烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1581#
發表於 12-5-5 22:18 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-5 21:35
係啊我比佢入面既詳細教法吸引了。。忍左好耐,今日同埋敗家佬一齊行書局,佢一句話買啦 ...


男爵府

積分: 6644


1582#
發表於 12-5-5 22:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表頭先

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
推介呢兩本
i hv the left one!




水晶宮

積分: 64904


1583#
發表於 12-5-5 22:18 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-5-5+21:56+唔知啊但

原帖由 worldrecord 於 12-05-05 發表
係咪封乾得唔好, 所以發毛!
但我兩樽都一齊風乾一齊入樽架喎又會得一樽有事超嘔心啊



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1584#
發表於 12-5-5 22:18 |只看該作者
cat0425 發表於 12-5-5 21:38
奶油是cream?定牛油?
牛油


子爵府

積分: 14865


1585#
發表於 12-5-5 22:19 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+12-5-5+17:00+

原帖由 yanyvonne 於 12-05-05 發表
我都買了200G 蜜糖粒, LAM 住整MUFFIN & 麵包 , ! 我都未開,,,,,, !

又話唔再買, 一買買O廿多???? ...
點咩蜜糖粒呀!係邊樹買架,好用咩?




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1586#
發表於 12-5-5 22:19 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-5 21:54
買啦買啦 而家買左好後悔,後悔太遲買


男爵府

積分: 6644


1587#
發表於 12-5-5 22:20 |只看該作者

引用:Quote:Cayee 發表於 12-5-5 21:35 係啊我比

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
natalie, can i have one pack of cucoa flour plsssss.




子爵府

積分: 14865


1588#
發表於 12-5-5 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表雪媽

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
上海街I Love x好似有賣這系列,但無折!




大宅

積分: 1314


1589#
發表於 12-5-5 22:21 |只看該作者
想請問大家用的金安琪酵母係咪下面幅圖:

[img][/img]


子爵府

積分: 14865


1590#
發表於 12-5-5 22:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
四本我都有
四本加兩本我都無!




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1591#
發表於 12-5-5 22:22 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+12-5-5+15:57+

原帖由 Ruby1219 於 12-05-05 發表
我認ga. 跟住我老公咪乘機話你能者多勞lor. 我sister話我縱壞big & little bosses.
不過, ...
真係氹C人呀




[/url]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1592#
發表於 12-5-5 22:23 |只看該作者
yanyvonne 發表於 12-5-5 21:55
我都買了200G 蜜糖粒, LAM 住整MUFFIN & 麵包 , ! 我都未開,,,,,, !

又話唔再買, 一買買O廿多???? ...
我 fd 同我 total : 9kgs, 佢問我, 咪順手買 d 咁啫, 諗住有人有興趣的話, 咪讓 d 畀人試下都無壞嘛 ~~

蜜糖粒, 楓糖粒, 好淡味, 要落好多先夠, $8x / 200g, 每次落 50g, 都唔夠味喎 ~~

真係試過就算喇 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1593#
發表於 12-5-5 22:24 |只看該作者
Ruby1219 發表於 12-5-5 22:08
i wanna try too
OK, 等我整理下先 !!!

稍後再通知大家 !!!


伯爵府

積分: 17076


1594#
發表於 12-5-5 22:24 |只看該作者

Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

老麵種整好啦。係咪咁樣呀
temp_photos.jpg




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1595#
發表於 12-5-5 22:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happylamily+於+12-05-05+發

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
係喎

今次又話要手搓包,真係頂佢唔順!
機都唔掂,仲學人手搓




[/url]


水晶宮

積分: 64904


1596#
發表於 12-5-5 22:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-05-05+發表四本

原帖由 chowbbhk 於 12-05-05 發表
四本加兩本我都無!
邊兩本



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 1314


1597#
發表於 12-5-5 22:25 |只看該作者
想請問大家用的金安琪酵母係咪下面幅圖:





水晶宮

積分: 64904


1598#
發表於 12-5-5 22:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-05-05+發表四

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
邊兩本
知道邊兩本喇



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


1599#
發表於 12-5-5 22:25 |只看該作者

引用:Quote:yanyvonne+發表於+12-5-5+21:55+我都

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
我 fd 同我 total : 9kgs, 佢問我, 咪順手買 d 咁啫, 諗住有人有興趣的話, 咪讓 d 畀人試下都無壞嘛 ~~ :th ...




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


1600#
發表於 12-5-5 22:26 |只看該作者

引用:Quote:Ruby1219+發表於+12-5-5+22:08+i+wan

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
OK, 等我整理下先 !!!

稍後再通知大家 !!!




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo