興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   8


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


1581#
發表於 12-10-20 20:48 |只看該作者

引用:Quote:溋溋+發表於+12-10-20+19:21+咩飲品?

原帖由 moonlight9198 於 12-10-20 發表
好似D保礦力果類既健康飲品呱.
我以為有相睇

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


1582#
發表於 12-10-20 20:49 |只看該作者

引用:嬲到"陣",去到先知間舖搬,由於團購last

原帖由 carrie.carrie 於 12-10-20 發表
嬲到"陣",去到先知間舖搬,由於團購last day要換關係,咪打去同條友講可唔可以hold多一個week先去攞啦, ...
咁有冇得退款先?

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


禁止訪問

積分: 24499


1583#
發表於 12-10-20 21:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 134334


1584#
發表於 12-10-20 22:33 |只看該作者
本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-20 23:06 編輯
原帖由 尼古丁 於 12-10-20 發表
回覆 moonlight9198 的帖子

moon姐我想問香片茶涼唔涼架?

六安菜葉係最溫和既。乜野湯水。睇你身體係乜野底先得。
瞓得多都好架。唔使番工瞓多D咪幾好。
香片好似係綠茶黎既.




一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


1585#
發表於 12-10-20 22:35 |只看該作者

引用:回覆+moonlight9198+的帖子moon姐我想問

本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-20 23:05 編輯
原帖由 尼古丁 於 12-10-20 發表
回覆 moonlight9198 的帖子

moon姐我想問香片茶涼唔涼架?

你下次睇中醫。問下佢你係乜野底。寒?熱?濕?燥? 等等..明唔明?

綠茶係涼性, 紅茶就冇咁涼,

茶葉都有分架,


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


1586#
發表於 12-10-20 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moonlight9198+於+12-10-20+

原帖由 溋溋 於 12-10-20 發表
我以為有相睇
我頭先有post張相架。原來出唔到? 我再post過啦。
1350743986847.jpg


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


1587#
發表於 12-10-20 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+溋溋+於+12-10-20+發表我以為

原帖由 moonlight9198 於 12-10-20 發表
我頭先有post張相架。原來出唔到? 我再post過啦。

1350744019161.jpg


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


1588#
發表於 12-10-20 23:03 |只看該作者
一聲

一聲









一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1589#
發表於 12-10-20 23:37 |只看該作者
回覆 chinatea 的帖子

今夜拎左個鑊出花園係道煎牛扒同豬扒,係扒街買左兩份牛肩扒,一份豬柳扒,一個薯仔,一包baby甘荀,煮d飯咁,百幾蚊就整左6份餐,秋風涼涼地,好舒服.

扒街冇so皮賣,所以冇整湯,不過煲左雪梨易米蘋果水,就係咁簡簡單單,食到好飽啦.

點評

moonlight9198    發表於 12-10-21 03:27
<br><br>


大宅

積分: 3824


1590#
發表於 12-10-20 23:45 |只看該作者

引用:回覆+chinatea+的帖子 今夜拎左個鑊出花園

原帖由 chinatea 於 12-10-20 發表
回覆 chinatea 的帖子

今夜拎左個鑊出花園係道煎牛扒同豬扒,係扒街買左兩份牛肩扒,一份豬柳扒,一個薯仔,一 ...


點評

chinatea    發表於 12-10-20 23:45


男爵府

積分: 8662

BK Milk勳章


1591#
發表於 12-10-21 00:50 |只看該作者

回覆:chinatea 的帖子

茶姐,你好識嘆呀



點評

chinatea  人到中年啦,好快就到60歲而家唔嘆一下老人痴呆就咩都唔知架啦.  發表於 12-10-21 13:37


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


1592#
發表於 12-10-21 02:24 |只看該作者

引用:回覆+chinatea+的帖子 今夜拎左個鑊出花園

原帖由 chinatea 於 12-10-20 發表
回覆 chinatea 的帖子

今夜拎左個鑊出花園係道煎牛扒同豬扒,係扒街買左兩份牛肩扒,一份豬柳扒,一個薯仔,一 ...
茶姐,你個雪梨粟米蘋果水點煲架?點解我次次煲出黎都酸嘅?




瑪瑙宮

積分: 134334


1593#
發表於 12-10-21 03:32 |只看該作者
本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-21 12:40 編輯
ho_mama 發表於 12-10-21 02:24
茶姐,你個雪梨粟米蘋果水點煲架?點解我次次煲出黎都酸嘅?



...

佢話係 : 雪梨意米蘋果水.

你係唔係滾水先落材料架,

凍水落就易會酸嘅,

APPLE 要去皮, 因表面有好多腊質,

雪梨就唔使, 可加2粒蜜早一齊煲調味.


點評

chinatea  咪鬼咁惡啦,不過我冇落蜜早架,但我用&quot;起粒&quot;果種梨low.  發表於 12-10-21 09:12

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1594#
發表於 12-10-21 09:22 |只看該作者

引用:葵芳+MTR+STATION+出面對面路口。而家有呢

原帖由 moonlight9198 於 12-10-20 發表
葵芳 MTR STATION 出面對面路口。而家有呢樽飲品派。FREE CHARGE.
月亮姐我琴日都令左呀,

點評

chinatea  亞moon由屋企去到葵芳咁遠呀?  發表於 12-10-21 13:38
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


瑪瑙宮

積分: 134334


1595#
發表於 12-10-21 09:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moonlight9198+於+12-10-20+

原帖由 jamieconnie 於 12-10-21 發表
月亮姐我琴日都令左呀,
你尋日又響果區? 你幾點度? 我果時大約四點幾啦。佢地好似岩岩派既。咁你見唔見有個老太婆排隊拎呀。果個可能就係我喇。你飲左未?我未飲。放左響雪櫃。


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


珍珠宮

積分: 38458

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章


1596#
發表於 12-10-21 10:14 |只看該作者
早晨,麥當奴早餐中


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


1597#
發表於 12-10-21 10:57 |只看該作者

引用:Quote:ho_mama+發表於+12-10-21+02:24+茶姐

原帖由 moonlight9198 於 12-10-21 發表
佢話係 : 雪梨意米蘋果水.

你係唔係滾水落才料架,
係喎!我都係滾水落去皮去心咕喎!點解次次煲出黎都酸酸地嘅?!




水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


1598#
發表於 12-10-21 11:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moonlight9198+於+12-10-21+

原帖由 ho_mama 於 12-10-21 發表
係喎!我都係滾水落去皮去心咕喎!點解次次煲出黎都酸酸地嘅?!



...
係咪雪梨蘋果唔夠甜?

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1599#
發表於 12-10-21 12:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moonlight9198+於+12-10-21+

原帖由 ho_mama 於 12-10-21 發表
係喎!我都係滾水落去皮去心咕喎!點解次次煲出黎都酸酸地嘅?!



...
你係唔係用鴨梨同蛇果煲? 同埋你蘋果 vs 梨既份量係幾多? 我通常 2 個蛇果, 4 個鴨梨. 我唔去皮, 滾水淥下蘋果就算, 全部去芯.




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1600#
發表於 12-10-21 12:24 |只看該作者

引用:回覆+moonlight9198+的帖子 moon姐我想問

原帖由 尼古丁 於 12-10-20 發表
回覆 moonlight9198 的帖子

moon姐我想問香片茶涼唔涼架?
會唔會濕重呀? 定係唔夠氣呢?



點評

尼古丁  係喎飲下d 去濕茶,同黨芯北企先  發表於 12-10-21 13:00

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo