立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珊瑚宮
積分: 101907
yk0108 發表於 11-6-17 17:21 有個post講敬騰演唱會, 佢入來講了幾句, 咪樣衰衰求佢幫忙. 你和她d仔女差不多大?
伯爵府
積分: 16992
yk0108 發表於 11-6-17 17:22 佢之前話個女上司自從佢結了婚之後就唔睬佢.
yk0108 發表於 11-6-17 17:24 無無無. 無問題. 話晒而家我求緊俊媽, 你同佢friend, 我唔敢得罪你.
yk0108 發表於 11-6-17 17:29 你們有無去海洋公園?
積分: 16184
acbeans 發表於 11-6-17 17:01 有暗瘡都可叫青春,我想搵粒都無呀不過我青春時都係無暗瘡架
acbeans 發表於 11-6-17 17:32 好似有咗新野未去過
patmama 發表於 11-6-17 17:38 我唔要呢d青春呀 我熱氣就出gar la又敏感
yk0108 發表於 11-6-17 17:40 你囡囡無求你去咩?
yk0108 發表於 11-6-17 17:41 通常來經前就狂爆.
acbeans 發表於 11-6-17 17:43 佢學校已同佢地去咗啦,我都無得去
patmama 發表於 11-6-17 17:43 都3-4年冇去過lu....好怕排隊....自己又好多野唔敢玩
acbeans 發表於 11-6-17 17:44 咁咪個個月要樣衰一次
yk0108 發表於 11-6-17 17:45 其實我自己都好想睇新水族館, 不過, 洗唔洗立晒架餐, 班定馬先好去?
acbeans 發表於 11-6-17 17:47 立咩架餐?斑咩馬呀?你驚熱呀?
yk0108 發表於 11-6-17 17:48 同d不排隊的大6人死過.
積分: 17134
原帖由 acbeans 於 11-06-17 發表 有暗瘡都可叫青春,我想搵粒都無呀不過我青春時都係無暗瘡架
原帖由 mimichong 於 11-06-17 發表 我相反....做女從未生過暗瘡.....生完亞囡之後...耐唔耐出一粒....有排都唔謝... ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy