. I quess summer might be I should start to reduce my weight. Hope my "keep fit" won't become"keep fat" la! :-(
kyy 寫道:
sung米米, milka,
由於健康院姑娘同我講話要第5日先燒, 重話如果5日內的燒一定唔關支針事, 我都擔心bb 係唔係因為其他病, 今早帶bb去睇醫生, 點知醫生話, 原來支一歲針係有機會出現2次反應, 第一次係打完針1-2日, 會發燒, 第二次係第5日, 會發燒 + 出疹, 所以呀b發燒係正常的 !! 又當係使左$$ 買個安心 !!!
不過唔明點解健康院的講法唔同, 我醫生都覺得奇, 點會話5日內的燒一定唔關支針事 ??![]()
今日軒軒已經冇燒啦, 不過到星期二 (打針後第5日) 又要驚過 !!![]()
The nurse only mention from 5-12 days to me only!
!
小晴都係食nestle, 係之後要轉食唔係低敏奶粉, 真係又要小心d! 我都收到nestle比我一張coupon!
sung米米 寫道:
kyy,
...至於卓琳到而家都未退燒,
食左藥好d, 但一夠4個鐘又黎高燒39.9度,
好在佢都食得玩得, 睇黎我聽日都要請假睇佢,
我奶奶話唔好煲粥比佢食, 因為會難退燒,
你地有無好提議?
According to my maid the congee can not be very "thick".
上次軒軒出teeth時, 佢冇胃口, 我都係俾全奶宴佢歎, 個幾星期後佢大爺胃口好番d先慢慢俾番糊仔同粥佢食, 點知食左唔夠一個星期, 佢又fever, 我又停左糊仔啦 !! 所以佢係健康院上磅重輕左, 得23磅 :evil: