美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


大宅

積分: 1146


1601#
發表於 14-8-13 12:44 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 12:36
我都覺得係,你完全講到我嘅諗法
我地膚質似你明個煩處
之前買落D面霜/PAPER MASK都係比晒我媽媽/男朋友


大宅

積分: 1146


1602#
發表於 14-8-13 12:46 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-13 12:40
買cream set 有10g mask sample(貨size 60g),試左好先買。
cream唔岩我呢


伯爵府

積分: 16734


1603#
發表於 14-8-13 12:47 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+00:00+未開cp

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
我都未開好怕開晒d野起度用唔切
cosme只不過係其中一個standard,有好多好用野都係榜上無名架:happy ...
通常我唔會開咁多同款產品一齊用,因為開咗仲擺唔到咁耐。。。


係微博有無睇到咩好介紹?


珍珠宮

積分: 32171

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1604#
發表於 14-8-13 12:48 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-13 12:29
FS個night cream 同eye cream有礦物油。
請問你用緊邊款eye cream?


大宅

積分: 2551


1605#
發表於 14-8-13 12:49 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日+發表於+14-8-13+12:29+FS個

原帖由 BK2002 於 14-08-13 發表
請問你用緊邊款eye cream?
宜家用緊pola 同cpb




伯爵府

積分: 16734


1606#
發表於 14-8-13 12:51 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+19:30+我用過

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
會唔會先乳後水的產品albion好d呢??
我自己就鍾意albion多啲,不過個個人效果唔同,未必一樣。。


大宅

積分: 1146


1607#
發表於 14-8-13 12:52 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-13 12:42
哇,N1,最高個級都考埋,勁!
細細個就已經好宅一路宅到大個xd


伯爵府

積分: 16734


1608#
發表於 14-8-13 12:52 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+23:45+我仲追

原帖由 puresthell 於 14-08-13 發表
太多, 我已經放棄左
我尋晚追到瞓覺前。。。
而家放飯又追過


珍珠宮

積分: 32171

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1609#
發表於 14-8-13 12:52 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-13 12:49
宜家用緊pola 同cpb
邊款好用?


伯爵府

積分: 16734


1610#
發表於 14-8-13 12:53 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+19:32+我遲啲

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
你想買瓶瓶罐罐個d or mask??
或者你可以去免稅店買cpb, 平d嫁。
想試cream mask 多啲


伯爵府

積分: 16734


1611#
發表於 14-8-13 12:54 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+19:54+仲平過

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
lotte dutyfree的話, platinum visa card 5% off, visa signature 10%off. must bring along air tickets p ...
我都係個度買過嘢,所以無期望有咩服務


大宅

積分: 1146


1612#
發表於 14-8-13 12:54 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 12:38
香港都賣晒?
我記得價錢唔貴,好似$230?
上次去唔覺有@@差唔多! $300以上既我會覺得貴


伯爵府

積分: 16734


1613#
發表於 14-8-13 12:55 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+22:08+請問你

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
香港買到既eye base係一個圓盒。我係韓國買的是支裝。圓盒我未用過。
如果去到,我都買支返嚟試先,thanks

點評

heyley12  welcome  發表於 14-8-13 14:35


大宅

積分: 1146


1614#
發表於 14-8-13 12:56 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 12:47
通常我唔會開咁多同款產品一齊用,因為開咗仲擺唔到咁耐。。。
係囉,我而家已經開左4套...有D壓力
有好多架,你去到會發現比BK更毒


侯爵府

積分: 22317


1615#
發表於 14-8-13 12:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amber-darling+於+14-08-12+

原帖由 576644 於 14-08-12 發表
我都覺guerlain蘭花無我想像中咁 amazing ,反而蜂皇冬天用實係好滋潤
同感




侯爵府

積分: 22317


1616#
發表於 14-8-13 12:57 |只看該作者

引用:Quote:amber-darling+發表於+14-8-12+21:54

原帖由 secrethk 於 14-08-13 發表
試緊albion支落妝cream~~
得唔得啫我落淡妝㗎咋




伯爵府

積分: 16734


1617#
發表於 14-8-13 12:58 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+22:19+但我年

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
我反而年紀愈大, 皮膚乾左, 做skin test油分under 20... PS 我未到30... 所以唔知會唔會乾落去。 ...
我同你年紀應該差唔多
未夠30嘅80後


所以而家俾人話我點解仲咁青春生青春痘


伯爵府

積分: 16734


1618#
發表於 14-8-13 13:00 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-12+23:48+係啊,

原帖由 Pollyowen 於 14-08-13 發表
我好多shiseido sample仔都想放棄唔用, 用sample都有排用, 但每次送又冇理由唔要架, 依家唯有努力清, 不過 ...

好彩不嬲用唔晒會俾屋企人用。。。

因為我,佢哋唔駛點買護膚品


伯爵府

積分: 16734


1619#
發表於 14-8-13 13:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alkadaru+於+14-08-13+發表完

原帖由 angelakeung411 於 14-08-13 發表
我諗好睇你本身咩性質皮膚,我以前唔識,諗住用得潤會出粒粒咁用水d薄d稀d就啱自己,加上我只愛美白,通常 ...
無錯,適量好緊要,唔好盲目補水或者搽太爽嘅嘢,要調節


伯爵府

積分: 16734


1620#
發表於 14-8-13 13:03 |只看該作者

引用:Quote:angelakeung411+發表於+14-8-13+11:0

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
YES EXACTLY!!要搵個balance真係好難,我同意ba講話唔好用太爽既野,因為用左等於無用咁
但潤過頭不但唔舒服 ...
大家咁話,我都摸索中


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo