想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17022


1581#
發表於 11-9-13 12:47 |只看該作者
small531 發表於 11-9-13 01:01
佢可能係新一代既蜘蛛俠...
新一代既Superwoman~~


伯爵府

積分: 17022


1582#
發表於 11-9-13 12:49 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-13 07:04
bwfw12月好似7號係註冊,佢註冊and擺酒分開,所以慶祝多一次。Rabbit就12月5號,唔知生日 or結婚,總之成 ...

我完全冇印象


伯爵府

積分: 17022


1583#
發表於 11-9-13 12:50 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-13 07:09
gangting訂果時,預埋我,需然我有好多帶,但比你地講到太好用,並且冬天時,我bb有幾個月大,可以用。 ...

OK....no problem


伯爵府

積分: 17022


1584#
發表於 11-9-13 12:53 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-13 07:48
我開始感到倦,每日24 hrs,就係餵奶,pump奶,換片,唔停的巡環不息,成日諗幾時先會有進步。係咪滿左月會 ...

bb未醒你仲乜唔訓耐d呀?

我覺得你坐月休息唔多
屋企始終多對手好d
諗清楚先好叫陪月走呀


伯爵府

積分: 17022


1585#
發表於 11-9-13 12:56 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-13 09:37
求助,我唔識改條ticket呀!

二少奶~~又係你出場喇


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1586#
發表於 11-9-13 14:57 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-12 18:17
都ok happy 啦!
我頭先幾勁呀! 99打嚟, 我駁咀呀!

Hahaha... 做得好....駁99咀....

不過其實好多bb到4個月咁上下...都有d厭奶....個陣我隻b都厭左好耐....

都有問過私家醫生.....佢都有講過..... BB打左幾次針...身體唔多唔少有反應.... 都令到D bb4-5個月個陣唔鍾意食奶....

同埋好多米糊都係4-5個月開始食得架勒...你睇番自己個b既情況....有d bb條頸好硬...我表姐個仔都係4個月開始食cereal...

我就bb踏入第5個月個日開始食....... 都好ok呀....



伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1587#
發表於 11-9-13 15:05 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-13 12:53
bb未醒你仲乜唔訓耐d呀?

我覺得你坐月休息唔多
agree...個陣我媽咪又係咁講....始終多對手...

點都好啦...


男爵府

積分: 7967


1588#
發表於 11-9-13 16:21 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-13 12:53
bb未醒你仲乜唔訓耐d呀?

我覺得你坐月休息唔多

係呀, 你諗清楚先好叫陪月走呀

好似上次同你咁講.
雖然我陪月無咩用仲整壞晒我屋企D野又要我睇住佢,
但AT LEAST 有時多個人搞下個B.
否則自己會癲架/

我覺得我開始癲癲地啦!!!!


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1589#
發表於 11-9-13 17:40 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-9-13+07:04+bwfw12月

原帖由 gangting 於 11-09-13 發表
我完全冇印象
悅同一向好記性




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1590#
發表於 11-9-13 17:41 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 - 26

大家加油,開頭湊b係辛苦啲,慢慢摸熟佢脾性就會好好多




侯爵府

積分: 21177


1591#
發表於 11-9-13 18:11 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-13 12:53
bb未醒你仲乜唔訓耐d呀?

我覺得你坐月休息唔多

食左中藥,已經訓多左好多,bb又開始誡緊夜奶,已經訓到出院時的雙陪時間,其實有時我覺得,佢好似令我休息唔到,但lee兩日,又好似好dbb爆片時,佢都幾有用。我都未決定炒唔炒佢架,要睇下食左藥,身體康復成點。有時佢好有用,有時好無用!唔緊要啦,養兵千日,用在一時。

佢掃風的確比我叻,我掃到手軟!

早上係我最relax,同大家傾下計,減下壓的時候,所以唔想訓住,因為休息唔夠一個鐘,bb就起身!所以比自己抖下。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1592#
發表於 11-9-13 18:37 |只看該作者
悅同,你整好左COPY條LINK,
放係設置-個人資料-討論區信息-個人簽名個度,
咁就OK嫁喇


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1593#
發表於 11-9-13 18:38 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-13 18:11
食左中藥,已經訓多左好多,bb又開始誡緊夜奶,已經訓到出院時的雙陪時間,其實有時我覺得,佢好似令我休 ...

爆片,沖涼多個人幫手真係好好,
我呢頭同B豬沖完涼,即刻浸住佢D衫,
跟住餵奶,佢訓左,再幫手洗衫哂衫,
真係幾忙嫁


伯爵府

積分: 17022


1594#
發表於 11-9-13 19:47 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-13 18:11
食左中藥,已經訓多左好多,bb又開始誡緊夜奶,已經訓到出院時的雙陪時間,其實有時我覺得,佢好似令我休 ...有時佢好有用,有時好無用!唔緊要啦,養兵千日,用在一時。

100% Agree
同我工人一樣
係度覺得佢冇野做
但係佢唔係度真係好大獲


伯爵府

積分: 17022


1595#
發表於 11-9-13 19:48 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-13 16:21
係呀, 你諗清楚先好叫陪月走呀

好似上次同你咁講.

坐月時少梗對手真係人都癲


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1596#
發表於 11-9-13 20:08 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-13 07:07
過左12朝啦!依加得薑醋,你唔食得。
我都唔喜歡薑醋...我等緊你d 雞酒...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1597#
發表於 11-9-13 20:09 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-13 12:46
灰色有乜唔同?
佢有一個橫扣...其他色係冇...不過佢比起其他顏色係貴少少...



哈哈


侯爵府

積分: 21177


1598#
發表於 11-9-13 20:13 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-13 18:38
爆片,沖涼多個人幫手真係好好,
我呢頭同B豬沖完涼,即刻浸住佢D衫,
跟住餵奶,佢訓左,再幫手洗衫哂衫,

咁我又唔使好似你咁忙,因為我打算請鐘點,做曬d家務。因為佢依加重點都只係做家務,我食呀媽and 99 food,自己湊bb,佢做一半家務,留底d手尾比我老公執。只係要老公回家同bb沖涼就得啦!

bb日間差唔多完全唔喊,所以我可以鼠去沖涼。我依加最忙,係不停地去pump milkpump到個zone都爛!!

唉!對住佢又煩,唔對住又煩,因為湊bb真係好多好多野搞,有時令願上黎bk鬆下,都唔令願訓,因為要舒發下d情緒!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1599#
發表於 11-9-13 20:14 |只看該作者
small531 發表於 11-9-13 20:08
我都唔喜歡薑醋...我等緊你d 雞酒...

今日教左個陪月,煮我自家創作的炒雞酒,唔係煮雞酒湯,so far都算ok

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1600#
發表於 11-9-13 20:16 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-13 18:37
悅同,你整好左COPY條LINK,
放係設置-個人資料-討論區信息-個人簽名個度,
咁就OK嫁喇

我搵唔到,討論區信息-個人簽名個度

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo