跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51182


1581#
發表於 06-9-28 08:31 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪


:lol: :lol: 你搵我呀
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

你仲乜唔返黎呀?????


水晶宮

積分: 51182


1582#
發表於 06-9-28 08:32 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol

仔仔真係攪笑
homacarol 寫道:
好彩, 呀囝得4樣功課做, 佢而家做緊, 應該無問題.
好好笑, 我一打返去, 佢即刻話 ~ 我交晒功課, 交晒通告, 帶齊功課同通告返黎....


水晶宮

積分: 51182


1583#
發表於 06-9-28 08:35 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hugo有咁多功課呀,叻仔咁快就做晒!
TszHin媽咪 寫道:
carol

我仔今日有6樣功課做到面口都變晒, 一個好疲倦既扭計樣, 幸好都可以5:00pm前完成, 並且係甘e溫左書! 而家休息緊.....但仲有金句未背

原來高年班(即係除左p.1)已經默左書啦, 我睇p.1都不遠已.....


水晶宮

積分: 51182


1584#
發表於 06-9-28 08:39 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

早晨


珍珠宮

積分: 35220


1585#
發表於 06-9-28 08:53 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb,

早晨! 人地好掛住你ga麻, 你成日掛住傾餐包都唔返黎 :-( :-( :-( [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪


:lol: :lol: 你搵我呀 [quote]


珍珠宮

積分: 35220


1586#
發表於 06-9-28 08:54 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb,

有我呢個惡死mami間中入去書房望佢bor, 梗係快..... :lol: :lol: :lol: [quote]
HIN_bb 寫道:
hugo有咁多功課呀,叻仔咁快就做晒!
[quote]


男爵府

積分: 5403


1587#
發表於 06-9-28 09:06 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

早晨 Hin_bb, TszHin媽:


男爵府

積分: 5403


1588#
發表於 06-9-28 09:08 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我個囝夠有我呢個惡死媽媽la....又咪係一樣....佢仲可以就快激死我tim....
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

有我呢個惡死mami間中入去書房望佢bor, 梗係快..... :lol: :lol: :lol: [quote]
HIN_bb 寫道:
hugo有咁多功課呀,叻仔咁快就做晒!
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1589#
發表於 06-9-28 09:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你要返工丫麻, 點同我一日24小時會失驚無神出現係佢面前丫 :lol: :lol: :lol:

仲乜一早又咁激氣呀??[quote]
homacarol 寫道:
我個囝夠有我呢個惡死媽媽la....又咪係一樣....佢仲可以就快激死我tim....
[quote]


男爵府

積分: 5403


1590#
發表於 06-9-28 09:27 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唔係, 我唔係激氣, 我只係回應你...我應該比你更惡 hahaha
TszHin媽咪 寫道:
你要返工丫麻, 點同我一日24小時會失驚無神出現係佢面前丫 :lol: :lol: :lol:

仲乜一早又咁激氣呀??[quote]
homacarol 寫道:
我個囝夠有我呢個惡死媽媽la....又咪係一樣....佢仲可以就快激死我tim....
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1591#
發表於 06-9-28 09:43 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

點會呢 hahaha.....

你仲未check我個pm bor~ [quote]
homacarol 寫道:
唔係, 我唔係激氣, 我只係回應你...我應該比你更惡 hahaha
[quote]


男爵府

積分: 5403


1592#
發表於 06-9-28 09:47 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

覆左, pls check pm
唔知點解, 以前會notify 我有新既私人訊息, 但而家無既 ??
TszHin媽咪 寫道:
點會呢 hahaha.....

你仲未check我個pm bor~ [quote]
homacarol 寫道:
唔係, 我唔係激氣, 我只係回應你...我應該比你更惡 hahaha
[quote]


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


1593#
發表於 06-9-28 10:17 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

tszhin媽咪,
唔知點解hugo班寧舍多功課,我琴日淨係read eng, eng wb & 數補.
前日又話無得上體育堂,老師話有人曵,全班要留係課室睇書,已經係第二次無得上,gloria話佢個仔都係咁講,我好懷疑係咪真係呢個原因,定係另有原因 ,淨係曵果個無得上咪得law,洗唔洗成班唔上呀?


男爵府

積分: 5403


1594#
發表於 06-9-28 10:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

HinMa, 你囝囝係咪甲班? 我囝囝果班都好少功課, 好彩 hehe
等我都八下我個朋友先, 佢囝囝都係甲班的 ^^
HinMa 寫道:
tszhin媽咪,
唔知點解hugo班寧舍多功課,我琴日淨係read eng, eng wb & 數補.
前日又話無得上體育堂,老師話有人曵,全班要留係課室睇書,已經係第二次無得上,gloria話佢個仔都係咁講,我好懷疑係咪真係呢個原因,定係另有原因 ,淨係曵果個無得上咪得law,洗唔洗成班唔上呀?


珍珠宮

積分: 35220


1595#
發表於 06-9-28 10:48 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

而家要去首頁時先會有notify ga~[quote]
homacarol 寫道:
唔知點解, 以前會notify 我有新既私人訊息, 但而家無既 ??
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1596#
發表於 06-9-28 10:49 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hinma,

hugo都係第一次有咁多, 之前都係3~4樣之麻!

又會咁既, 真係奇!
HinMa 寫道:
tszhin媽咪,
唔知點解hugo班寧舍多功課,我琴日淨係read eng, eng wb & 數補.
前日又話無得上體育堂,老師話有人曵,全班要留係課室睇書,已經係第二次無得上,gloria話佢個仔都係咁講,我好懷疑係咪真係呢個原因,定係另有原因 ,淨係曵果個無得上咪得law,洗唔洗成班唔上呀?


水晶宮

積分: 51182


1597#
發表於 06-9-28 11:13 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol,HinMa,TszHin媽咪

早晨呀


水晶宮

積分: 51182


1598#
發表於 06-9-28 11:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我而家咪上來同你地傾
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

早晨! 人地好掛住你ga麻, 你成日掛住傾餐包都唔返黎 :-( :-( :-( [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪


:lol: :lol: 你搵我呀 [quote]


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


1599#
發表於 06-9-28 11:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

HIN_bb,
早晨!
我今日作病,一陣去睇醫生.


水晶宮

積分: 51182


1600#
發表於 06-9-28 11:16 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唔係既,你又溫柔,又靚
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

有我呢個惡死mami間中入去書房望佢bor, 梗係快..... :lol: :lol: :lol: [quote]
HIN_bb 寫道:
hugo有咁多功課呀,叻仔咁快就做晒!
[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo