跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16171


1581#
發表於 05-1-12 22:07 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

mon,

你講開工人,我個工人都會係今年11月完約,如無意外我都會同佢renew新contract。之前都同佢講過holiday呢個問題,我同佢講佢只可以放2weeks + 1day(好似要加多一日,但我知係點解),佢起初同我講話想christmas放,我梗係話唔得喇d機票咁貴,同埋我有個friend同我改而家改咗例,完約而又再會續約既工人要係約滿既前後一個week之內要放假,唔可以拖得太耐。我咪照樣同佢講番唔得。再之後我工人又問我可唔可以俾佢放夠3week,佢話想裝修間屋,咁佢想留多個week睇住費事叫其他人做喎,個時我無即刻覆佢,到第二日我再同佢講唔可以,我話佢放2week我已經驚自己頂唔順,始終而家有人依賴開,同埋我同佢講佢放假只有婆婆睇住兩個小朋友,婆婆都老喇我驚佢頂唔住兩個同埋婆婆住得遠麻,咁佢聽完後都無黑面仲話明白我個situation同埋佢都會掛住我兩個小朋友。

所以我覺得你可以好似我咁坦白同佢講你個situation,佢應該會明同接受架。另外如果個工人做得好就唔好轉喇,我有個friend請兩個bun bun都唔掂呀。第二個仲要搵police上屋企請佢走tim。


大宅

積分: 1665


1582#
發表於 05-1-12 22:33 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

各位媽咪如果屋企有用開暖爐既話就要小心呀, 經常留意下
個暖爐同唔好俾 bb 太接近呀, 大家都有睇新聞啦, 真係一場
慘劇呀, 大家要小心家中既暖爐呀!!

joey,
頭先我去河馬睇衫呀, 睇中件件都冇晒 24 months 既 size
呀, 激死我呀!! 最後先搵到一套有彤彤既 size 咋! 你有冇去
睇呀, 依家做緊 5, 6, 7 折呀!!
仲有呀, 你唔好咁激氣啦, 依家距離新年仲有一個月, 景祐
o的頭髮會好快長返架啦~

annie,
你去左邊呀, 冇見黎幾日啦~~~

deedeegogo,
其實我想問你, 我地既 baby 成 06 年先讀書, 點解你會咁快
睇定既?? 咁係咪有咩要一早要注意架, 又或者要一早安排
呀?? 因我仲未同佢安排呀, 只係搵左幾間學校作比較咋!!

luckbaby,
恭喜你呀, 第二胎係仔仔, 一定開心死你兩個呀, 仔女各一個!! 真令人羨慕呀!!


大宅

積分: 2678


1583#
發表於 05-1-12 22:33 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

monmantong, ka_wai,

聽我走佬工人之前講:最容易home sick就係放假回家,好唔舍得家人。佢幫我之前係科威特和臺灣做過。

如果佢回去結婚,怕唔怕大肚返來!

致於3 weeks annual leave, 放係人情,唔放係道理,放到比佢,佢開心d,亦係好事。 我有放Christmas比之前個賓賓呀,因為佢有一個女和兩個孖仔,Christmas就學校長假可以倍佢,佢


伯爵府

積分: 16171


1584#
發表於 05-1-12 22:46 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

bridie,

sorry呀想問吓你點解個工人走佬同埋幾時發生架?

咁你知唔知而家改咗例,係唔係一定要係個約完既前或後一個week內放假架?我都知christmas對佢哋好重要,我個工人都有3個小朋友,不過佢都明白我點解唔俾佢放christmas,佢重同佢屋企人講佢個僱主即係我會係christmas時好忙所以唔可以俾佢放。我呢個工人之前就係沙地亞拉伯做過,佢話係香港做係好好同正,因為佢以前係沙地一個月內只可以放一次假仲要得幾個鐘出去寄錢同打電話咋。

mon,

係喎,小心佢大埋肚返嚟呀!


翡翠宮

積分: 83157

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


1585#
發表於 05-1-12 23:32 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

I don't know if ACDsee program support animated gif or not.

I use Adobe Premiere. Just like preparing a video timeline from varous photos, and then export it as animated gif.

Sample 1:


Sample 2:


大宅

積分: 2678


1586#
發表於 05-1-12 23:39 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

Ka_wai,

係03年3月,跟


大宅

積分: 2678


1587#
發表於 05-1-12 23:40 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

Chan,

咁正


翡翠宮

積分: 83157

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


1588#
發表於 05-1-12 23:45 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

birdie,

u r so fast


大宅

積分: 2678


1589#
發表於 05-1-12 23:49 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

Chan,

Thank you very much!

哎喲!會唔會攪亂你d相架?


禁止發言

積分: 9659


1590#
發表於 05-1-12 23:55 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1591#
發表於 05-1-13 00:15 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1469


1592#
發表於 05-1-13 00:45 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

ivy,

沒有收到呀, 可否再send呀.... [email protected]

上個星期, 小rara的祖母忽然話不如新年上大陸行下...... 於是便立即為只有出世紙的小rara計下夠唔夠時間申請所以證件, 好在有joey在網上的資料, 打算申請passport+id再申請回鄉快證, 於是立即book了星期二(昨天)由fatherj抽時間去入境處...點知passport+id要二月八日才有(年三十晚).....以為絕望, 個入境處太太就話"點解唔申請回港證, 三十分鐘就出到", 於是花多HK$40 (單次)出個回港證, 再即時去中旅社攪回港證, 個中旅社職員收表見到個回港證係單次就立即話"


別墅

積分: 708


1593#
發表於 05-1-13 01:15 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

Joey,

嘩 ! 雖然我有叫你唔好嬲, 不過睇完景祐相"屎塔蓋"相, 如果係傑傑, 我100%嬲硬 :evil: :evil: :evil: , 唯有用hat&幫景祐梳多d頭, 等d hair長得怏d


別墅

積分: 553


1594#
發表於 05-1-13 01:22 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

luckybaby,
恭喜晒呀, 其實上次gathering我都已經知係"仔"o黎o架啦!
你老公影d相好靚呀, 可惜沛尊一張都"痴"唔到, 錯失o左咁好o既
機會添! :-(

ivy,
放假放到[size=large]年十三!
咁你bk幾時上o黎返工呀??
年初一好開工啦! :-P

joey,
好彩景祐都幾肯戴帽, 咁新年前記住買定d靚帽仔啦!

nlns,
新工人ok嗎?

ejbaby,
rara唔似新移民, 如果只係daddy帶著bb出証/過關/買衫....
比我第一個印象都會覺得:[佢呀媽係大陸, 所以呀爸take care
小朋友.....]
無法啦, ivy老公咪又係自己去攞証件, 鬼叫我o地d老公個個
咁好咩!


別墅

積分: 553


1595#
發表於 05-1-13 01:31 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

各位,
雖然我曾講過:[申請回港証係"side"錢的], 淨係申請特區護照
再加無相身份証就"世界通行".

証件係好一早ready好o架, 如果唔係就要好似ivy & ejbaby咁,
去辦回港証, 因為快, 即日有得攞.

"特區護照"小童証有效期5年, 如果你o地諗住5年內"唔"會同bb
去外地, 咁就淨係申請回港証啦, 平過"特區護照".


別墅

積分: 553


1596#
發表於 05-1-13 01:34 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

bbcuite,markbean,pochacco,...(港島區媽咪)
我成日都唔記得話你o地知添, 今期"學前教育"送本有關中西區 &
灣仔區的"幼稚園選校專輯", (其實期期都有送不同區域的),
有興趣買o黎look look, or 下次比你o地睇.


珍珠宮

積分: 43249


1597#
發表於 05-1-13 09:25 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

吾好意思! 我又想請教下咁多位

點入去luckybaby本相簿到? 我入吾到呀

luckybaby,

恭喜, 恭喜, 有對好字
你諗左個仔叫咩名未? 你幾時預產期?

ka_wai,

我收到印花喇. 吾該晒.!

我個工人剪短左兩次阿b d 頭髮, 我都無scold her!

我張梳布化比阿b用原子筆劃花都係拜佢所賜 :evil:
我問佢點解比枝筆阿b玩, 佢話阿b係地下執.
係咁咦話左佢, 都無scold her!!!!
執???? 咁點解會係地下???? 呢d都係我自己係心諗既.


大宅

積分: 1326


1598#
發表於 05-1-13 09:45 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

joey,
景祐個屎塔蓋都唔係好差, 係短咗D, 不過佢對大眼係焦點嘛, 唔覺嘅! 唔好嬲啦, 新年會長番喇!

EJbaby,
新年返大陸咁凍?


大宅

積分: 2025


1599#
發表於 05-1-13 09:52 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

Hi! 今早一上黎bk,就發現我地9月份既其中一個topic 多左"Hello"
心知不妙,我都估到係邊個開架啦.雖則我唔係睇住佢做.
(因為呢幾日我同nat nat出左去婆婆到訓, 因他咳,要同nat nat隔離):cry:
但一睇個發表者就知係邊個啦!! :mrgreen:
哈~ bridie&macy,你地好醒呀! 佢梗係nat nat爹爹啦,相都整埋落去,
想神秘就唔好整相啦 – macy你話係未??? ?-(


伯爵府

積分: 16171


1600#
發表於 05-1-13 09:59 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

joey,

景祐個頭剪得都幾攪嘢,不過好彩佢肯戴帽。
:mrgreen: :mrgreen:
你講個套software上網有無得d/l 試用版架,定係要出去黃金買呀? ?-( ?-(

bridie,

原來係咁,咁你工人走佬張機票咪係佢自己出囉?佢攞埋份糧再買機票咪所剩無幾?佢係平日突然走咗去定係佢自己例假個日走咗無返嚟呀?

死喇我成日都同我工人講驚佢放完假返唔到嚟,因為佢老公係勁cheap同變態,佢嚟之前都無同佢老公講話去hk做嘢同埋佢仲要收埋自己本passport架。我真係驚佢老公會攪到我工人返唔到嚟,不過我工人已經同我講佢已經叫咗佢阿爸阿媽去佢屋企保護佢,不過我都仲好擔心。

dear all mama,

我都無幫卓朗申請回港証,淨係同佢攞咗特區咋都係年三十先有得攞,不過我諗住本嘢都係$160有五年用都會抵用麻。

minmin,

講開鬧工人,有時佢做錯嘢我都唔會點話佢,諗住唔係咁大件事就算,不過噖晚就俾我發現佢做錯d好離譜既嘢,話說噖晚佢捉咗卓朗入房睇vcd,咁我又入去同佢玩吓,點知發現有一條尿片係卓朗張bb床上面,起初我以為係新既可能係卓朗偷咗d片玩,點知原本係用過架,都痴線架,咁我咪叫咗佢過嚟問係佢做定係daddy做,我老公放梗大假有可能會係佢做架ma,點知佢一口就認係佢唔記得咗掉,你哋知唔知條片係佢四點零鐘同卓朗換架,我見到條片時已經係八點幾呀,卓朗仲同條片訓咗成個晏晝tim。好彩佢無攞嚟咬咋,佢係物鬼都攞入口架。不過最後我都只係笑笑話咗佢兩句就算,不過真係幾嬲架!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo