烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


伯爵府

積分: 15926


1581#
發表於 12-7-27 16:48 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-27 16:35
7兄,你係咪買過楓糖漿,是那一隻?

我茂錢錢買呀.

係加拿大的親友俾我.

其實有分light , Amber咁..

深色一d的...味重一點..甜一點..

就咁食 ..light清d..整野可能用Amber好d.

不過真係要試下口味..



男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1582#
發表於 12-7-27 17:02 |只看該作者
本帖最後由 KBIB2008 於 12-7-27 17:04 編輯
柒子 發表於 12-7-27 16:48
我茂錢錢買呀.

係加拿大的親友俾我.

原本唔捨得買楓糖,諗住用燒烤蜜糖算,剛剛見到楓糖對偏頭痛好,想買來試試!


伯爵府

積分: 15926


1583#
發表於 12-7-27 17:14 |只看該作者

KBIB2008 發表於 12-7-27 17:02
原本唔捨得買楓糖,諗住用燒烤蜜糖算,剛剛見到楓糖對偏頭痛好,想買來試試! ...

最平..上環Gateway..16oz咁..2百幾.但得2隻



Mama..乜都有..






大一的 TASTE或惠康有呢2隻..


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1584#
發表於 12-7-27 17:18 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 16:46
我睇緊呢d野..有時間可能整月餅..

呢d假蜜糖..可入焗..
其實普通蜜糖係咪吾入得焗爐呢?


伯爵府

積分: 15926


1585#
發表於 12-7-27 17:20 |只看該作者
GG9190 發表於 12-7-27 17:18
其實普通蜜糖係咪吾入得焗爐呢?

睇溫度..睇乜蜜糖..

有D話會變酸變質變有害野..



珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1586#
發表於 12-7-27 17:25 |只看該作者
我之前就係見二記有'入爐蜜糖',
我吾知同普通蜜糖有乜吾同,
不過都買咗返來用


伯爵府

積分: 15926


1587#
發表於 12-7-27 17:27 |只看該作者
GG9190 發表於 12-7-27 17:25
我之前就係見二記有'入爐蜜糖',
我吾知同普通蜜糖有乜吾同,
不過都買咗返來用 ...

入爐蜜糖..10成9唔係真蜜糖..

你睇返我前幾貼..轉化糖漿...Carol個度...你就明..


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1588#
發表於 12-7-27 17:46 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 17:27
入爐蜜糖..10成9唔係真蜜糖..

你睇返我前幾貼..轉化糖漿...Carol個度...你就明..
明白了! Thanks


男爵府

積分: 8605


1589#
發表於 12-7-27 18:38 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

收咗貨

正版米奇吐司模係短短的,仲摸過塊膠片愛不釋手。同時買了曲奇模,有膠片,度過真的大了點。不過可能做到維尼的,scan後用photocap縮小,再print出來,可能成功。但都係等有時間先做。

今日,做了咕喱一號,拎住很多公司sample回家,有家品有玩具,仲有阿橙的,一個很大carbtree袋都放唔哂,好重




水晶宮

積分: 56409


1590#
發表於 12-7-27 19:14 |只看該作者
終於做左100%中種牛奶吐司, 不過做左做型包. a 發完就已好軟, 同平時17小時唔同, 搓好麵團拉薄膜




麵團



成品, 都係嗰啲, 冇乜創意....




未食, 不過撳下佢已好軟

點評

GG9190  真係好軟架  發表於 12-7-27 21:01
我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1591#
發表於 12-7-27 19:16 |只看該作者
仲有個白痴問題 : 你地用不粘布, 係點用架? 剪開爐盆大少, 定點架?

點評

hinhin_ma  我係剪開爐盆大少用...  發表於 12-7-27 21:58
我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1592#
發表於 12-7-27 21:04 |只看該作者
我又整咗 ABC包
不過今次不是吐司, 就叫 - 北海渡牛奶小餐包
個麵糰真係軟到冇朋友, 我幾驚是斷筋,
同埋吾使用手粉個麵糰一啲都吾痴手



點評

hinhin_ma    發表於 12-7-27 21:58


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1593#
發表於 12-7-27 21:06 |只看該作者
本帖最後由 GG9190 於 12-7-27 21:09 編輯
jenniecatcat 發表於 12-7-27 19:16
仲有個白痴問題 : 你地用不粘布, 係點用架? 剪開爐盆大少, 定點架?

係呀! 跟據焗盤大小剪, 好似咁!
真係好好用的


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1594#
發表於 12-7-27 21:08 |只看該作者
本帖最後由 GG9190 於 12-7-27 21:09 編輯

我又問白痴問題, 咁塊不粘布用到幾時先吾用得呢

點評

hinhin_ma  ...好問題...我都想知...係咪見污糟就唔要??  發表於 12-7-27 22:00


男爵府

積分: 8605


1595#
發表於 12-7-27 21:16 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

我地個個都被導到整abc包,仲有邊個未交功課收工回來看看,個a發得不算很大,已放室溫個半鐘,準備加b喇




珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1596#
發表於 12-7-27 21:22 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-27 21:16
我地個個都被導到整abc包,仲有邊個未交功課收工回來看看,個a發得不算很大,已放室溫個半鐘,準備 ...
真係個個中晒毒!



珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1597#
發表於 12-7-27 21:41 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 14:45
我就好衰..

10成10 的包..剛烘好就食..


me 2....所以晚晚都食番塊消夜.....肥C....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1598#
發表於 12-7-27 21:43 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 15:09
喂...提下你地買左日本仔棍的包友.


TKS....下午去左荃灣送包, 順便去左橙仔買左支長GE 返來.....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1599#
發表於 12-7-27 21:43 |只看該作者
GG9190 發表於 12-7-27 15:27
我今天都見沙田mama 有8枝 $88/枝.
同埋日清粉有貨 $37/包!


37...平WOR...平過吉吉...
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1600#
發表於 12-7-27 21:45 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 15:51
我就應唔會點特別試..除非家中有Cream.

家中有Cream都可能就咁打左整卷蛋食就算..哈..


用CREAM 所吸收GE 脂肪,重多過用牛油成倍計....好味GE野, 都是耐不耐先食下好D.....
Stay Hungry , stay foolish !!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo