立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15926
KBIB2008 發表於 12-7-27 16:35 7兄,你係咪買過楓糖漿,是那一隻?
男爵府
積分: 8838
柒子 發表於 12-7-27 16:48 我茂錢錢買呀. 係加拿大的親友俾我.
KBIB2008 發表於 12-7-27 17:02 原本唔捨得買楓糖,諗住用燒烤蜜糖算,剛剛見到楓糖對偏頭痛好,想買來試試! ...
珍珠宮
積分: 31623
柒子 發表於 12-7-27 16:46 我睇緊呢d野..有時間可能整月餅.. 呢d假蜜糖..可入焗..
GG9190 發表於 12-7-27 17:18 其實普通蜜糖係咪吾入得焗爐呢?
GG9190 發表於 12-7-27 17:25 我之前就係見二記有'入爐蜜糖', 我吾知同普通蜜糖有乜吾同, 不過都買咗返來用 ...
柒子 發表於 12-7-27 17:27 入爐蜜糖..10成9唔係真蜜糖.. 你睇返我前幾貼..轉化糖漿...Carol個度...你就明..
積分: 8605
水晶宮
積分: 56409
jenniecatcat 發表於 12-7-27 19:16 仲有個白痴問題 : 你地用不粘布, 係點用架? 剪開爐盆大少, 定點架?
NoelB 發表於 12-7-27 21:16 我地個個都被導到整abc包,仲有邊個未交功課收工回來看看,個a發得不算很大,已放室溫個半鐘,準備 ...
積分: 46525
柒子 發表於 12-7-27 14:45 我就好衰.. 10成10 的包..剛烘好就食..
柒子 發表於 12-7-27 15:09 喂...提下你地買左日本仔棍的包友.
GG9190 發表於 12-7-27 15:27 我今天都見沙田mama 有8枝 $88/枝. 同埋日清粉有貨 $37/包!
柒子 發表於 12-7-27 15:51 我就應唔會點特別試..除非家中有Cream. 家中有Cream都可能就咁打左整卷蛋食就算..哈..
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy