在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5353


1581#
發表於 05-4-23 09:57 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow,
都無野,可能太倦...有少少感親...
:-D


珍珠宮

積分: 40434


1582#
發表於 05-4-23 10:02 |只看該作者

Re: 女人自在空間

咁你下就好返屋企焗柸合仔茶飲, 之後即刻訓番個晏覺, 會好好多


侯爵府

積分: 23722


1583#
發表於 05-4-23 10:08 |只看該作者

Re: 女人自在空間

早~~


珍珠宮

積分: 40434


1584#
發表於 05-4-23 10:24 |只看該作者

Re: 女人自在空間

alexisma
你今朝要返工呀


侯爵府

積分: 23722


1585#
發表於 05-4-23 10:35 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

係呀, 長短週架嘛, tungmi呢, 佢好似同我同week架bor ?-( ?-( ?-( ?-(


男爵府

積分: 5353


1586#
發表於 05-4-23 10:36 |只看該作者

Re: 女人自在空間

ALEXIMA,
TUNGMI LEFT MSG比我話佢SHORT WEEK,唔好
:-D


侯爵府

積分: 23722


1587#
發表於 05-4-23 10:41 |只看該作者

Re: 女人自在空間

lovelymom

係呀, 佢就好啦, 你同阿女一樣, 有d病病, 佢流鼻鼻, 我就好


珍珠宮

積分: 40434


1588#
發表於 05-4-23 10:41 |只看該作者

Re: 女人自在空間

你就好啦, 不過我打算同老細傾可唔可以返5日
Alexismama 寫道:
phibow

係呀, 長短週架嘛, tungmi呢, 佢好似同我同week架bor ?-( ?-( ?-( ?-(


侯爵府

積分: 23722


1589#
發表於 05-4-23 10:42 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow,

佢會話, 無問題, 人工減1/6


男爵府

積分: 5353


1590#
發表於 05-4-23 10:43 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Alexismama 寫道:
lovelymom

係呀, 佢就好啦, 你同阿女一樣, 有d病病, 佢流鼻鼻, 我就好


我諗我SLEEP 多d..就好...
:-D


侯爵府

積分: 23722


1591#
發表於 05-4-23 10:44 |只看該作者

Re: 女人自在空間

lovelymom

你又做左c野啦, 唔明呀
LOVELYMOM 寫道:
我諗我SLEEP D 就去...


男爵府

積分: 5353


1592#
發表於 05-4-23 10:46 |只看該作者

Re: 女人自在空間

:-D


珍珠宮

積分: 40434


1593#
發表於 05-4-23 10:46 |只看該作者

Re: 女人自在空間

alexismama
減1/6 都要諗下, 我份人工有少少under average :cry:


侯爵府

積分: 23722


1594#
發表於 05-4-23 10:53 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

無老細會覺得你係under average, 佢可能覺得你好嘆都未定。

老實講, 如果比我, 我情願做足咁多個鐘, 收足咁多人工, 好過賣時間比佢, 但又cheap bon bon, 除非自己又好多私人野可以係公司做, 唔係都唔係好過癮。


男爵府

積分: 5353


1595#
發表於 05-4-23 11:00 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Alexismama 寫道:
phibow

無老細會覺得你係under average, 佢可能覺得你好嘆都未定。

老實講, 如果比我, 我情願做足咁多個鐘, 收足咁多人工, 好過賣時間比佢, 但又cheap bon bon, 除非自己又好多私人野可以係公司做, 唔係都唔係好過癮。


cheap bon bon+every sat... :-( :-(
:-D


珍珠宮

積分: 40434


1596#
發表於 05-4-23 11:15 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Alexismama 寫道:
phibow

無老細會覺得你係under average, 佢可能覺得你好嘆都未定。=====>呢個我明, 我老細都係咁諗 :cry:

老實講, 如果比我, 我情願做足咁多個鐘, 收足咁多人工, 好過賣時間比佢, 但又cheap bon bon, 除非自己又好多私人野可以係公司做, 唔係都唔係好過癮。======>未生阿女之前我有take course讀, 所有工課, 溫書我都係公司做 :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 1725


1597#
發表於 05-4-23 11:27 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Good moring! Phibow & Alexismama,

phibow 寫道:
Alexismama 寫道:
phibow

無老細會覺得你係under average, 佢可能覺得你好嘆都未定。=====>呢個我明, 我老細都係咁諗 :cry:
>>>>>>>>>應該話好多老闆都係咁諗 :evil:


侯爵府

積分: 23722


1598#
發表於 05-4-23 11:31 |只看該作者

Re: 女人自在空間

早呀, EMILY_BB


侯爵府

積分: 23932


1599#
發表於 05-4-23 11:35 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Emily_bb

應該話係老闆都係咁諗   :-( :-(


大宅

積分: 1725


1600#
發表於 05-4-23 11:40 |只看該作者

Re: 女人自在空間

我唔敢講得咁盡呀 :mrgreen:
栗子媽媽 寫道:
Emily_bb

應該話係老闆都係咁諗   :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo