立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 86809
Hangsin 發表於 12-10-29 23:48 多謝!
瑪瑙宮
積分: 131843
SillyPigPig 發表於 12-10-30 10:39 我都係~~星期日同佢沖涼果陣剪嚟~~~~~不過我手勢麻麻~~
SillyPigPig 發表於 12-10-30 10:41 係咪 in pre-nursery? 平常心啦~~我女果陣歲半去 in, 又係唔肯出聲~ in 咗差不多十間, 得一間收~~不過呢間 ...
公爵府
積分: 26768
原帖由 SillyPigPig 於 12-10-30 發表 係咪 in pre-nursery? 平常心啦~~我女果陣歲半去 in, 又係唔肯出聲~ in 咗差不多十間, 得一間收~~不過呢間 ...
原帖由 birdy09 於 12-10-30 發表 其他學校 in 晒未
珍珠宮
積分: 38155
原帖由 birdy09 於 12-10-30 發表 今日醫生點講呀
原帖由 小荻媽咪 於 12-10-30 發表 第一間星期六in 有兩間11月先報名
原帖由 Hangsin 於 12-10-30 發表 今日淨係左腳拆線,醫生話復原得幾好,右腳就要2星期後覆診拆石膏! ...
原帖由 Hangsin 於 12-10-30 發表 唔好太擔心,其實讀邊間學校都講緣份!
大宅
積分: 3692
小荻媽咪 發表於 12-10-30 23:11 嗯 我覺得最緊要開心 因為小朋友呢個時間係應該最冇壓力,最快樂嘅時候,希望響幼稚園階段培養到返學嘅興趣, ...
積分: 3415
miffymiffy 發表於 12-10-30 11:13 兔b 唔肯入出面既髮型屋. 我都係手勢麻麻, 有時都會一忽忽 我當係一種親子活動
miffymiffy 發表於 12-10-30 11:14 我兔b 果時都唔定架, 四圍望, 四圍碌.. 同佢 in 2間, 2間都收
小荻媽咪 發表於 12-10-30 13:11 唔係pre 係K1 ,又唔知著片怕唔怕印象唔好
Hangsin 發表於 12-10-30 21:10 今日淨係左腳拆線,醫生話復原得幾好,右腳就要2星期後覆診拆石膏! ...
birdy09 發表於 12-10-31 10:55 早晨 呢排唔見團長嘅
SillyPigPig 發表於 12-10-31 13:28 早晨呀加菲~ 好似大家都少咗上嚟~~~
原帖由 kymkym 於 12-10-31 發表 你囡囡報左邊幾間呀-粉嶺??
原帖由 SillyPigPig 於 12-10-31 發表 K1? 小魔怪而家幾大?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy