跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


1581#
發表於 10-4-26 13:59 |只看該作者
boss out of town, now is my lunch time, just about to go offline as we have team meeting 2pm!!

原帖由 cacathepanda 於 10-4-26 13:52 發表


Thank you, GURGUR, 你可以online?


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


1582#
發表於 10-4-26 14:00 |只看該作者


原帖由 BeBeeBu 於 10-4-26 13:54 發表
祝晴晴生日快樂!!

各位媽咪, 一歲返健康院考試範圍係用手指公同食指拎餅仔食, 記緊勤加練習

媽媽口試範圍:
你個b識唔識手指指呀?
識唔識扶傢俬行?
識唔識推車仔玩具? (我答佢我個女冇車仔玩)
識唔識用紙巾抺咀? (e ...


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1583#
發表於 10-4-26 14:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1584#
發表於 10-4-26 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


1585#
發表於 10-4-26 14:19 |只看該作者
原帖由 gurgur 於 10-4-26 13:56 發表
if you are sick and have taken so much medicine. you won't want to drink water too!
I suggest you either give him dilute ribena or salt water (very dilute), remember the main purpose here is to make ...


唔該gurgur,咁我試下比d ribena佢飲啦! 我琴日都想買d bb果汁比佢飲,因為之前都比過煒煒飲,佢又係唔肯飲,反而煲湯就飲,我都諗住今晚煲蘋果雪梨粟米紅蘿蔔比佢做粥底同埋當水飲啦! 希望佢清下d痰啦!


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1586#
發表於 10-4-26 14:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


1587#
發表於 10-4-26 14:26 |只看該作者
原帖由 QQ2006 於 10-4-26 13:55 發表
mj媽,

我返嚟喇~

星期五做完xx後, 個人好唔舒服呀, 又嘔又暈, 又掛住熙熙, 所以都拿拿聲出院返屋企, 一沖完涼就即刻攬住熙熙嚟錫, 仲搞醒埋熙熙添~

呢兩日個頭都間歇性咁暈下, 今日先叫做好D咋!

大家唔駛擔心我 ...


咁你唔好咁粗勞,休息多d啦!熙熙需要你照顧嫁!

加油!!!


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


1588#
發表於 10-4-26 14:36 |只看該作者
原帖由 BeBeeBu 於 10-4-26 13:54 發表
祝晴晴生日快樂!!

各位媽咪, 一歲返健康院考試範圍係用手指公同食指拎餅仔食, 記緊勤加練習

媽媽口試範圍:
你個b識唔識手指指呀?
識唔識扶傢俬行?
識唔識推車仔玩具? (我答佢我個女冇車仔玩)
識唔識用紙巾抺咀? (err... 我地好服待過頭, 冇俾佢試過)
著衫有冇幫手?
有冇幫佢刷牙?
有冇用學習杯?

我俾姑娘話我唔俾生果亞b食, 要開始教佢自己用匙食嘢, 我俾三餐奶太多(五安幾咋), b 澄好彩生長線對體重o岩o岩入返normal範圍, 不過中大碼體重, 細碼高度, 要繼續減肥

報告完畢


b澄好野...

煒煒既答案:-

媽媽口試範圍:
你個b識唔識手指指呀? 試過一次,指住鬧佢老豆
識唔識扶傢俬行?
識唔識推車仔玩具? (我答佢我個女冇車仔玩) 佢唔鐘意玩車
識唔識用紙巾抺咀? (err... 我地好服待過頭, 冇俾佢試過) 佢至憎比人攪佢塊面佢個頭
著衫有冇幫手? 有幫手除衫
有冇幫佢刷牙? 塞唔到隻手入佢個口,佢一定會咬我
有冇用學習杯? 有,用唻玩吖嗎!


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1589#
發表於 10-4-26 14:38 |只看該作者
有呀, 烏雞同魚湯囉, 遲下先可以補~

熙爸算乖架喇, 星期六日都要開工, 放工返嚟同熙熙沖涼, 煲粥洗9樽咁, 3晚冇落機鋪喇, 佢應該就快頂唔順 , 今晚我會放佢落機鋪喇, 半夜熙熙瞓咗喇唔駛理, 今日開始同佢減一餐99, 10點左右就會掉佢入房瞓, 到時我會舒服好多喇, 希望真係可以咁順喇!

原帖由 獅子bb 於 10-4-26 14:20 發表



咁你真係要休息多 d 呀 !! 有無煲湯水飲下 ???
一定一定要叫熙pa 幫手照顧熙熙 (especially 半夜),你暫時唔可以咁粗勞住架 !!!!


伯爵府

積分: 16588


1590#
發表於 10-4-26 14:47 |只看該作者
晴晴, ee同蕎蕎都祝你1歲生日快樂, 身體健康, 越大越靚&可愛
  


大宅

積分: 3621

畀面勳章


1591#
發表於 10-4-26 14:50 |只看該作者
唯有係咁啦...發燒真係要飲多d水, 因為個人會好乾的

原帖由 cacathepanda 於 10-4-26 13:50 發表


唉... 而家煒煒衰到點灌都唔肯飲水呀! 叫佢發燒飲多d水都唔制呀! 醫生又話唔好比生果佢食,唯有比多d 9佢飲當補充水份咋!


伯爵府

積分: 16588


1592#
發表於 10-4-26 14:52 |只看該作者
煒煒無燒無嘔就好喇, 佢肯瞓多d會快d好番, 咳就比多d和暖水佢飲, 佢會舒服好多架

原帖由 cacathepanda 於 10-4-26 11:34 發表


多謝你地,daisy,榛榛,小敏敏,大細孖, cloudybobo, clayton媽, 紀澄媽, 家僖媽, b澄, nopan ...

煒煒琴日成日都吽吽豆豆,好彩已經無嘔,但半夜好咳! 今朝食緊藥就掙扎poo番出來,但一食完藥又瞓著左! 見到佢好似好 ...
  


大宅

積分: 3621

畀面勳章


1593#
發表於 10-4-26 15:05 |只看該作者
熙ma,

遲下記住煲d 紅棗龍眼水飲, 補血呀....

原帖由 QQ2006 於 10-4-26 13:55 發表
mj媽,

我返嚟喇~

星期五做完xx後, 個人好唔舒服呀, 又嘔又暈, 又掛住熙熙, 所以都拿拿聲出院返屋企, 一沖完涼就即刻攬住熙熙嚟錫, 仲搞醒埋熙熙添~

呢兩日個頭都間歇性咁暈下, 今日先叫做好D咋!

大家唔駛擔心我 ...


伯爵府

積分: 16588


1594#
發表於 10-4-26 15:07 |只看該作者
煒煒ma, 你都要飲多d水, 瞓多d, 或者食定感冒藥打底先

原帖由 cacathepanda 於 10-4-26 13:30 發表


哦... 不過我都就冧啦! 我有小小作發燒作感冒 lu~
  


大宅

積分: 3621

畀面勳章


1595#
發表於 10-4-26 15:18 |只看該作者
媽媽口試範圍:
你個b識唔識手指指呀? 識, 最叻指係行
識唔識扶傢俬行? 識
識唔識推車仔玩具? 我個女一攞起架玩具車就係放入口咬
識唔識用紙巾抺咀? 佢隻手一有紙巾, 就係將佢碎屍萬段, 然後放入口食..
著衫有冇幫手? 無, 因為佢唔鍾意著衫
有冇幫佢刷牙? 無
有冇用學習杯? 有用combi 飲管,唔知算唔算學習杯

我俾三餐奶太多(五安幾咋), ......我比5餐奶(160ml), 2餐粥, 佢咪實炳c我

原帖由 BeBeeBu 於 10-4-26 13:54 發表
祝晴晴生日快樂!!

各位媽咪, 一歲返健康院考試範圍係用手指公同食指拎餅仔食, 記緊勤加練習

媽媽口試範圍:
你個b識唔識手指指呀?
識唔識扶傢俬行?
識唔識推車仔玩具? (我答佢我個女冇車仔玩)
識唔識用紙巾抺咀? (e ...


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1596#
發表於 10-4-26 15:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1597#
發表於 10-4-26 15:52 |只看該作者
我會等佢出聲話想去先俾佢去嘅, 佢唔出聲我梗係唔會主動喇~

原帖由 獅子bb 於 10-4-26 15:30 發表



吓 ??? 佢唔要求都唔好自投羅網放佢去打機啦 !!!


大宅

積分: 4035


1598#
發表於 10-4-26 15:58 |只看該作者
熙熙媽你要休息多啲呀, 你移家要好似坐月咁, 唔好濕咁多水, 唔好操勞, 雖則我知好難, 但盡量囉, TAKE CARE啦...
原帖由 QQ2006 於 10-4-26 13:55 發表
mj媽,

我返嚟喇~

星期五做完xx後, 個人好唔舒服呀, 又嘔又暈, 又掛住熙熙, 所以都拿拿聲出院返屋企, 一沖完涼就即刻攬住熙熙嚟錫, 仲搞醒埋熙熙添~

呢兩日個頭都間歇性咁暈下, 今日先叫做好D咋!

大家唔駛擔心我 ...


男爵府

積分: 6505

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1599#
發表於 10-4-26 16:09 |只看該作者
唔唔...我會喇, thx~

原帖由 AYMK 於 10-4-26 15:05 發表
熙ma,

遲下記住煲d 紅棗龍眼水飲, 補血呀....


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1600#
發表於 10-4-26 16:17 |只看該作者
正所謂我在明佢在暗, 跟本唔夠佢黎. 我仲要隔幾座山喺公司, 點可以打低隻牛?

真係唔講你唔知, 如果謙謙好naughty, 佢地真係會由佢, 仲要話真係叻咁多動作, 等陣帶你去麥記先!! 佢地夠膽c講得出話如果謙謙要攞佢地銀包, 佢地會即刻比哂d$$佢. 係就唔錯呀, 等我教定個仔講呢句先. 唔係要銀包, 係要成幅身家

原帖由 獅子bb 於 10-4-26 14:02 發表



喂,乜你6299 帶你個仔出街唔駛事先通知你 ???? 到你嚮ip cam 唔見左個仔你先知 ?? 如果你果日忙,唔得閒追cam 咪完全不知情 ??? 你真係好好eq 喎 !!

我個天真奶奶入黎我屋企,一定要前一日通知,如果佢遲左通知我c6 ...

原帖由 gurgur 於 10-4-26 13:45 發表
soon or later your in laws will go back to the usual selves, as they are not the sinner ma!!

And you can't be the one (nor your hb)who point out their mistakes as they won't listen, let matthew do the work lar!! Let him to be as naughty as he wants when with his grands......

:;pppp: :;pppp: :;pppp:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo