跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23362


1581#
發表於 06-4-21 09:13 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

MEI
CY真係很可愛, 好想meet佢面珠

zeke
嘩, 恭喜你呀, 睇泳衣相, 係咪由你做model, 正


大宅

積分: 4493


1582#
發表於 06-4-21 09:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

morning~

mei:
cy好可愛; 水母好正.
我都打算短期內去探水母. 想問個館會好黑嗎? 彤彤好怕黑, 佢連海濤館都唔敢入.

zeke:
恭喜妳做老闆娘. 岩啦, 我……..個女要買泳衣for this summer ar. 等睇相.


男爵府

積分: 8163


1583#
發表於 06-4-21 09:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀))

a媽
我地平日去應該好過早幾日假期, 但人潮都唔少, 可能學校未開學

他貓
進入水母萬花筒時有一小段路(行十步八步左右)頗黑, 入面好細, 得幾條'水母柱', 側邊好多鏡, 反影後視覺上就好似好多水母柱咁, 好快睇完, 臨走時係一幅水母投射牆玩'捉水母'就好好玩, 玩到唔捨得走...

色仔
你好o力呀, 自創事業, 恭喜你, 等你d相


vin 既水母相好靚呀 阿仔睇完後話我知水母有藍, 紅, 綠好多種顏色


子爵府

積分: 12388


1584#
發表於 06-4-21 09:51 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tatacat
水母館好黑嫁
一係咁啦, 比$10入場費去vin個album度睇水母丫


大宅

積分: 4493


1585#
發表於 06-4-21 10:15 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory:
又紅又藍又綠. 是真定燈光效果?
樂樂有無玩近門口個吹氣滑梯? 彤彤唔夠高, 唔比玩.

mei:
hum….豆0都唔比. vin’s album路路暢通, 睇完lu.
嘩….好開心好多人一齊去. cw & cy一定玩得好開心.
下面張相對話


珍珠宮

積分: 34740


1586#
發表於 06-4-21 10:28 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

zeke
恭喜你榮升老闆呀!
快d比link我地睇啦!
我地買有冇折呢? :mrgreen:

tata
終於發現彤彤有野驚了.

mei/glory
d水母真係好靚喎.

中環友
係咪下星期二食lunch?


子爵府

積分: 12388


1587#
發表於 06-4-21 10:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata
我老公冇變樣 係4伯黎嫁
OP相好正, 有張妹妹好似大小姐咁 -- 3伯4伯好忙咁服侍緊佢 :mrgreen:
好彩同埋Kelvin & Kylie去咋, 人多真係好開心


男爵府

積分: 5320


1588#
發表於 06-4-21 12:06 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

hi~~

zeke,
恭喜你榮升老闆呀
有冇大人嫁 ???

googoo,
琴日差d唔認得你 :mrgreen: 第一眼好似識, 等二眼先sure.

re : op
今個假期去左2次, 頭一日超多人, 水母館要兩粒鐘當然bye bye啦, 水族館人貼人, 最後頂唔順由緊急出口走人 第二次成4點去, 樣樣都等20mins, 過山車, 水母館竟然唔洗等.

re : 太空館... 所有... 館, 個個wed都free嫁, 前日先去完唔系太多人都ok.

a ma,
唔該413晚會酲隻碟比我丫, 若舊年x'mas晚會方便的話都.... heheeee, thankyouuuuuuu.


珍珠宮

積分: 34740


1589#
發表於 06-4-21 12:12 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

SOSO:

點解唔認得我?靚左? 醜左? 肥左? 師奶左? :tongue: :tongue:


男爵府

積分: 8163


1590#
發表於 06-4-21 12:29 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

他貓
打燈效果
miss左添, 樂樂無玩吹氣滑梯, 下次去睇下夠唔夠高玩先 若去op的話可以考慮下夜少少, 我地一點鐘下山, 已少了許多人上山, 因好多人都諗住早些去睇水母館, 好似米姐咁三, 四點玩都唔錯

姑姑/中環友
星期二lunch我ok


子爵府

積分: 12388


1591#
發表於 06-4-21 12:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

GLORY
果日我地都MISS左動物紙扇DIY..... FREE嫁 :tongue: :tongue:


男爵府

積分: 8163


1592#
發表於 06-4-21 12:45 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


<果日我地都MISS左動物紙扇DIY..... FREE嫁 >我地都係 :-(


子爵府

積分: 12388


1593#
發表於 06-4-21 12:48 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

GLORY
你ANNUAL PASS下次仲有機, 我就蝕喇 :tongue: :tongue:

ALL OP怪:
夾下一齊去丫, 我要搵人幫手睇仔, 湊女 & 搬車仔


男爵府

積分: 5320


1594#
發表於 06-4-21 13:05 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo,
當然系靚左啦, 仲洗問 !! 有我lee個正牌師奶, 你想認系師奶都難wor !!


珍珠宮

積分: 34740


1595#
發表於 06-4-21 13:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

SOSO

多謝你日行一善呀!
要你焗住讚我靚,真係唔好意思喇!

琴日大家都沖忙,都冇時間問下濤濤既情況點呢?


禁止訪問

積分: 6817


1596#
發表於 06-4-21 13:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4493


1597#
發表於 06-4-21 14:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo:
彤彤有野驚, 妳 得咁開心.
佢越大越識c, 好多野都驚.

mei:
ic…..我重諗why vin突然man左咁多.
一齊op….好呀….我幫手同妳揍女呀.
btw, 我今個星期日去, 妳去唔去姐???

glory:
原來妳有OP annual pass. 搵次一齊去呀.
樂樂有無報告彤彤上次趺左幾多次.

che:
恭喜妳忙完啦. 放假有咩plan? 會生前去多次旅行嗎?


珍珠宮

積分: 48885


1598#
發表於 06-4-21 14:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

各位 hello

mei721

真係忍唔住
入黎幾次
就係好想睇多你個女個樣幾眼
好鬼屎cute 呀


子爵府

積分: 13373


1599#
發表於 06-4-21 14:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

zeke: 恭喜你榮升老闆呀

BoboMa: Long time no see How's 希健??

Che: 記住take more rest

Mei: CY 好可愛呀


子爵府

積分: 12388


1600#
發表於 06-4-21 14:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

好姨
你咁有taste, 比條link你慢慢欣賞

[size=medium]<慢慢嘆>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo