跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


1581#
發表於 06-3-15 18:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

矛人.........

閃lu


大宅

積分: 1317


1582#
發表於 06-3-15 23:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

各位
想問下呢排卡野點樣
我返埋聽日就放假LU
希望係4月前生啦
咁就有多一年子女免稅額呀


伯爵府

積分: 17618


1583#
發表於 06-3-15 23:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

hi~~阿花
好9無見la
唔經唔覺你都就快生la..恭喜恭喜
想8吓你個新b係 囝定囡
等我祝你如願得償....賺晒d免稅額
030316 寫道:
各位
想問下呢排卡野點樣
我返埋聽日就放假LU
希望係4月前生啦
咁就有多一年子女免稅額呀


伯爵府

積分: 17688


1584#
發表於 06-3-15 23:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

游咗好耐都冇人
閃架喇


伯爵府

積分: 17688


1585#
發表於 06-3-16 00:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

今日我同fish 來一個test, 我讀英文字, 叫佢搵書入面d 圖
真係老懷安慰

fish 不經不覺已經識哂colour, 叫佢指d colour 已經全部arm 哂 (除非佢玩嘢0個時)
numbering (one 舉一隻手指, two 舉2隻手指, 不過舉得好肉酸)
food (好多都指到, apple, banana, candy, strawberry, orange, cookies, egg, ice cream, watermelon, corn, bread, milk, tomato, etc.)
animal (chicken, dog, cat, fish, tiger, sheep, frog, etc.)
其他 ball, teddy bear, hat, shoes, watch, etc.

我讀a, 佢自己讀apple, 不過只讀過一次, 唔知係咪我聽錯

原來fish 除咗識講 ba ba, ma ma, 麻麻, 仲識ball ball, 貓貓, 咯咯 (chicken), wow wow, 咩咩 (羊) 喇

我仲教佢睇相認自己d 朋友仔, 佢已經認得芷蔓, pump pump, 梓謙, 皓b, 佢仲叫到pump pump 個名添呀, 又一見pump pump d 相就kiss kiss, 一見到芷蔓就笑, 巧子尾呀

合, sor li 添, 佢未認到yiu 添, 因為同yiu 一齊影d 相少呀

我激動到即刻打比ot 中0既華健呀

:-( :-( :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 17688


1586#
發表於 06-3-16 00:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

您地睇我多麼激動, 唔覺唔覺打成大篇嘢


伯爵府

積分: 17688


1587#
發表於 06-3-16 00:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

喂, 我曬完命囉喎, 仲未有人?


伯爵府

積分: 17688


1588#
發表於 06-3-16 00:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

咁我去白白喇


伯爵府

積分: 17618


1589#
發表於 06-3-16 00:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

sandy
:-( :-( :-( :-( :-( :-(
你令我好傷心ar....子昂同fish個樣似
but無佢咁叻...應該係佢阿ma ge問題 :-( :-( :-( :-(
子昂到依家都係阿懞一名...乜都唔識
又唔識叫人 :-( :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 17688


1590#
發表於 06-3-16 01:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

咸6,
梗係因為阿媽0既關係啦
我有工人呀, 我對fish 0既時間一定比您對子昂多架
傻婆


伯爵府

積分: 17688


1591#
發表於 06-3-16 01:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

仲有呀, 唔好叫子昂阿懞啦
我之前都以為fish 咩都唔識講
原來好多係個音唔準jar
今日佢個音準好多至明原來佢係叫佢最鍾意0個d 動物
同佢最鍾意玩0既波波囉


伯爵府

積分: 17688


1592#
發表於 06-3-16 01:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

hbb,
今日唔返工?
next week 我又再call 皓b
皓b 笑得好鬼c 大聲呀, 似您, 勁man


大宅

積分: 2485


1593#
發表於 06-3-16 01:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

YMC,
皓b咁大個仔都未玩過波波池,
梗係開心到震啦,
佢當時又真係笑得好興奮.
皓b好期待同fish o既約會.

ymc2727 寫道:
hbb,
今日唔返工?
next week 我又再call 皓b
皓b 笑得好鬼c 大聲呀, 似您, 勁man


伯爵府

積分: 17947


1594#
發表於 06-3-16 18:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

有d 地方整好左, 睇下呢次得唔得先 ...

cheat post again


伯爵府

積分: 17947


1595#
發表於 06-3-16 18:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

eee ... bk 番生之後,
第一個登陸月球的0411媽咪係我呀


伯爵府

積分: 17947


1596#
發表於 06-3-16 18:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

阿花,
你好嗎 ? 咁快生得啦!!
你生左話我地知報個平安呀 !!!!!!

祝你母子平安
生個健健康康的寶寶呀!!!
努力呀 ... 好掛住你呀 ... 又唔敢call 你
030316 寫道:
各位
想問下呢排卡野點樣
我返埋聽日就放假LU
希望係4月前生啦
咁就有多一年子女免稅額呀


伯爵府

積分: 17947


1597#
發表於 06-3-16 18:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

fish ... 你好叻叻 x100 x200

sandy,
你咁好心機教fish
初見成果啦 ... 我都要以你做榜樣教好俊俊!! [quote]
ymc2727 寫道:
今日我同fish 來一個test, 我讀英文字, 叫佢搵書入面d 圖
真係老懷安慰

fish 不經不覺已經識哂colour, 叫佢指d colour 已經全部arm 哂 (除非佢玩


伯爵府

積分: 17947


1598#
發表於 06-3-16 18:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

66,
子昂好叻 ... 佢都識做好多野
要記住:
"一條魚遊得快,還是一隻鳥飛得高?"
個個小朋友都唔同, 或者子昂有你未發覺的強項呢
我認為子昂係叻仔 ... 你唔好睇少佢

ritaor66 寫道:
sandy
:-( :-( :-( :-( :-( :-(
你令我好傷心ar....子昂同fish個樣似
but無佢咁叻...應該係佢阿ma ge問題 :-( :-( :-( :-(
子昂到依家都係阿懞一名...乜都唔識
又唔識叫人 :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 2286


1599#
發表於 06-3-16 18:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

Hello ! Stella
:-P :-P :-P :-P :-P :-P[img]


伯爵府

積分: 17947


1600#
發表於 06-3-16 19:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

我諗住post 埋就走
點知都仲可以say 個hi

maycmhui 寫道:
Hello ! Stella

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo