跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9185


1581#
發表於 10-6-15 15:14 |只看該作者
各位mama, 順帶一提, 間cafe係响銅鑼灣, 如果你地ok就轉去果邊...


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1582#
發表於 10-6-15 15:15 |只看該作者
咩樹....?????

秋後算賬???

原帖由 AsWife 於 10-6-15 11:11 發表
ho ho ho
MM 發現...我係FB被delete off list.
唔知我講左d 乜得罪人地... >___
         


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1583#
發表於 10-6-15 15:18 |只看該作者
你地在fb邊度見到????

原帖由 bduck 於 10-6-15 11:15 發表


依...我都係喎....之前都仲見到有...比我想像中遲delete喎~~哈哈~~
         


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1584#
發表於 10-6-15 15:19 |只看該作者
好似d小學生咁.....唔"侵"你玩呀??

原帖由 Almaz 於 10-6-15 11:19 發表
不如我哋自己開一個啦,做乜要求人啫, 好黑暗呀


         


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1585#
發表於 10-6-15 15:22 |只看該作者
唔想講都要講.....食到咁大個....連仔都生埋....都要咁唔化.....

原帖由 AsWife 於 10-6-15 11:22 發表


I am not sure...
不過咁多年黎... 係網上接觸過唔同既人。有d 令我好討厭﹐但以我記得好似冇delete 過。 only唔理d message 跟住佢地會自動消失。
=p
         


男爵府

積分: 9185


1586#
發表於 10-6-15 15:25 |只看該作者
原帖由 deerdeer 於 10-6-15 15:18 發表
你地在fb邊度見到????


係呀...


男爵府

積分: 9185


1587#
發表於 10-6-15 15:25 |只看該作者
原帖由 deerdeer 於 10-6-15 15:22 發表
唔想講都要講.....食到咁大個....連仔都生埋....都要咁唔化.....


想唔化d都仲有...


男爵府

積分: 8967


1588#
發表於 10-6-15 15:26 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-15 14:31 發表
各位出席星期六的媽媽, 問咗間cafe啦, 我們可以包場, 1:00 - 3:30, 大人每位$70 (包lunch加飲品1杯), menu遲d可以給我們, 大家意下如何, 我下午要confirm人地及給deposit, 快d投票啦!! ...


好呀~ 唔該哂。 預我2大1小呀~


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1589#
發表於 10-6-15 15:27 |只看該作者
搭下咀先....昨晚比左d plain congee比++食....around 2 tablespoon 份量....點知++昨晚半夜即刻訓得唔好(佢一向都可以一覺訓天光).....2點同5點都醒左......點知係咪未ready 食congee呢......

原帖由 mamabeanie 於 10-6-15 11:37 發表
小吉食baby cereal 味呀? my baby 的食量如下

200 ml/90 ml +4 tbsp cereal + 1/4 mashed banana/ 180 ml/180ml/240 ml
通常餐餐清。
         


大宅

積分: 2115


1590#
發表於 10-6-15 15:28 |只看該作者
1大1B
原帖由 methy 於 10-6-15 15:26 發表


好呀~ 唔該哂。 預我2大1小呀~


男爵府

積分: 9185


1591#
發表於 10-6-15 15:30 |只看該作者
原帖由 deerdeer 於 10-6-15 15:27 發表
搭下咀先....昨晚比左d plain congee比++食....around 2 tablespoon 份量....點知++昨晚半夜即刻訓得唔好(佢一向都可以一覺訓天光).....2點同5點都醒左......點知係咪未ready 食congee呢......

...


我又搭....我個女第一次食米糊又係果晚瞓得唔好....


別墅

積分: 513


1592#
發表於 10-6-15 15:32 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-15 15:14 發表
各位mama, 順帶一提, 間cafe係响銅鑼灣, 如果你地ok就轉去果邊...


ok to me...


大宅

積分: 2312


1593#
發表於 10-6-15 15:34 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 15:28 發表
1大1B


我唔記得講, 我係2大1B..thanks !


男爵府

積分: 9185


1594#
發表於 10-6-15 15:35 |只看該作者
原帖由 butterflytree 於 10-6-15 15:32 發表


ok to me...


YuHangMum, 我1大1B, butterflytree就2大1B..唔該~~


別墅

積分: 932


1595#
發表於 10-6-15 15:40 |只看該作者
Hi, 大家好! 我b女都係1月出世,仲食緊人奶...最近佢出緊2隻牙仔,埋身餵佢會食食下突然咬落黎疼到我標眼水


大宅

積分: 2574

好媽媽勳章


1596#
發表於 10-6-15 15:41 |只看該作者
不知四點半前, 可不可以給個大約大人數我, 我同cafe講, 講明先, 我先給depsoit, 大家不好不出現呀!

原帖由 bduck 於 10-6-15 15:35 發表


YuHangMum, 我1大1B, butterflytree就2大1B..唔該~~



大宅

積分: 2312


1597#
發表於 10-6-15 15:42 |只看該作者
原帖由 monkeema 於 10-6-15 15:40 發表
Hi, 大家好! 我b女都係1月出世,仲食緊人奶...最近佢出緊2隻牙仔,埋身餵佢會食食下突然咬落黎疼到我標眼水


welcome welcome ~~~


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1598#
發表於 10-6-15 15:44 |只看該作者
好彩bb有你 protect 佢.....

原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 12:55 發表
有d老人家話BB吸收得唔好, 煲"黃膳粥"比BB食話去唔知咩咩咩....
之前話開蜂蜜水比BB飲少少, 話去臭臭順d喎.
我老爹都唔贊成, 全程代我看實
         


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1599#
發表於 10-6-15 15:45 |只看該作者
好彩通返晒......係咪食左花膠 ??

原帖由 Almaz 於 10-6-15 14:11 發表
今朝9點唔知做乜,泵右邊時唔係好泵得出,得少少.未到食飯,短短幾個鐘,右邊有少少扯住痛,食飯即泵,已經有硬塊同埋好痛,嚇死我,即刻入間房鎖埋門除衫一邊按一邊泵,好鬼痛.好彩終於都通返晒.我咁少奶都會塞..... ...
         


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1600#
發表於 10-6-15 15:50 |只看該作者
Ameda電動雙泵==> 我用緊呀~

原帖由 carol_kwan1312 於 10-6-15 14:31 發表
有冇媽媽用過呢雙奶泵.
(Ameda電動雙泵)
都差不多6個月, 重繼續買
         

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo