興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 34740


1581#
發表於 12-11-7 10:36 |只看該作者
ho_mama 發表於 12-11-7 10:21
你仔幾大呀? 你又要返工, 又要跟D仔既HW, 真係勁辛苦架!! 比十個服你!!!

琛媽 唔好嬲啦慢慢黎啦 發表於 15 分鐘前

亞仔7歲,二年班。我係小薯仔,份工好他調,冇乜野做,準時放工,唔使帶野返屋企仔,所以返到屋企(around 6:30pm)就可以跟功課同測驗考試。佢地乖乖地就唔覺辛苦囉,唔乖既,好似琴日咁就好激心囉!

雪雪
我預左要慢慢黎架喇,但冇諗個仔衰仔咁離譜囉!個家姐以前都唔會咁既,最多都係溫得慢d。個衰仔梗係以為我鍚佢唔會鬧佢,所以就唔理我指令。唔比d顏色佢睇下,佢以為我流架!我同老公成日同佢地講,成績差唔緊要,會幫佢地睇下點樣去改善;但若果態度差唔認真溫習而令到成績差呢,就要受到應有既懲罰喇!

點評

mapp2009    發表於 12-11-7 11:43


侯爵府

積分: 21412

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


1582#
發表於 12-11-7 10:43 |只看該作者
早晨~~~


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1583#
發表於 12-11-7 10:48 |只看該作者
幾時茶聚?? 預埋我(我都要分紫雲膏~~)


男爵府

積分: 8729


1584#
發表於 12-11-7 11:01 |只看該作者
呢度咁似寶藥黨, 會唔會俾人come 檔架??

點評

傻豬仔    發表於 12-11-7 11:10


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


1585#
發表於 12-11-7 11:05 |只看該作者
^O^ 發表於 12-11-7 10:36
亞仔7歲,二年班。我係小薯仔,份工好他調,冇乜野做,準時放工,唔使帶野返屋企仔,所以返到屋企(around ...

哦....二年班.....唔怪.! 我仔家下三年班, 又係由二年班開始....識作反啦, 家下三年班, 直頭...同我玩對抗, 我打佢, 佢又唔驚, 仲好仇視咁掘住我, 當我剎父仇人咁, 仲叫我打死佢, 佢唔駛煩喎! 打又唔怕, 罵又唔聽, 罰又唔怕, 獎勵計劃佢又話寧願唔要禮物....C 未....真係好嘔血架!

點評

evahui619  好惡呀!!簡直你對抗賽  發表於 12-11-7 11:18


珍珠宮

積分: 34740


1586#
發表於 12-11-7 11:10 |只看該作者
CCKI 發表於 12-11-7 09:50
我已經落咗禁制令喇,我情緒波動期間色狼勿近~

話明係色狼,冇得講數架喎!


珍珠宮

積分: 34740


1587#
發表於 12-11-7 11:12 |只看該作者
CCKI 發表於 12-11-7 10:13
唔該晒~

唔水嚇氣,我地可以重手小小,dup到你暈足幾日,到時可以請幾日病假休息下都得!


侯爵府

積分: 21412

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


1588#
發表於 12-11-7 11:14 |只看該作者
chinatea 發表於 12-11-6 19:50
回覆 kianmama 的帖子

岩去搶左一共3盒,即我手上有30粒,今次佢地掃左15盒返來,可能要過左年先會再落單.

好呀!下一水記得預埋我, thx.


珍珠宮

積分: 34740


1589#
發表於 12-11-7 11:16 |只看該作者
ho_mama 發表於 12-11-7 11:05
哦....二年班.....唔怪.! 我仔家下三年班, 又係由二年班開始....識作反啦, 家下三年班, 直頭...同我玩對抗 ...

所以佢一開始想作反時就要比d顏色佢睇,一野打摷佢,等佢冇得升級先得。
你個仔好堅,我都唔識應對。不過我個仔既學校話,唔好打,要用道理吟到佢地報喎!


男爵府

積分: 8729


1590#
發表於 12-11-7 11:20 |只看該作者
^O^ 發表於 12-11-7 11:10
話明係色狼,冇得講數架喎!
諗起國民教育果時有張圖, "強x你就緊架喇, 不過肢體語言有得傾既"


珍珠宮

積分: 34740


1591#
發表於 12-11-7 11:21 |只看該作者
Cokelo 發表於 12-11-7 11:20
諗起國民教育果時有張圖, "強x你就緊架喇, 不過肢體語言有得傾既"

吓!即係同個強X犯傾下用乜姿勢?


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


1592#
發表於 12-11-7 11:22 |只看該作者
^O^ 發表於 12-11-7 11:16
所以佢一開始想作反時就要比d顏色佢睇,一野打摷佢,等佢冇得升級先得。
你個仔好堅,我都唔識應對。不過 ...
咁樣我地好快就可以得道啦


風雨同路


大宅

積分: 3824


1593#
發表於 12-11-7 11:25 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-11-7+09:50+我已經落

原帖由 ^O^ 於 12-11-07 發表
話明係色狼,冇得講數架喎!
我有較剪!! 想拍大太監續集就埋嚟啦!!


大宅

積分: 3824


1594#
發表於 12-11-7 11:26 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-11-7+10:13+唔該晒~

原帖由 ^O^ 於 12-11-07 發表
唔水嚇氣,我地可以重手小小,dup到你暈足幾日,到時可以請幾日病假休息下都得! ...
果然係好姊妹~


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


1595#
發表於 12-11-7 11:26 |只看該作者
點評
evahui619 好惡呀!!簡直你對抗賽


係架! 我成日都覺...養細路唔難, 教先難! 家下D 細路又越黎越醒喎....! 唉...!


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


1596#
發表於 12-11-7 11:29 |只看該作者
^O^ 發表於 12-11-7 11:16
所以佢一開始想作反時就要比d顏色佢睇,一野打摷佢,等佢冇得升級先得。
你個仔好堅,我都唔識應對。不過 ...

唉...! 我仔由細到大, 我都未打過佢架! 但今年...佢真係好過份, 又目無尊長, 我先忍唔住出手...!! 唉...我都想搵下...有咩 course 可以教人點對付呢D 難教既細路呀!


珍珠宮

積分: 34740


1597#
發表於 12-11-7 11:34 |只看該作者
JJMumMum 發表於 12-11-7 11:22
咁樣我地好快就可以得道啦

唔會掛!咁要快d班多幾粒牛黃丸打定底先得喇!


珍珠宮

積分: 34740


1598#
發表於 12-11-7 11:36 |只看該作者
ho_mama 發表於 12-11-7 11:29
唉...! 我仔由細到大, 我都未打過佢架! 但今年...佢真係好過份, 又目無尊長, 我先忍唔住出手...!! 唉... ...

真係唔知,搵學校社工傾下得唔得?

點評

ho_mama  我隻6話唔好搵學校社工, 費事比學校 label 左個仔喎!  發表於 12-11-7 11:47


珍珠宮

積分: 34740


1599#
發表於 12-11-7 11:58 |只看該作者

ho_mama 我隻6話唔好搵學校社工, 費事比學校 label 左個仔喎! 發表於 41 秒前

hmmm ...佢軟硬都唔受,唯有同佢講道理同debate啦。


水晶宮

積分: 67215


1600#
發表於 12-11-7 12:10 |只看該作者
Cokelo 發表於 12-11-7 11:01
呢度咁似寶藥黨, 會唔會俾人come 檔架??

係囉, 另類野搵個地方講好喎, 咪一陣比餅主封舖拉人就敝喇, mOOn姐實斬死我地
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo