27. pooh88... 11月12日...囝
28. suetlam...11月12日...囡...朱凱蕎
29. jinis...11月12日... 囝
30. 惜如媽咪...11月12日...囡
31. gogoma...11月14日...囡...?? (Victoria)
32. TingWai... 11月16日...囡...
33. 78ada...11月16日...囡...穎欣
34. TamaCat...11月16日...囡...
35. pyemily....11月16日...囡...
36. car_pretty...11月17日...囡...
37. 紅孩兒...11月17日...囝...
38. AnnaSiu...11月21日...囝...
39. pigfat...11月15日 ... 囡 (3.37kg)
40. SzeYuen...11月21日...囝(6lb2oz)
41. hkclownfish...11月23日...
42. MM....... 11月24日.....囝 (3.77kg)....賜衍 (Joshua)43. carmenw...11月25日...囡(3.44kg)
44. 小兵...11月25日...
45. wing1016...11月26日...囝(6lb7oz)
46. karen&angus...11月26日...囝
47. queenie80...11月27日...囡
48. cng...11月27日...囡
49. wendycychan...11月28日...囡
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 24274


1587#
發表於 04-12-6 23:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

MM:
掛住你呀!
終於蒲頭喇?!


侯爵府

積分: 24274


1588#
發表於 04-12-6 23:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小兵:
你好嘛?
到大家隻B大個d時一齊去Plaza hollywood食tea丫?!


侯爵府

積分: 24274


1589#
發表於 04-12-6 23:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Happy-mother :
之前pekkle問有冇女仔名介紹時
我第一個推介Janice 呀!
果然識貨!!

車仔:
車女改好名就話比大家知啦!
不過唔係馬後炮
呢兩日我都好想打比Waylie,話哂佢個女同Carol E E 同一日生日,我當然miss佢啦!!

Car Man:
條Bar又OK番喇!
好鬼神奇!!
該用戶已被刪除

1590#
發表於 04-12-6 23:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1591#
發表於 04-12-6 23:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1592#
發表於 04-12-7 00:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1593#
發表於 04-12-7 00:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1594#
發表於 04-12-7 00:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


1595#
發表於 04-12-7 00:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

CLARINS幾好呀....
monster_mummy 寫道:
豬媽,

有無好介紹 - firm個breast! 那.... 我買唔起 $998 架。


伯爵府

積分: 18746


1596#
發表於 04-12-7 00:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

梓希爸爸,
喂,你點"秀"身,教下我好喎.....我仲重過你呀
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
[quote]我兩個月前183, 依家168-170. 再過多一個月就會逹標 / 163-165.

"秀"身成功.........sorry , 我係爸爸
該用戶已被刪除

1597#
發表於 04-12-7 00:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12555


1598#
發表於 04-12-7 00:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car man,
其實咁開奶法唔係幾好,咁會唔夠營養,情願兩餐奶之間俾1oz-1.5oz水BB飲好過咁開稀D奶。我欣欣食S26都熱氣,我兩餐奶之間都俾多D水佢飲。
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3138


1599#
發表於 04-12-7 00:39 |只看該作者

Re: 好擔心... !

koko
我個仔之前都係成臉粒粒"走米",用左金銀花煲水抹臉好左好多喇!你試下!買2蚊金銀花夠喇!


侯爵府

積分: 24274


1600#
發表於 04-12-7 00:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬媽:
算吧啦你!!!
你咁多"saving",點減呢.....
你又唔駛返工見人...
你又有番咁上下高,望埋去都唔覺既.... :mrgreen: :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo