跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4922


1581#
發表於 09-9-23 20:21 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 07:22 PM 發表


點解HK人生路不熟?你之前住邊架?
我介紹係:

銅鑼灣- W entrecote (法式牛扒屋)
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=4060

銅鑼灣- 新寧餐廳 (星期五,六,日晚有好靚燒牛肉,平日無)
http://www.openrice.c ...


多謝你地嘅介紹啊~ 我會去睇睇架啦~

RE:jojodic
我一路都系australia大~ 今年年中先跟老公返黎。。
lum住系到生有daddy and mammi, 6299 照顧。。等小B大少少先返過去。。


大宅

積分: 4684


1582#
發表於 09-9-23 20:23 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-9-23 16:58 發表


好吾想阿B似老爺, 因為老爺有好多缺點,好難搞! 阿麻都難搞, 不過好老爺D!


我都驚我阿B似我99 ~~


大宅

積分: 4684


1583#
發表於 09-9-23 20:24 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-23 17:44 發表


真係好勁既巧合呀~~!



大宅

積分: 4684


1584#
發表於 09-9-23 20:27 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-9-23 17:48 發表


我就會送公事包, 今日買左佢鍾意食既朱古力, 明天訂了個古古力蛋糕+請食日本燒串~(我老公好鍾意朱古力...)


我都未唸聽晚去邊度食飯呀, 我問我老公佢話呢幾個好累都唔係好想出街食飯喎 ~~~


大宅

積分: 3518


1585#
發表於 09-9-23 20:32 |只看該作者
諗緊聽日同老公去海洋公園。。佢生日free。。好抵。。佢又話想同我影下相。。不過係怕我會好攰。。。但如果唔係海洋公園。。仲有咩地方好去呢


大宅

積分: 3899


1586#
發表於 09-9-23 20:42 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 20:21 發表


多謝你地嘅介紹啊~ 我會去睇睇架啦~

RE:jojodic
我一路都系australia大~ 今年年中先跟老公返黎。。
lum住系到生有daddy and mammi, 6299 照顧。。等小B大少少先返過去。。 ...


咁你識睇中文真係好叻女噃!


大宅

積分: 4922


1587#
發表於 09-9-23 20:50 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 08:42 PM 發表


咁你識睇中文真係好叻女噃!


大部分都識嘅~ 因為我好種意寫中文,覺得好好睇! 哈哈。。


男爵府

積分: 5770


1588#
發表於 09-9-23 21:17 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 20:15 發表


我又剪薄左, 唔係好慣 ~~~
超累 ~~~ 今日同媽咪去阿婆度陪佢食 tea 同拎月餅比佢, 再去埋阿嬤度比月餅佢, 已經好累, 跟住頭先都係買野返去同老公食 ~~~~ ...

你呢幾日真係好忙喎~~


大宅

積分: 4922


1589#
發表於 09-9-23 21:34 |只看該作者
大家有無睇9:30PM嘅電視節目啊?。。
我一到9:30就turn off電視啦~


大宅

積分: 3518


1590#
發表於 09-9-23 21:41 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 21:34 發表
大家有無睇9:30PM嘅電視節目啊?。。
我一到9:30就turn off電視啦~


我8點半已經熄喇


大宅

積分: 2469


1591#
發表於 09-9-23 21:41 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-23 09:36 發表
番埋今日就連放4日假...真開心..


哈哈....我返埋聽日....跟住10月5日先返工呀..超正....哈哈....


大宅

積分: 4922


1592#
發表於 09-9-23 21:45 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-23 09:41 PM 發表


我8點半已經熄喇


你唔睇8:30嘅?。。


大宅

積分: 2469


1593#
發表於 09-9-23 21:47 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-23 12:35 發表


早預產期3-4日真係要睇運氣噃,因通常開刀都要早約14日架,你係邊間醫院呀?


法國呀....無計..無哂位.....醫生都話bb可能會早出世....如果真係....唯有得開刀.....=(


大宅

積分: 3487


1594#
發表於 09-9-23 21:48 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-23 20:32 發表
諗緊聽日同老公去海洋公園。。佢生日free。。好抵。。佢又話想同我影下相。。不過係怕我會好攰。。。但如果唔係海洋公園。。仲有咩地方好去呢 ...


赤柱好嗎? 聽講赤柱大街有出口名牌BB衫~又可以影相同食飯?


大宅

積分: 2469


1595#
發表於 09-9-23 21:49 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-9-23 15:02 發表


我都買定一對比自己腳腫同入院穿.


咁慘....對腳咁腫....
我而家返工仲係著2吋高根鞋....hehe.....


大宅

積分: 3487


1596#
發表於 09-9-23 21:51 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 20:27 發表


我都未唸聽晚去邊度食飯呀, 我問我老公佢話呢幾個好累都唔係好想出街食飯喎 ~~~


妳不如自製燭光晚餐? 前幾年都係我自己整, 但今年真係無能為力啦 XD


大宅

積分: 2469


1597#
發表於 09-9-23 21:51 |只看該作者
原帖由 hurley 於 09-9-23 15:07 發表


靚仔靚女應該唔關星座事, 我都識幾個天秤座, 全部都好好好好好麻煩, 除咗我好老爺 hehe
所以我一d都唔想要天秤座bb, 其他星座其實都冇乜所謂, 每個星座都有佢既優點同缺點! ...


不過我真係好唔鐘意天蠍座...哈哈....好想bb係天秤座....


大宅

積分: 3487


1598#
發表於 09-9-23 21:52 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-9-23 21:51 發表


不過我真係好唔鐘意天蠍座...哈哈....好想bb係天秤座....


我老公係天秤, 佢都好想BB同佢一樣天秤座 XD
我覺得性格似老豆都幾好呀!


大宅

積分: 1031


1599#
發表於 09-9-23 21:53 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 21:34 發表
大家有無睇9:30PM嘅電視節目啊?。。
我一到9:30就turn off電視啦~


我屋企都係......家陣睇緊Pearl!


大宅

積分: 3518


1600#
發表於 09-9-23 21:56 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-9-23 21:45 發表


你唔睇8:30嘅?。。


我覺得8點半果套都唔吸引啊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo