立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 51182
TszHin媽咪 寫道: hin_bb, 你仲乜唔返黎呀?????
homacarol 寫道: 好彩, 呀囝得4樣功課做, 佢而家做緊, 應該無問題. 好好笑, 我一打返去, 佢即刻話 ~ 我交晒功課, 交晒通告, 帶齊功課同通告返黎....
TszHin媽咪 寫道: carol 我仔今日有6樣功課做到面口都變晒, 一個好疲倦既扭計樣, 幸好都可以5:00pm前完成, 並且係甘e溫左書! 而家休息緊.....但仲有金句未背 原來高年班(即係除左p.1)已經默左書啦, 我睇p.1都不遠已.....
珍珠宮
積分: 35220
男爵府
積分: 5403
TszHin媽咪 寫道: hin_bb, 有我呢個惡死mami間中入去書房望佢bor, 梗係快..... :lol: :lol: :lol: [quote] HIN_bb 寫道: hugo有咁多功課呀,叻仔咁快就做晒! [quote]
TszHin媽咪 寫道: 你要返工丫麻, 點同我一日24小時會失驚無神出現係佢面前丫 :lol: :lol: :lol: 仲乜一早又咁激氣呀??[quote] homacarol 寫道: 我個囝夠有我呢個惡死媽媽la....又咪係一樣....佢仲可以就快激死我tim.... [quote]
TszHin媽咪 寫道: 點會呢 hahaha..... 你仲未check我個pm bor~ [quote] homacarol 寫道: 唔係, 我唔係激氣, 我只係回應你...我應該比你更惡 hahaha [quote]
伯爵府
積分: 18481
HinMa 寫道: tszhin媽咪, 唔知點解hugo班寧舍多功課,我琴日淨係read eng, eng wb & 數補. 前日又話無得上體育堂,老師話有人曵,全班要留係課室睇書,已經係第二次無得上,gloria話佢個仔都係咁講,我好懷疑係咪真係呢個原因,定係另有原因 ,淨係曵果個無得上咪得law,洗唔洗成班唔上呀?
TszHin媽咪 寫道: hin_bb, 早晨! 人地好掛住你ga麻, 你成日掛住傾餐包都唔返黎 :-( :-( :-( [quote] HIN_bb 寫道: TszHin媽咪 :lol: :lol: 你搵我呀 [quote]
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy