懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 1909


1581#
發表於 09-7-29 13:55 |只看該作者
今天已經踏入2個月了, 仲有1個月就可以說度過危險期. 希望平平安安渡過啊!
這幾天除了M痛, 又想嘔, 又頭暈, 肚子有時還扯住痛. 已經什麼事都不敢做, 還是全身沒力, 什麼不好的感覺都來了. 心情好DOWN啊! 看笑片都笑唔出啊! 爸爸話我產前抑鬱啊!


大宅

積分: 2023


1582#
發表於 09-7-29 14:02 |只看該作者
睇笑片都笑唔出?你有冇買<<我的低能大肚之道>>呀?都有好笑架,同埋好有共鳴!!
笑唔出皂話你心情真係好down 播~~~ 咁樣唔得架,我有時好辛苦扁扁嘴,都比老公話唔准,會影響baby 架!我覺得係的,媽媽苦苦,生出來的baby 都會苦苦,我唔想呀!所以你要放鬆d,諗多d 你覺得開心的野啦~

原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:55 發表
今天已經踏入2個月了, 仲有1個月就可以說度過危險期. 希望平平安安渡過啊!
這幾天除了M痛, 又想嘔, 又頭暈, 肚子有時還扯住痛. 已經什麼事都不敢做, 還是全身沒力, 什麼不好的感覺都來了. 心情好DOWN啊! 看笑片都笑 ...


別墅

積分: 540


1583#
發表於 09-7-29 14:03 |只看該作者
我上星期都是笑唔出, 今個星期好似好d, 而且可能是慣了少少..
係..看笑片都笑唔出..見到d 飲食節目, 應該好想食, ..反而想嘔..死未.

原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:55 發表
今天已經踏入2個月了, 仲有1個月就可以說度過危險期. 希望平平安安渡過啊!
這幾天除了M痛, 又想嘔, 又頭暈, 肚子有時還扯住痛. 已經什麼事都不敢做, 還是全身沒力, 什麼不好的感覺都來了. 心情好DOWN啊! 看笑片都笑 ...


大宅

積分: 2291


1584#
發表於 09-7-29 14:14 |只看該作者
妳要放鬆d....唔好諗咁多啦.......
人地話.....妳唔開心.....身體會分泌唔好的野......影響bb ga...

或者聽下音樂, 間唔中做下自己想做的事...盡量令自己開心!!
我都係ar ...好期待第3個月的來臨....因為可以....舒服d....

大家加油ar!!!


原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:55 發表
今天已經踏入2個月了, 仲有1個月就可以說度過危險期. 希望平平安安渡過啊!
這幾天除了M痛, 又想嘔, 又頭暈, 肚子有時還扯住痛. 已經什麼事都不敢做, 還是全身沒力, 什麼不好的感覺都來了. 心情好DOWN啊! 看笑片都笑 ...


大宅

積分: 1283


1585#
發表於 09-7-29 14:15 |只看該作者
原帖由 circlef 於 09-7-29 14:02 發表
睇笑片都笑唔出?你有冇買呀?都有好笑架,同埋好有共鳴!!
笑唔出皂話你心情真係好down 播~~~ 咁樣唔得架,我有時好辛苦扁扁嘴,都比老公話唔准,會影響baby 架!我覺得係的,媽媽苦苦,生出來的baby 都會苦苦,我唔想呀!所以你要放鬆d,諗多d ...


我都睇咗<我的低能大肚之道>...真係好有同感~


大宅

積分: 1283


1586#
發表於 09-7-29 14:19 |只看該作者
原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:55 發表
今天已經踏入2個月了, 仲有1個月就可以說度過危險期. 希望平平安安渡過啊!
這幾天除了M痛, 又想嘔, 又頭暈, 肚子有時還扯住痛. 已經什麼事都不敢做, 還是全身沒力, 什麼不好的感覺都來了. 心情好DOWN啊! 看笑片都笑 ...


我都驚自己有產前抑鬱呀...我又係日日放工返到屋企又冇晒力又食唔落野...心情點會好吖...希望過多個零月真係會冇事啦~


大宅

積分: 2291


1587#
發表於 09-7-29 14:19 |只看該作者
懷孕1-40周的奇妙旅程

http://www.parents-kingdom.com/index.php?option=com_message&contid=153

如果照計...今日應該係8W4D 啦..... (不過, 因為排卵遲左,可能唔足8 week)

好心急.....想快d去覆診ar ....



8周BB的心臟愈來愈強壯啦,因心臟的四個房室構造已形成,超聲波見到BB的頭仔、手仔、腳仔啦!


別墅

積分: 1909


1588#
發表於 09-7-29 14:24 |只看該作者
我都想買呢本書, 應該會有好多共鳴.
可能呢排我放假一個人係屋企有D悶, 所以心情唔好掛. 心裏成日想老公快D放工回家陪我, 我就開心啦!
我下星期去旅行, 希望會開心返D啦!
原帖由 circlef 於 09-7-29 14:02 發表
睇笑片都笑唔出?你有冇買呀?都有好笑架,同埋好有共鳴!!
笑唔出皂話你心情真係好down 播~~~ 咁樣唔得架,我有時好辛苦扁扁嘴,都比老公話唔准,會影響baby 架!我覺得係的,媽媽苦苦,生出來的baby 都會苦苦,我唔想呀!所以你要放鬆d,諗多d ...


大宅

積分: 2082


1589#
發表於 09-7-29 14:25 |只看該作者
我都係呀!
我媽成日都問我想食乜煮比我食, 但連我自己都唔知想食乜, 點講比佢知呀!應該話係乜都唔想食兼都食唔落, 只想嘔
原帖由 Chens 於 09-7-29 13:19 發表
係..食唔落但又肚餓..好慘..都唔知自己想食什麼..食了又怕會嘔..唉!


別墅

積分: 1909


1590#
發表於 09-7-29 14:25 |只看該作者
我都係啊! 見到d 飲食節目, 都好想嘔
呢排多左容易發脾氣啊!
原帖由 Chens 於 09-7-29 14:03 發表
我上星期都是笑唔出, 今個星期好似好d, 而且可能是慣了少少..
係..看笑片都笑唔出..見到d 飲食節目, 應該好想食, ..反而想嘔..死未.


別墅

積分: 1909


1591#
發表於 09-7-29 14:28 |只看該作者
我應該都仲未見到五官, 因為我個BB個SIZE俾你地的BB細好多, 7週的時候先發展到4週的大小. 我成日叫我個B叫"細細B"啊!

原帖由 yenyenBB 於 09-7-29 14:19 發表
懷孕1-40周的奇妙旅程

http://www.parents-kingdom.com/index.php?option=com_message&contid=153

如果照計...今日應該係8W4D 啦..... (不過, 因為排卵遲左,可能唔足8 week)

好心急.....想快d去覆診ar ....

...


男爵府

積分: 6411

畀面勳章


1592#
發表於 09-7-29 14:34 |只看該作者
原帖由 Jamie0730 於 09-7-29 14:25 發表
我都係呀!
我媽成日都問我想食乜煮比我食, 但連我自己都唔知想食乜, 點講比佢知呀!應該話係乜都唔想食兼都食唔落, 只想嘔

我覺得最惨刀5糸作嘔作悶,,而糸連自己刀唔知想食咩果吓先惨!
有d人話大肚婆會突然好鍾意食某樣野..
但我完全冇囉,,
好似厭食症甘...見到乜都冇興趣...
口又淡..食到d野都好似冇味一樣.......


大宅

積分: 2082


1593#
發表於 09-7-29 14:35 |只看該作者
嘩! 都幾好營養喎, 將來你個b應該都幾壯及有幾會係肥b
原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:37 發表
我都等緊下星期在CHECK, 希望個B會大返少少啦!
而家每天早上煮一隻蛋, 一杯牛奶黎養胎啊!


別墅

積分: 672


1594#
發表於 09-7-29 14:47 |只看該作者
我都有口又淡 ~ 食嘜都好似唔得


原帖由 vicky19846619 於 09-7-29 14:34 發表

我覺得最惨刀5糸作嘔作悶,,而糸連自己刀唔知想食咩果吓先惨!
有d人話大肚婆會突然好鍾意食某樣野..
但我完全冇囉,,
好似厭食症甘...見到乜都冇興趣...
口又淡..食到d野都好似冇味一樣....... ...


男爵府

積分: 6411

畀面勳章


1595#
發表於 09-7-29 14:49 |只看該作者
原帖由 circlef 於 09-7-29 13:15 發表
我知道有咗後返工都有帶飯,不過個份量呢,真係我見到都覺得少到咁到底夠唔夠食!
呢度大家知道胃口冇乜所以冇問題,但我d 同事呢,個個見到都討論呢個飯盒係邊個,一知道係我就起勢咁問咁少邊度夠架?哈哈
有個同事估到我有咗,佢立 ...

我都糸呀...真糸小得恐怖..
但真糸食5到甘多...
仲要食得好慢好慢.....


別墅

積分: 540


1596#
發表於 09-7-29 14:51 |只看該作者
我都有問過我老公..我係咪有厭食症..但腦海裡係想食:
魚生; 杯麫; 薯片..通通都唔應該食個d.
我當然無食啦.
至於奶..喝完就胃氣頂, 我問過醫生..佢都話: 算啦, 過了 wk10-12先補回啦.

原帖由 vicky19846619 於 09-7-29 14:34 發表

我覺得最惨刀5糸作嘔作悶,,而糸連自己刀唔知想食咩果吓先惨!
有d人話大肚婆會突然好鍾意食某樣野..
但我完全冇囉,,
好似厭食症甘...見到乜都冇興趣...
口又淡..食到d野都好似冇味一樣....... ...


大宅

積分: 2082


1597#
發表於 09-7-29 14:54 |只看該作者
咁你都幾嚴重喎!
你唔好諗咁多呀, 多o的休息, 有b係一件開心o既事, 唔係個個人都可以感受到呢o的喜悅 呢3個月係難捱些,但當你見到一個健康可愛o既bo向身邊, 你乜野代價都會覺得值得
我囡明天就5yrs啦, 過去o個5年都有好多體會,好多經歷。 佢另到我有好多煩惱, 好多優心, 我現在還煩緊佢考小學o既問題。但我都好多謝佢帶比我好多無限o既歡樂和滿足, 呢o的係其他人感受唔到o架, 只有做媽咪o既先會知。 我到現在都好開心及好多謝上天比呢個囡我。
原帖由 pandabobo 於 09-7-29 13:55 發表
今天已經踏入2個月了, 仲有1個月就可以說度過危險期. 希望平平安安渡過啊!
這幾天除了M痛, 又想嘔, 又頭暈, 肚子有時還扯住痛. 已經什麼事都不敢做, 還是全身沒力, 什麼不好的感覺都來了. 心情好DOWN啊! 看笑片都笑 ...


大宅

積分: 2154


1598#
發表於 09-7-29 14:58 |只看該作者
其實用微波爐叮飯怕唔怕架??
原帖由 circlef 於 09-7-29 13:15 發表
我知道有咗後返工都有帶飯,不過個份量呢,真係我見到都覺得少到咁到底夠唔夠食!
呢度大家知道胃口冇乜所以冇問題,但我d 同事呢,個個見到都討論呢個飯盒係邊個,一知道係我就起勢咁問咁少邊度夠架?哈哈
有個同事估到我有咗,佢立 ...


大宅

積分: 2082


1599#
發表於 09-7-29 14:59 |只看該作者
杯麫我都有食呀
但奶我就無飲, 我驚嘔, 遲o的先啦, 我上次都係過o左3個月先飲, 好過飲完嘔o左, 一方面浪費另一方面嘔自己都辛苦啦, 都係唔好攪住
原帖由 Chens 於 09-7-29 14:51 發表
我都有問過我老公..我係咪有厭食症..但腦海裡係想食:
魚生; 杯麫; 薯片..通通都唔應該食個d.
我當然無食啦.
至於 ..喝完就胃氣頂, 我問過醫生..佢都話: 算啦, 過了 wk10-12先補回啦.

...


大宅

積分: 2082


1600#
發表於 09-7-29 15:03 |只看該作者
我上一胎都差不多食o左9個月微波爐叮飯 因我差不多日日都帶飯返公司食。
你最緊要叮時個肚唔好對住個微波爐。
原帖由 橫濱女 於 09-7-29 14:58 發表
其實用微波爐叮飯怕唔怕架??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo