嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2708


1581#
發表於 05-5-7 22:46 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人 寫道:
sung米米,
當然可以啦, pm你個地址比我OY, 我會星期一寄出比你!
hee~我特登幫Cyrus B扮女仔架! 估唔到都有幾分似~

[quote]
....
Cyrus b呢張相個樣好女仔

[/quote]

:mrgreen: I suppose u never told me Cyrus is a twins and have a sister "tim"


大宅

積分: 2708


1582#
發表於 05-5-7 22:51 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

chrisitne ,
I also bought a 水"浦" for michelle, it is a Hello kitty "floating boat" & it's for bb's use only.
Me.. myself , I have my own on my tummy and no need to buy even though I don't know how to swim . I quess summer might be I should start to reduce my weight. Hope my "keep fit" won't become"keep fat" la! :-(

Mothers day, I will go out with my mother, my maid & Michelle only. I quess I will go to Sai Kung and have a walk only. My husband need to work & I knew my Co. is going to deduct my salary so I won't spend much tomorrow la.... may be only eat fast food la!


子爵府

積分: 10054


1583#
發表於 05-5-8 13:37 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

我bb琴晚半夜突然發高燒39.9度,
相信又係個支一歲針關係,
以為之前發完無事, 點知今日又發,
希望快d過埋11號, 因為11號係注射後第12日.

kyy,
你bb而家退燒未?
有無睇醫生?

[/url]


大宅

積分: 3342


1584#
發表於 05-5-8 17:58 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

sung米米, milka,

我bb 琴日一直都有燒, 食左幾次退燒藥, 但一夠4個hrs 就即燒番, 昨晚半夜重燒到39.3度, 咁係清晨5點的時候, 我幫佢沖涼降溫, 沖完真係即降到38度, 好work !!

由於健康院姑娘同我講話要第5日先燒, 重話如果5日內的燒一定唔關支針事, 我都擔心bb 係唔係因為其他病, 今早帶bb去睇醫生, 點知醫生話, 原來支一歲針係有機會出現2次反應, 第一次係打完針1-2日, 會發燒, 第二次係第5日, 會發燒 + 出疹, 所以呀b發燒係正常的 !! 又當係使左$$ 買個安心 !!!

不過唔明點解健康院的講法唔同, 我醫生都覺得奇, 點會話5日內的燒一定唔關支針事 ??

今日軒軒已經冇燒啦, 不過到星期二 (打針後第5日) 又要驚過 !!

sung米米, 咁你bb今日點呀, 係唔係雖然發燒, 但都好精神架 ? 我呀b的表現同冇發燒冇嘜分別, 都係咁頑皮


milka,
我隻耳仔單case, 我自己都覺得好搞笑 , 等我重驚餐c


No worry be happy


子爵府

積分: 10054


1585#
發表於 05-5-8 21:56 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

kyy,
軒軒而家無燒, 你都可以放心d,
但打針後第5日真係要留意點,
希望軒軒無事 :-P
至於卓琳到而家都未退燒,
食左藥好d, 但一夠4個鐘又黎高燒39.9度,
好在佢都食得玩得, 睇黎我聽日都要請假睇佢,
我奶奶話唔好煲粥比佢食, 因為會難退燒,
你地有無好提議?

[/url]


大宅

積分: 2708


1586#
發表於 05-5-9 09:41 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

kyy 寫道:
sung米米, milka,


由於健康院姑娘同我講話要第5日先燒, 重話如果5日內的燒一定唔關支針事, 我都擔心bb 係唔係因為其他病, 今早帶bb去睇醫生, 點知醫生話, 原來支一歲針係有機會出現2次反應, 第一次係打完針1-2日, 會發燒, 第二次係第5日, 會發燒 + 出疹, 所以呀b發燒係正常的 !! 又當係使左$$ 買個安心 !!!

不過唔明點解健康院的講法唔同, 我醫生都覺得奇, 點會話5日內的燒一定唔關支針事 ??

今日軒軒已經冇燒啦, 不過到星期二 (打針後第5日) 又要驚過 !!

kyy,
Oh! It's like that! The nurse only mention from 5-12 days to me only!
May be Hin hin will be ok , don't worry too much la!
Some kid will not have any fever ka!


大宅

積分: 2268


1587#
發表於 05-5-9 09:42 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

[size=x-large]我哀心希望卓琳bb, BoBo bb, 康康bb, 熹熹bb, 個個快d 好番晒, 快d做番媽媽心目中的健康bb!
小晴昨天跳了一part舞送比媽媽, 不過由打針至現在, 都唔肯食糊仔&粥! 可能冇胃口, 我決定暫定幾天至一星期剩比佢飲奶奶, 等大小姐有番食神, 先再比食, 希望ok!
Kyy,
你個傻媽, 好攪野, 驚餐飽 !
不過我現在先知道軒軒又係發燒, 我想如果bb發燒比較高, 買個安全, 都係睇睇醫生比較好安全d.
小心女人,
咩cyrus張相真係好索女bb look! 小晴都係食nestle, 係之後要轉食唔係低敏奶粉, 真係又要小心d! 我都收到nestle比我一張coupon!





大宅

積分: 2708


1588#
發表於 05-5-9 09:48 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

sung米米 寫道:
kyy,
...至於卓琳到而家都未退燒,
食左藥好d, 但一夠4個鐘又黎高燒39.9度,
好在佢都食得玩得, 睇黎我聽日都要請假睇佢,
我奶奶話唔好煲粥比佢食, 因為會難退燒,
你地有無好提議?

Sung rice rice,
Last time when my maid got fever, I bought her to the DR. The Dr. said when have fever, don't eat "rice" but congee & noodle (food with soup) is ok ar. According to my maid the congee can not be very "thick".
How is Cheuk Lam today? Hope she is fine already!


大宅

積分: 2708


1589#
發表於 05-5-9 09:54 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn 寫道:
[size=x-large]我哀心希望卓琳bb, BoBo bb, 康康bb, 熹熹bb, 個個快d 好番晒, 快d做番媽媽心目中的健康bb!


ME TOO ar! Also CHING CHING ar!


大宅

積分: 3342


1590#
發表於 05-5-9 11:38 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

sung米米 ,
粥係ok 架, 不過好似milka 話一樣, 唔好太杰, 但如果bb冇胃口, 就可以只俾奶佢飲 都冇問題, 因奶營養一定夠 !!

tulgdn,
軒軒發燒果日(星期六) 我打過電話俾你, 不過冇人聽 ??? 嘜晴晴咁叨, dance 俾你睇 上次軒軒出teeth時, 佢冇胃口, 我都係俾全奶宴佢歎, 個幾星期後佢大爺胃口好番d先慢慢俾番糊仔同粥佢食, 點知食左唔夠一個星期, 佢又fever, 我又停左糊仔啦 !! 所以佢係健康院上磅重輕左, 得23磅 :evil:
No worry be happy


子爵府

積分: 10054


1591#
發表於 05-5-9 11:43 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

milka,
卓琳剛剛退燒, 如過埋今日都仲有燒,
我都打算明日帶佢睇醫生,
下午我整字母粉佢食.

all,
昨日母親節, 你地去了那裡玩?

[/url]


男爵府

積分: 7525


1592#
發表於 05-5-9 17:03 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

各位媽咪,

成個禮拜冇係度番言, 各BB好番哂未呀?今日又黃雨, 依D天氣真係大家都要留神呀!

我同老公係"弘燁"正日生日0個日, 幫佢係屋企都攪咗個生日會喇!我最終都冇訂美心, 係聖安娜訂咗架"精靈呠呠車" 既4磅蛋糕, 好彩都食得哂!叫咗壽司到會, Grandmom又整咗炒麵, (寓意長壽),兩隻雞, d老人家鍾意呢d, 好彩D野食都唔會預得太多, 唔係留番我同老公食幾日就慘喇! party:


"弘燁都收咗唔少"禮物"同"利是" 呀!其中佢契媽送個部輔助單車, 真係最實用, 可以推住弘燁係公園行, 唔駛嫲嫲抱咁耐, 好重, 好辛苦嘛! :




男爵府

積分: 8147


1593#
發表於 05-5-9 22:25 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Katiebbmama,
嘩, 弘燁真happy呀, 響樹補祝弘燁b生日快樂, 身體健康, 精靈活潑
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2708


1594#
發表於 05-5-10 09:34 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

katiebbmama,
Belated Happy Birthday to Wang Wah!

So good ar, he rec'd so many gift! I guess all the bb love bicycle but my girl is a little scared when I put her on it... Maybe I will buy her later la..!


男爵府

積分: 7751


1595#
發表於 05-5-10 09:45 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
多左個鄰家的女孩, 有無比裙仔著.

Katiebbmama,
補祝弘燁生日快樂, 身體健康.




男爵府

積分: 8147


1596#
發表於 05-5-10 13:34 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

哈哈,我唔敢呀, 我驚Cyrus B嬲我呀~
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 7751


1597#
發表於 05-5-10 13:37 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Milka,

"hello kitty" I like it, but Heihei is boy might be buy
"thomas".
Why your company deduct salary???



:cry:


大宅

積分: 2708


1598#
發表於 05-5-10 13:42 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

chrisitne,
Did u remeber I told all of u that I might going to lose my job last time?
Now, our subsidary Co. might want us (hope so) but I got the wind that they are going to hire me & my supervisor in "market price".... sure the amount will be quite big coz I worked for 14 years in this company. :-(


男爵府

積分: 7525


1599#
發表於 05-5-10 14:08 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

milka,

咁話哂仲有工做, 您會唔會考慮?我都明會小一大截, 除非經濟訐可, 我都會揀做住職媽咪!


男爵府

積分: 7525


1600#
發表於 05-5-10 14:13 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

多謝各位姨姨對弘燁既祝福!

小心女人,

Cyrus B 真係又靚仔, 又靚女!
我想問您幾個問題
(1) 您終於搵咗邊個醫生睇呀?
(2) Cyus B 打一歲針有冇發燒呀?
(3) 健康院有冇安排 做一歲test 呀?
(4) playgroup 有冇消息?

Thanks

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo