立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67215
carmenyan206 發表於 13-4-17 13:17 其實我都係80”或”以後架
積分: 52403
原帖由 ^O^ 於 13-04-17 發表 正常小學黎講(神級另計),p1-p2都係適應期,P3開始先會谷(谷TSA)。 中學話大唔大話細唔細,思想上要好 ...
原帖由 carmenyan206 於 13-04-17 發表 宜家係咪都返工呀?
原帖由 awah112 於 13-04-17 發表 我想知佢地前世欠我D乜,做乜今世幾個人黎還債.
瑪瑙宮
積分: 134334
溋溋 發表於 13-4-17 14:01 無返工6年了,年尾可以去返工了
琛媽 發表於 13-4-17 13:55 我地哩度啲人多數係80前
禁止訪問
積分: 93097
原帖由 moonlight9198 於 13-04-17 發表 到時先算啦, 可能你到時又, 仲使番工.
珊瑚宮
積分: 110227
原帖由 琛媽 於 13-04-17 發表 我地哩度啲人多數係80前
awah112 發表於 13-4-17 14:06 我既面相比較差,但佢地面相好,我相信佢地係黎還債.
原帖由 溋溋 於 13-04-17 發表 無返工6年了,年尾可以去返工了
積分: 52282
awah112 發表於 13-4-17 13:40 我想知佢地前世欠我D乜,做乜今世幾個人黎還債.
珍珠宮
積分: 34740
溋溋 發表於 13-4-17 13:59 梗唔係啦,而家越來越多學校教深半級至一級,一線也好二線也罷,小一上學期已教緊下學期課程,而神級果d跳 ...
原帖由 moonlight9198 於 13-04-17 發表 我都想過埋 summer holiday 搵份 part time 做下, 但唔知有冇人請我呢d亞婆呢??
原帖由 ^O^ 於 13-04-17 發表 今朝比個仔嚇死!朝早4點幾,我發緊夢被d飲泣聲驚醒。因為燈光暗,只見到一個着白衫既"人"企左係我個床邊 ...
男爵府
積分: 5331
moonlight9198 發表於 13-4-16 22:03 我唔富貴架, 我好家境清貧架. !!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy