跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3875


1581#
發表於 05-1-25 19:50 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院


奀,

妳唔問下 Kiu 媽有冇存貨.


kiu,

睇左件衫o既相未呀.


大宅

積分: 3484


1582#
發表於 05-1-25 19:58 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

WW~~
咩問我有無存貨呀?!?!奀媽要咩呀?! ?-(

WW~
睇左喇!!好正啊!!妳拎去車左拉鏈未呀?!


大宅

積分: 3875


1583#
發表於 05-1-25 20:02 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院


kiu,

奀織緊件冷衫唔夠冷, 咪叫佢問下妳有冇存貨囉. 我件背心俾左人車拉鍊喇, 車完再影相過妳睇.


大宅

積分: 3484


1584#
發表於 05-1-25 20:07 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

WW~~
好呀!車完拉鏈再影張相俾我睇丫~妳俾人車拉鏈幾銀呀?
我個件織起左後幅,前幅織左二十行
奀媽織緊件咩呀?唔夠咩冷呀?!


大宅

積分: 3875


1585#
發表於 05-1-25 20:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院


kiu

咁妳都好快可以起貨啦, 我係俾隔離屋拎返公司車, 未知要唔要 $.
奀好似唔夠灰色冷, 不過我唔知係咩牌子, 只知係毛冷店買.


大宅

積分: 3484


1586#
發表於 05-1-25 20:45 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我件背心又要停一停工呀....有野未織起呀.. 過兩日先再織過
我都係要入房閉一閉關織野先得喇~~ 拜拜~~


男爵府

積分: 8096


1587#
發表於 05-1-25 20:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

HI 沖完涼~


伯爵府

積分: 17563


1588#
發表於 05-1-25 21:09 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 5932


1589#
發表於 05-1-25 22:16 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

痛苦既生活暫時可以停一排 ?-( ?-(


大宅

積分: 2756


1590#
發表於 05-1-25 22:48 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

咁快考完試啦!

Astrid 寫道:
痛苦既生活暫時可以停一排 ?-( ?-(


子爵府

積分: 12712


1591#
發表於 05-1-25 22:52 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

未必夠啦, 你預多一舊啦 :wink:
Kitty&Daniel 寫道:
563,
如果加長對袖12舊夠唔夠呀???
[quote]
563111 寫道:
吉, 校長: 原來我件衫係用左12舊先夠織呀~~~~ 125M一舊呀~~~~~~~~~~~ 好再D NOTE 有寫低咋 :mrgreen:
[/quote]


伯爵府

積分: 18746


1592#
發表於 05-1-25 22:53 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院



563,


伯爵府

積分: 18746


1593#
發表於 05-1-25 22:53 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

kiu媽,
我要online21呀,你有冇呀 :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 12712


1594#
發表於 05-1-25 22:56 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長, 吉: 米白色(偏白)正呀~~~ :mrgreen: :mrgreen: pattern 好q濛呀 , 我今日有左, 不過有時間驚呀, 聽日睇下得唔得先 :wink:
Christy 寫道:
我想問幾時有PATTERN 呢,呵!!!

因為我真係好LIKE件外套,尋晚我成晚係到諗織咩色好,冷我已經擇左啦,我係ANN ANN 到買左SUPERWOOL米白色,我想換左做黑色,但又怕黑色個花唔起眼喎!!
吉吉~~~HELP,換咩色好呀!!!係喎,你過年打算織咩???


子爵府

積分: 12712


1595#
發表於 05-1-25 23:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

morhair 唔好呀, 一定唔起花, 光身冷靚好多
vickym 寫道:
早晨~~

吉/christy,
有冇唸織pink/粉藍色個d 啦~~~

563,
我又要pattern..研究下先...你估mohair 織出黎好唔好呀? 你都知我仲有2碌未郁過啦~


子爵府

積分: 12712


1596#
發表於 05-1-25 23:03 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

hi 奀媽, 我加下溫緊書呀


伯爵府

積分: 18746


1597#
發表於 05-1-25 23:05 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563,
check


伯爵府

積分: 18746


1598#
發表於 05-1-25 23:06 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563,
睇得出啦
不過冇左你,係冇咩書溫架.......hohoho
563111 寫道:
hi 奀媽, 我加下溫緊書呀


大宅

積分: 3875


1599#
發表於 05-1-25 23:09 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院


563,

冇左妳同可樂係度, 都唔駛點溫書啦. (講笑咋)


子爵府

積分: 12712


1600#
發表於 05-1-25 23:15 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

你真係講笑呀
WW 寫道:

563,

冇左妳同可樂係度, 都唔駛點溫書啦. (講笑咋)


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo